Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Sony, tuż przed targami, uraczyło nas pełnoklatkowym bezlusterkowcem A7 III, więc nie dziwi fakt, że przez stoisko tego producenta przewijały się prawdziwe tłumy. Na szczęście projektujący stoisko byli na to przygotowani i przewidzieli sporo stanowisk, gdzie można było testować zarówno najnowszy aparat, jak i wcześniejsze produkty. Świetnym pomysłem było też ustawienie przy każdej z długich lad legend informujących, jakie modele możemy wypróbować w danym miejscu. Zorganizowano także profesjonalne studio z modelką, które cieszyło się sporym zainteresowaniem.
W centralnym punkcie stoiska umieszczono długi regał z pełnym portfolio produktowym, a tuż obok chwalono się
prototypem obiektywu Sony FE 400 mm f/2.8 G Master OSS. Nie zabrakło też multimedialnej galerii, w której zdjęcia prezentowano na telewizorach Bravia, a także podestu do testowania teleobiektywów.
Sporo miejsca poświęcono też modelowi RX0, w którego przypadku akcentowano jego kompaktowość, pokazując, jak wiele podzespołów udało się zmieścić w tak niewielkiej obudowie.
Wygląda na to, że korzystasz z oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam.
Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.
Będziemy wdzięczni, jeśli dodasz stronę Optyczne.pl do wyjątków w filtrze blokującym reklamy.