Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
O ile największe stoiska na targach CP+ niezmiennie należą do Canona, Fujifilm, Nikona i Sony, o tyle te należące do kolejnych czterech dużych firm z branży, czyli OM System, Panasonika, Sigmy i Tamrona także są naprawdę spore i mają wiele ciekawych elementów do zaoferowania.
Na stoisku firmy Panasonic najważniejszą nowością był zaprezentowany tuż przed targami model Lumix S1R II. Nie zabrakło też oczywiście innych korpusów i obiektywów, zarówno tych pełnoklatkowych, jak i reprezentujących system Mikro Cztery Trzecie.
Poza umieszczoną centralnie fabularyzowaną scenką testową poświęconą kupowaniu kawy w foodtrucku oraz przestrzenią wykładową, na stoisku można było znaleźć też niewielką galerię zdjęć i dedykowane punkty prezentujące poszczególne technologie, takie jak nowa „bezcropowa” stabilizacja cyfrowa, aplikacje mobilne do sterowania aparatem, aktywne chłodzenie w korpusach czy hybrydowy zoom.
Wygląda na to, że korzystasz z oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam.
Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.
Będziemy wdzięczni, jeśli dodasz stronę Optyczne.pl do wyjątków w filtrze blokującym reklamy.