Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Zeiss Supreme Radiance

Zeiss Supreme Radiance
12 listopada
2019 09:11

Zeiss prezentuje serię nowych obiektywów kinematograficznych opartych na konstrukcjach Zeiss Supreme - z tym, że nowe instrumenty, dzięki innym powłokom, mają w łatwiejszy i bardziej kontrolowany sposób "produkować" atrakcyjne odblaski.

Jednocześnie producent obiecuje, że zestaw obiektywów został zaprojektowany w taki sposób, że obecność flar nie będzie wpływać na kontrast oraz ostrość materiału.

Konstrukcja optyczna i mechaniczna pozostała identyczna, jak w linii Supreme - zmienił się jedynie rodzaj zastosowanych powłok antyodblaskowych. W najnowszej serii noszą one nazwę T*Blue.

Obiektywy pokrywają zakres od 21 mm do 100 mm i można zamówić je w przedsprzedaży od teraz do marca 2020. Ich wysyłka rozpocznie się natomiast w okolicy kwietnia 2020 roku.


Komentarze czytelników (4)
  1. hajmanek
    hajmanek 12 listopada 2019, 09:34

    Piękne te flary

  2. olaieryk
    olaieryk 12 listopada 2019, 15:02

    Flary jak flary, może jednak lepiej je kontrolować dodając w postprodukcji. Dodać łatwiej niż usunąć.

  3. TRI-X
    TRI-X 12 listopada 2019, 15:59

    Flary w postprodukcji wyglądają sztucznie. Widocznie takie było zapotrzebowanie skoro produkują. To klasyk spekralnego kontapunktu. Twarz aktora w ciepłych kolorach z niebieskawą flarą w tle. Ale cena też po byku, chyba 20 koła.
    Kurcze, będę musiał odkurzyć starego Zeiss Jena Biotara 58/2 z gwintem, który ma właśnie niebieską powłokę.

  4. tzb
    tzb 23 kwietnia 2021, 12:56

    Kiedy się już wypuściło dobre obiektywy, należy jeszcze wypuścić obiektywy dla tych, którym z postępem nie po drodze i lubią zasłonić ekran wadami optycznymi, prawdopodobnie mając nadzieję, że wtedy nie będą musieli się tak przejmować tym, co pokazują. Canon i Sigma zrobiły tak już z Sumire i Classic Primes, a i obiektywy anamorficzne wciąż znajdują zainteresowanie wśród sympatyków obrazu o obniżonej jakości.
    olaieryk, oczywiście, że masz rację, ale na każdego dobrze przygotowanego DP przypadnie i taki, który we wczesnych latach '90 zapamiętał, że flary z filtra czy z postprodukcji wyglądają sztucznie i tak mu już zostało. Na nich też trzeba umieć zarobić.

    @Amadi, myślisz, że zobaczymy kiedyś na Optycznych np. testy ARRI Signature Primes, przeprowadzone według procedury, do której już się wszyscy przyzwyczailiśmy?

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.