Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Partnerzy






Artykuły

Targi CP+ 2018 - relacja

5 marca 2018

8. Sigma

Głównym elementem stoiska firmy Sigma były standy z najnowszymi obiektywami, czyli A 14–24 mm f/2.8 DG HSM oraz A 70 mm f/2.8 DG Macro, a także znanymi już modelami z serii Art w nowych wersjach wyposażonych w bagnet Sony FE. O nowościach tych pisaliśmy więcej w poniższych artykułach: Niestety standy te zostały ustawione wokół najbrzydszej scenki, jaką kiedykolwiek widzieliśmy na targach branżowych, bowiem składała się ona z kilku suchych konarów drzew i rozsypanej pod nimi czarnej gleby wulkanicznej. Co prawda pasowała ona wizualnie do stoiska, jednak fotografowanie czegoś takiego to była estetyczna masakra.

Jakby tego było mało, producent postawił też przed tą scenką cztery kamery ze swoimi obiektywami kinematograficznymi oczekując, że zwiedzający będą ją filmować. Nic dziwnego, że chętnych nie było. Wśród prezentowanych na ladach nowości zabrakło Sigmy A 105 mm f/1.4 DG HSM, bowiem model ten prezentowany był jedynie w gablocie podpisanej „New products”, w której znalazły się inne wspomniane już nowości.

Zwiedzający mieli też do dyspozycji podest, na którym można była znaleźć nieśmiertelną Sigmę 200–500 mm f/2.8 EX DG, a także mogli skorzystać z czyszczenia matrycy w aparacie przez ubranych w białe fartuchy specjalistów. Niestety obsługiwali oni jedynie klientów posiadających aparaty marki Sigma, zatem kolejek raczej tam nie uświadczyliśmy.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - R E K L A M A - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Targi CP+ 2018 - relacja - Sigma

Targi CP+ 2018 - relacja - Sigma

Targi CP+ 2018 - relacja - Sigma

Targi CP+ 2018 - relacja - Sigma

Targi CP+ 2018 - relacja - Sigma

Targi CP+ 2018 - relacja - Sigma

Targi CP+ 2018 - relacja - Sigma

Targi CP+ 2018 - relacja - Sigma

Targi CP+ 2018 - relacja - Sigma

Targi CP+ 2018 - relacja - Sigma

Targi CP+ 2018 - relacja - Sigma

Targi CP+ 2018 - relacja - Sigma

Targi CP+ 2018 - relacja - Sigma

Targi CP+ 2018 - relacja - Sigma

Targi CP+ 2018 - relacja - Sigma

Targi CP+ 2018 - relacja - Sigma

Targi CP+ 2018 - relacja - Sigma

Targi CP+ 2018 - relacja - Sigma

Targi CP+ 2018 - relacja - Sigma

Targi CP+ 2018 - relacja - Sigma

Targi CP+ 2018 - relacja - Sigma

Targi CP+ 2018 - relacja - Sigma

Targi CP+ 2018 - relacja - Sigma

Targi CP+ 2018 - relacja - Sigma

Targi CP+ 2018 - relacja - Sigma