Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Letnia promocja Fujifilm

Letnia promocja Fujifilm
2 lipca
2019 10:18

W dniach 2-19 lipca trwa promocja na aparat Fujifilm X-T30. Każdy, kto kupi korpus lub jeden z dwóch zestawów, otrzyma 1000 lub 1200 zł rabatu.

Informacja prasowa

Letnia promocja Fujifilm. Nawet 1200zł natychmiastowego rabatu na zestaw z aparatem X-T30.

W dniach 2-19 lipca trwa wyjątkowa promocja na aparat Fujifilm X-T30. Każdy klient, który w tym okresie kupi sam korpus lub jeden z dwóch zestawów, otrzyma 1000zł lub 1200zł natychmiastowego rabatu, udzielanego przy kasie.

Promocja dotyczy:

  • aparatu X-T30 w trzech dostępnych kolorach: czarnym, srebrnym, antracytowym > 1000zł rabatu,
  • zestawu X-T30+XC15-45 w trzech dostępnych kolorach > 1000zł rabatu,
  • zestawu X-T30+XF18-55 w trzech dostępnych kolorach > 1200zł rabatu.

Promocja dostępna jest u Rekomendowanych Partnerów Fujifilm: LINK.

O aparacie Fujifilm X-T30: LINK.


Komentarze czytelników (27)
  1. q3aki
    q3aki 2 lipca 2019, 10:30

    xt30 w cenie z rabatem, bardzo dobra promocja!

  2. Marek B
    Marek B 2 lipca 2019, 11:30

    A miały się rozchodzić jak świeże bułeczki :)))

  3. Bordzisz
    Bordzisz 2 lipca 2019, 12:18

    X-T30 za 3099? Baaardzo dobra oferta.

  4. 2 lipca 2019, 12:19

    Ale zrobiły się czerstwe :)

  5. focjusz
    focjusz 2 lipca 2019, 12:24

    ktoś może mi wytłumaczy dlaczego te promocje są zawsze u kilku partnerów lokalnych ( więc nie dotyczą np Amazona !) którzy na czas promocji podnoszą ceny ? tzn rozumiem "strategię" marketingową ale już dawno się na nie uodporniłem i podejrzewam że większość kupujących nie tani sprzęt również

  6. skopen83
    skopen83 2 lipca 2019, 13:05

    focjusz możesz mi pokazać sklep w którym zmieniły się ceny z wczoraj na dzisiaj ? Czy po prostu lubisz tak pieprzyć bez sensu...

  7. mate
    mate 2 lipca 2019, 13:27

    @skopen83
    "Czy po prostu lubisz tak pieprzyć bez sensu..."

    To właśnie to. Ten gość od kilku lat nie napisał tu ani jednego sensownego (czy nawet zgodnego z rzeczywistością) komentarza.

  8. mate
    mate 2 lipca 2019, 13:31

    @focjusz
    "którzy na czas promocji podnoszą ceny ?"

    Też się chętnie dowiem, którzy to partnerzy podnieśli ceny na czas cashbacku? Bo X-T30 od początku obecności w sklepach (marzec 2019 r.) kosztuje w granicach 4099 PLN.
    I chciałbym się przypomnieć (i nie tylko ja) z zakładem odnośnie śmierci lustrzanek, odgrażałeś się chęcią takowego, a jak padły konkretne propozycje to podkuliłeś ogon.

  9. BlindClick
    BlindClick 2 lipca 2019, 14:06

    Czym sie rozni Fuji od Olympusa ?
    Bo chwile mi zajelo ogarniecie komentarzy i info, i ze to kolejny taki sam aparat w promocjii.

  10. SKkamil
    SKkamil 2 lipca 2019, 14:18

    mate
    O śmierci lustrzanek piszesz od co najmniej 5 lat , podasz konkretna date ..? Jak na razie to Canon ma prawie tyle samo rynku co miał , pentax kupił matrycę sony by zrobić lustro w apsc - strzał w kolano ; za dwa lata będzie olimpiada z prawie zerowym udziałem bezluster ( zresztą zobaczymy) jak dla mnie to jesteś osoba która na siłe chce cos usmiercac ;
    Jak chcesz dyskutować to konkretnie :
    a . co rozumiesz przez smierc lustrzanek
    b. podaj termin śmierci
    Konkrety

  11. SKkamil
    SKkamil 2 lipca 2019, 14:38

    Ps . mylisz podstawowe pojęcia narodziny - śmierć ; narodziny np systemu Z Nikona to tylko narodziny a nie śmierć - nie uśmiercaj już nikogo

  12. 2 lipca 2019, 16:45

    @SKkamil

    W Sony lustrzanki w już umarły.

    U Canona po ilości premier szkieł i patentów widać wyraźnie, że zasoby są przesunięte na RF. Nie sądzę aby następca 5Dmk4 to była lustrzanka. Może jeszcze pojawi się model 1D i jakieś odgrzewane kotlety dla amorów nie różniący się niczym poza nazwą od poprzednika.

    Nikon sobie radzi raczej średnio rozwijając swój system wyjątkowo ślamazarnie.

    A Pentax będzie klepał lustrzanki do końca bo nie ma żadnej alternatywy aż ktoś w Ricoh powie stop i zamknie całkowicie dział foto.

  13. mate
    mate 2 lipca 2019, 18:36

    @SKkamil
    "O śmierci lustrzanek piszesz od co najmniej 5 lat , podasz konkretna date ..?"

    Jak zwykle pieprzysz od rzeczy nie mając pojęcia o czym jest dyskusja. Potrafisz zacytować gdzie i kiedy pisałem o "śmierci" lustrzanek? Skoro rzekomo od 5 lat o tym piszę, to nie powinno być problemu? Ale konkrety poproszę.
    A do twojej informacji (choć pewnie i tak nie dotrze), to @focjusz wieszczy śmierć amatorskich lustrzanek w 2020 r. i chciał się o to zakładać, na co inni przystali, po czym focjusz stchórzył. Odszczekasz choć raz te pomówienia, które stosujesz?

  14. SKkamil
    SKkamil 4 lipca 2019, 09:05

    mate
    Masz rację nie mam pojęcia o czym jest dyskusja czasem, to tylko dowodzi poziomu dyskusji , czy ta dyskusja nie jest czasem o tym samym od 10 lat ? Własciwie od 8 bo wtedy sony wystartowało z nexami ;

    Borat

    Pentax nie wprowadzał na rynek tyle obiektywów co NIC jeśli taki Canon wprowadza powiedzmy 4 wersje tego samego obiektywu to tylko częsc osób go kupi uznając ze jest on im niezbędny dlatego siła rzeczy bezlustrkowce to sposób by zachować produkcje obiektywów na podobnym poziomie ;

    Wiec ten poziom produkcji w Nikonie i Canonie jest pod pewnymi względami sztuczny . Tak zwany rynek będzie to po jakims czasie weryfikował bo cześc osób zakup aparatu traktuje w kategoriach opłacalności

  15. mate
    mate 4 lipca 2019, 09:23

    @SKkamil
    "Masz rację nie mam pojęcia o czym jest dyskusja czasem, to tylko dowodzi poziomu dyskusji"

    Raczej twojego upośledzenia, skoro nie potrafisz zrozumieć kilku zdań, za to nie przeszkadza ci to pomawiać innych. W jakiejkolwiek dyskusji się nie odezwiesz, to zawsze stek bredni.
    I co ty z tym Sony ciągle? Masz jakąś fobię?

  16. SKkamil
    SKkamil 4 lipca 2019, 10:03

    mate
    Nie mam żadnej fobii , ale rozumiem słowa które wystukuje na klawiaturze np słowo pomawiać inaczej bym interpretował
    Odnosnie twojego wieszczenia śmierci lustrzanek to oczywiście nie podawałeś terminu ale czy niebyło tak ,ze mocno propagowałes jakies rozwiązania ? Po prostu jesteś jak kieszonkowiec którego jak nie złapiesz za rekę to się nie przyzna . Kiedy o cokolwiek cie pomawiałem ..? Masz prawo myslec jak myślisz ale czasem odmawiasz tego prawa innym ; Mentalnie cienko .

  17. mate
    mate 4 lipca 2019, 10:19

    @SKkamil
    "Odnosnie twojego wieszczenia śmierci lustrzanek to oczywiście nie podawałeś terminu ale czy niebyło tak ,ze mocno propagowałes jakies rozwiązania ?"

    Niby jakie?

    "Po prostu jesteś jak kieszonkowiec którego jak nie złapiesz za rekę to się nie przyzna . Kiedy o cokolwiek cie pomawiałem ..?"

    Cały czas to robisz, np. o wieszczenie śmierci lustrzanek, o mentalność kieszonkowca itd.

  18. BamBam
    BamBam 4 lipca 2019, 12:09

    Promocja na Fujifilm X-T30 jest spoko, ale jak popatrzymy na ich lepsze obiektywy to Sony przy nich to taniocha.

  19. mate
    mate 4 lipca 2019, 12:47

    @BamBam
    Nie ma co generalizować, jak się porówna faktycznie odpowiadające sobie konstrukcje (oczywiście piszę o aps-c), to nie zawsze Sony wypada jakoś taniej, kilka przykładów:
    link
    Tutaj akurat Fuji wychodzi wyraźnie drożej i fakt, że 18-135 to jeden z najbardziej przewartościowanych obiektywów w tym systemie.

    link
    Tutaj różnica już symboliczna, a zakres większy u Fuji.

    link
    W tym zakresie nie ma idealnych odpowiedników, Sony nieco dłuższe, acz działkę ciemniejsze, różnica w cenie to też raptem 10%.

    W telefoto też różnica kilkudziesięciu dolarów:
    link

    W stałkach też za wiele nie ma do porównania, bo tutaj Sony E (aps-c) wypada blado głównie pod względem wyboru, z tego co można porównać to np:
    link
    Tutaj różnica już naprawdę duża na niekorzyść Sony

    link
    link

    Z kolei zaletą begnetu E jest niewątpliwie obecność Sigm 16, 30, 56 f/1.4

  20. SKkamil
    SKkamil 4 lipca 2019, 12:52

    mate
    No bez przesady nie ma co wmawiać komuś czego nie ma n p ze nie lubie firmy sony , pierwsze matryce sony i aparaty typu bezlusterkowiec wcale takie idealne nie były, niby dlaczego miałem piać z zachwytu nad sprzętem który kosztował na wejściu tyle samo co te obecnie produkowane korpusy a miał matrycę gorsza od canona 5 ll ? Obecnie pewne technologie z profesjonalnego modelu Sony 9 sa dostępne w sprzęcie serii 7 wiec jest to jakiś postęp jeśli ktoś potrzebuje to czemu ma nie kupowac ; Własciwie powoli można się przyzwyczaić ze bezlustrkowce będą miały cały kadr pokryty punktami Af niezależnie od marki ;
    Wolę lustrzanki bo do lustrzanki można wrzucić prostrza i tanszą matrycę np matryca do lustrzanki nie musi mieć dodatkowych mikrosoczewek na brzegach , ale nie aż tak żeby się sprzeczać ; Jeśli bym miał coś przeciwko Sony/ Minolcie to chyba nie przyznawałbym się ze fotografuję Bronicą gdzie Minolta miała udziały

  21. mate
    mate 4 lipca 2019, 12:59

    @SKkamil
    "No bez przesady nie ma co wmawiać komuś czego nie ma n p ze nie lubie firmy sony"

    Ja nic nie wmawiam, tylko stwierdzam fakt twojej obsesji na punkcje tej firmy, bo wspominasz o niej bez jakiegokolwiek związku z tematem pod artykułem o innym sprzęcie.
    Osobą od przypisywania innym niewypowiedzianych słów jesteś ty i możesz spać spokojnie, nikt cię w tym nie przebije.

    "niby dlaczego miałem piać z zachwytu nad sprzętem"

    A czy ktoś cię zmusza do zachwytów nad Sony?

  22. SKkamil
    SKkamil 4 lipca 2019, 13:11

    mate
    Związek z tematem jest pośredni bo dotyczy rozwoju pewnych technologii , zapewniam Cie ze nie ma zadnej obsesji * jeśli twierdzisz inaczej to twój problem ;
    Po prostu wole mniejsze firmy - Pentax , Fuji oczywiście jeśli chodzi o cyfrę
    za Canonem jakoś tez nie przepadam ale doceniam co innego doceniać rozwój technologii a co innego isc do sklepu i wydac pieniądze wiedząc ze czesc tych technologii nie wykorzystasz tyczy się to również Sony

  23. BieLLu
    BieLLu 5 lipca 2019, 14:35

    I znowu usłyszymy od blogerów opłacanych przez Fuji. Dziękujemy ci Fujifilm . Dziękujemy ci Fuji film. Mantra trwająca od lat . A potem pierwszy przegląd zdjęć i zamiast twarzy gabinet figur woskowych ! Oraz multum felerów jakie potrafi wyprodukować matryca x-trans Brawo wy blogerzy naganiacze ! A pod poduszką najnowszy Nikon lub Soniak oczywiście FF. Jeden z polskich blogerów nawet twierdzi że ...on to wszystko kupuje . Tak rozumiecie bezinteresownie . Kupił x-t2 kupił xt20 potem H1 , potem xt3 i xt30 . No wszystko kupił . Dziękujemy ci Fujifilm.

  24. SKkamil
    SKkamil 6 lipca 2019, 13:45

    Oj jeżuniu ! Dziękujemy wam wyznawcy Sony którzy podpinają wszystko nie trzeba być posiadaczem czegoś żeby widziec np jakas firma lub inna robi sprzet mniej typowy np nietypowe ogniskowe itp.

  25. sanescobar
    sanescobar 6 lipca 2019, 16:27

    @focjusz, pamietaj że do zakładu jestem trzeci w kolejce, no chyba że masz się zachować jak @pokora z przegrana beczką wtedy daruj sobie :P

  26. SKkamil
    SKkamil 6 lipca 2019, 17:29

    mnie najbardziej dziwi dwoistość myśli u pewnych osób ;

    zdanie a ) nie ma zadnej magi w obiektywach ,wszystko jest policzalne , obiektywy różnią się tylko wartosciami fizycznymi

    zadanie b ) system taki a taki ma zbyt mały wybor obiektywów ; im więcej obiektywów w systemie tym lepiej

    Logiki nie ma i nie będzie pomoc mogą tylko leki

  27. arc
    arc 17 września 2019, 03:21

    A co ma wspólnego opinia a) z opinią b)
    ???
    Panowie, lustrzanki wymyślono w jednym konkretnym celu - żeby w wizjerze było widać dokładnie to co wpada w obiektyw. Tylko i wyłącznie po to. Było to na długo przed epoką jakiejkolwiek miniaturowej elektroniki nadającej się do zastosowania w fotografii.
    Od kiedy istnieje rozwiązanie, dzięki któremu w wizjerze widać dokładnie to samo co w obiektywie, bez instalowania całej mechaniki i optyki niosących problemy, system z podnoszonym lustrem automatycznie stracił sens istnienia.
    Co więcej, obecnie aparaty posiadają też funkcje filmowania powoli zbliżającą się jakościowo do amatorskich kamer. W tym momencie lustro jest już zupełnie bez sensu. I tyle. Nie ma co do tego dorabiać filozofii ani tworzyć religii.

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.