Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aparaty

W bazie znajduje się 2398 aparatów i 10556 ocen.

Możesz też zrobić
własne porównanie aparatów

Proszę podać interesujące Cię parametry

Sony A6100 - specyfikacja i opinie

Zdjęcia aparatu
Specyfikacja aparatu
Producent Sony
Model A6100
Data premiery 2019-08-28
Liczba pikseli 24.2 Mpix
Dostępne rozdzielczości • 6000 x 4000 (RAW, JPEG)
• 4240 x 2832 (JPEG)
• 3008 x 2000 (JPEG)
• 6000 x 3376 (JPEG, 16:9)
• 4240 x 2400 (JPEG, 16:9)
• 3008 x 1688 (JPEG, 16:9)
• Do 12416 x 1856 w trybie panoramy
Matryca 23.2 x 15.4 mm (APS-C), Exmor APS HD CMOS, 3:2, całkowita liczba pikseli: 24.7 Mpix
• Powłoka antystatyczna na filtrze optycznym i ultradźwiękowy mechanizm wibrujący
Procesor obrazu BIONZ X
Format zapisu • Zdjęcia: JPEG (EXIF 2.3, DPOF, DCF 2.0, MPF Baseline), RAW (pliki .ARW 2.3), RAW+JPEG
Rodzaje JPEG: Fine/ Standard
• Filmy: MP4 / AVCHD 2.0 (MPEG4 AVC / H.264)
• Dźwięk: AVCHD: Dolby Digital (AC-3), stereo; Dolby Digital Stereo Creator; MP4: MPEG-4 AAC-LC stereo
Zakres ISO Auto (100-32000 ISO z możliwością wyboru górnej i dolnej granicy),
100-32000 ISO (z krokiem co 1/3 EV)
Możliwość rozszerzenia 51200
Filmy: 100-12800 ISO (z krokiem co 1/3 EV)
Migawka szczelinowa sterowana elektronicznie, 30-1/4000 s w krokach co 1/3 EV, Bulb
Konstrukcja obiektywu Z bagnetem Sony E, powiększenie w stosunku do klatki 35mm: x1.5
Opcjonalnie adapter LA-EA2 - możliwość podłączenia obiektywów z mocowaniem Sony A.
Ogniskowa obiektywu n/a
Światłosiła n/a
Zoom optyczny 0x
Zoom cyfrowy 0x
Stabilizacja obrazu Nie
Zapis wideo XAVC S
• UHD 4K (3840 x 2160) 24.00p/25p/29.97p/100p/119.88p [od 60 do 100 Mb/s] Full HD (1920 x 1080) at 24.00p/25p/29.97p/50p/59.94p [50 Mb/s]
AVCHD
• Full HD (1920 x 1080) at 23.976p/50i/59.94i/59.94p [od 17 do 28 Mb/s]
Wbudowany mikrofon stereo
Ogniskowanie Fast Hybrid AF (AF z wykrywaniem fazy / AF z wykrywaniem kontrastu), MF, 4D Focus
• Obszary AF: 425 pól (AF z detekcją fazy) / 425 pól (AF z detekcją kontrastu)
• Tryby AF: Automatyczny AF (AF-A), pojedynczy AF (AF-S), ciągły AF (AF-C), DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), ręczny (MF)
• Dioda LED wspomagająca AF
Pomiar światła Tryby pomiaru:
• wielosegmentowy,
• punktowy,
• centralnie ważony
Zakres czułości: -2-20 EV
Ostrość od zależnie od obiektywu
Balans bieli Automatyczny, światło dzienne, cień, chmury, światło żarowe, światło jarzeniowe(4 rodzaje), lampa błyskowa, pod wodą,
• ustawienia własne wg wzorca,
• ustawienia wg skali Kelvina (w zakresie 2500 - 9900 K)
• Korekcja balansu bieli w dwóch osiach (GM-AB)
• Bracketing balansu bieli (3 klatki)
Kompensacja ekspozycji • Kompensacja: +/-5 EV w skoku co 1/3 lub 1/2 EV
• Bracketing: 3 lub 5 klatek, w skoku co 1/3, 1/2, 2/3, 2, 3 EV, 9 klatek w skoku 1/3, 1/2, 2/3 EV
Programy Automatyka (iAuto/Superior Auto), P, A, S, M, film, panorama, scena
Zdjęcia seryjne • 11 kl/s - do 33 zdjęć RAW
• 11 kl/s - do 77 zdjęć JPEG
Lampa błyskowa Typu pop-up, TTL, GN6
• Synchronizacja do 1/160s
• Korekcja siły błysku +/- 3 EV w krokach co 1/3, 1/2 EV
• Tryby pracy: wyłączona, automatyczna, błysk wypełniający, synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny, osłabianie efektu czerwonych oczu (włączanie/wyłączanie), synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji, sterowanie bezprzewodowe
Złącze hot-shoe Tak
Wyjście statywowe Tak
Samowyzwalacz 10, 5 lub 2 s
Karta pamięci • Memory Stick PRO Duo, PRO-HG Duo
• Secure Digital (SD/SDHC/SDXC)
LCD odchylany w górę, 3.0 calowy, kolorowy TFT LCD, rozdzielczość 921.600 punktów, pokrycie kadru 100%, regulacja jasności w 5 poziomach
Live View - cyfrowy podgląd obrazu na żywo
Wizjer Wizjer elektroniczny 0.39 cala, OLED Tru-Finder, kolorowy, 1.440.000 punktów, regulacja jasności i kolorystyki w 5 poziomach, 100% pokrycie kadru, powiększenie x1.07, korekcja dioptrii: od -4.0 do +3.0, punkt oczny 23 mm od soczewki wizjera (21.4 mm od ramki wizjera)
Komunikacja i złącza USB 2.0 Hi-Speed miniB (MTP), wyjście mikro HDMI (typu D), stopka Multi Interface (stopka akcesoriów z automatyczną blokadą)
• Opcjonalnie zdalne sterowanie pilotem
• Obsługa Print Image Matching III
• Wbudowana karta sieci bezprzewodowej Wi-Fi
• Obsługa NFC (Near Field Communication)
Zasilanie Akumulator litowo-jonowy NP-FW50 (wydajność ok 360 zdjęć z LCD).
• Opcjonalnie zasilacz sieciowy AC-PW20
Akcesoria Przewód zasilający, zasilacz sieciowy (AC-UB10), akumulator (NP-FW50), pasek na ramię, przykrywka korpusu, muszla oczna, przewód Micro USB
Waga 396 g
Wymiary 120 x 66.9 x 59.4 mm
Dodatkowe informacje Funkcja „Real-time Eye Autofocus”
Funkcja „Real-time Tracking”
Średnia ocen z 1 opinii.
Budowa i jakość wykonania
Parametry
Wyposażenie i użytkowanie
Jakość zdjęć
Jakość / cena

Ocena ogólna

5.00 Bardo dobra
Oceny czytelników (1)
  1. OiK0
    OiK0 14 grudnia 2022, 11:11
    Budowa i jakość wykonania
    Parametry
    Wyposażenie i użytkowanie
    Jakość zdjęć
    Jakość / cena

    Ocena ogólna

    IP 178.23.x.x
    Użytkuje od: 3 mies.
    Cena zakupu: 3400
    Wykorzystanie: Amatorskie

    Wady: 1. Upierdliwe mocowanie muszli ocznej, wymagane użycie siły. 2. Brak (?) współpracy z pilotami zdalnego sterowania pracujących w podczerwieni. 3. Brak osłony szyny lampy błyskowej (!!!) 4. Kiepska jakość plików *.jpg z puszki, trzeba przyzwyczaić się do pracy z formatem *.ARW i późniejszą ich obróbką

    Zalety: 1. Genialna współpraca z obiektywami z bagnetem A via La-EA3! 2. Genialny AF, nawet z obiektywami z bagnetem A. 3. Wykorzystywanie starego typu akumulatora - dostęp do tanich zamienników.

    Podsumowanie: Kupiłem ten korpus tylko w celu podłączenia go na stałe do TAMRONA 150-600 G2 poprzez LA-EA3. I to był dobry wybór. Brak OSS i IBISS kompensuje używaniem statywu z głowicą gimbalową. Gdyby ten korpus ukazał się na rynku ~5 lat temu, to nie wchodził bym w FF, a wystarczyłby mi jeden, może dwa obiektywy, no, może trzy: 1. SONY E 70-350 G OSS, 2. SONY E 18-105 G OSS, 3. SIGMA A 70/2.8 DG MACRO.