Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Canon EOS 650D - nota serwisowa

3 sierpnia
2012 09:25

Firma Canon opublikowała kolejną notę serwisową. Dotyczy ona znanego już problemu blaknięcia gumy, którą został pokryty uchwyt w lustrzance Canon EOS 650D, jednak okazuje się, iż niedogodność ta może występować w większej liczbie egzemplarzy, niż pierwotnie sądzono.

W związku z tym producent prosi o ponowne skorzystanie z narzędzia dostępnego na tej stronie, które pozwala sprawdzić, czy posiadany egzemplarz pochodzi w niefortunnej serii – wystarczy podać tam numer seryjny aparatu.


Komentarze czytelników (13)
  1. Youkin
    Youkin 3 sierpnia 2012, 09:35

    Efekt cięcia kosztów i oszczędności lub wykonawca [china ??] podmienił materiał na gorszej jakości.
    Tworzywa sztuczne i gumopodobne można przetwarzać z surowca 100% pierwotnego lub dodać ileś % wtórnego; chyba za dużo dodali wtórnego i mamy efekt ;-((

  2. mav
    mav 3 sierpnia 2012, 11:16

    Te ciągłe poprawki poprawek, noty serwisowe.. czasy pancernych dobrych sprzętów się skończyły, teraz tylko aby wytrzymał czas gwarancji a potem klient ma kupować nowe, "poprawione" (czytaj: w końcu zrobione porządnie, ale za to popsuliśmy coś innego)!

  3. rafax
    rafax 3 sierpnia 2012, 11:29

    @Youkin - raczej zasypali materiał bez stabilizacji na UV

  4. Youkin
    Youkin 3 sierpnia 2012, 11:44

    @rafax - racja, zapomniałem o dodatku stabilizator UV dodawanego w przetwórstwie;
    ale gdzie są technolodzy ustawiający maszyny do produkcji ? zostali w Polsce...

  5. Liszu
    Liszu 3 sierpnia 2012, 14:31

    Cieszy fakt, że w powyższym modelu nie dochodzi do przypadkowego odpadnięcia obiektywu.

  6. teishar
    teishar 3 sierpnia 2012, 16:07

    A mi się wydaje, że to poprostu populatne jak do sprzętu wychodzi nota serwisowa ;). Ostatnio mało która lustrzanka marki C oraz N może się poszczycić że nie było w jej przypadku w.w. "noty" :P. Może paradoksalnie to celowy zabieg marketingowy ;).

  7. krzysztof2297
    krzysztof2297 3 sierpnia 2012, 18:41

    teishar
    wlasnie to samo pomyslalem , d90 error , d7000 af i olej , k5 jakis gronkowiec , canon tez mial pare wpadek , ale nie bardzo sie nim interesuje ... ja nie wiem , to specjalnie ? to wyglada na jakas zorganizowana akcje ...

  8. zelik76
    zelik76 3 sierpnia 2012, 18:51

    Czasy bezawaryjnych sprzętów zniknęły bezpowrotnie. Polecam film który obrazuje dokładnie czym kierują się dziś producenci: link

  9. juha
    juha 3 sierpnia 2012, 20:25

    Moim zdaniem lepiej niech blakną, ale niech się trzymają (posiadam Nikona).

  10. krzysztof2297
    krzysztof2297 4 sierpnia 2012, 05:26

    zelik76
    oj stary , troche kreatywnosci moze ... a nie zerznac swierzy link z forum nikona ?

  11. baron13
    baron13 4 sierpnia 2012, 14:54

    To pokłosie wiary, że nie ważna produkcja, ważna sprzedaż. Nie umiesz produkować, kupiłeś "prawa autorskie" do modelu portek i zdaje się ci, że będziesz już zawsze na tym zarabiał. A jak nie idzie, to przepychamy ACTA. Niestety, ktoś umie produkować i w jego interesie będzie przestrzegać tych praw, które są w jego interesie. Świat zachodni może się umawiać, ale wschód może się okazać większym rynkiem zbytu. Jak dla nich będzie opłacalne, pogonią Aple'a z patentami, swoich ustawią tak, że liczy się ten kto faktycznie coś potrafi. Jesli będzie tak, że producent będzie reprezentował technologię i jakość, to tych numerków i pochodzenia towaru będzie pilnował i hurtownik i sprzedawca, bo podróba gorsza i grozi awanturą, sprzedawcy z klientem, hurtownika ze sprzedawcą.

  12. baron13
    baron13 4 sierpnia 2012, 14:55

    Sorry... Ten post miał być do lamp Nissin. Co się stało?!

  13. rafax
    rafax 5 sierpnia 2012, 20:28

    @zelik76 - producenci? a konsumenci już niby nie? Nowsze, lepsze, ładniejsze, szybsze... ile rzeczy kupujemy niepotrzebnie?

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.