Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

TakToWidzę - wyniki konkursu

TakToWidzę - wyniki konkursu
22 listopada
2021 15:13

Firma Canon poinformowała o wyłonieniu zwycięzców konkursu fotograficznego "#TakToWidzę". Nagrodzone fotografie będzie można oglądać na nośnikach outdoorowych w całej Polsce.

INFORMACJA PRASOWA

Zwycięzcy konkursu #TakToWidzę wyłonieni

Z końcem października marka Canon wyłoniła zwycięzców konkursu fotograficznego #TakToWidzę skierowanego do przedstawicieli generacji „Z”. To już trzecie, po „Can catch this” i „Przypnij się do akcji”, przedsięwzięcie koncentrujące się na młodych i przekonujące, że produkty Canon są kierowane nie tylko do profesjonalistów, ale także sprawdzą się w rękach każdego fana fotografii, niezależnie od poziomu zaawansowania.

Ideą przyświecającą akcji było pokazanie świata w ujęciu pokolenia „Zetek” i poznanie punktu widzenia młodego pokolenia. W ciągu zaledwie 3 tygodni zebrano 1 650 zgłoszeń konkursowych, a głosy na fotografie oddało 33 456 osób.

Różnorodność, autentyczność i kreatywność – to słowa idealnie oddające charakter nadesłanych prac. Liczba zgłoszeń, które otrzymaliśmy jest imponująca. Cieszę się, że mieliśmy wyjątkową okazję, aby zobaczyć, co przyciąga uwagę młodego pokolenia. Co wzbudza ciekawość, zachwyca, wywołuje emocje. To naprawdę niezwykłe doświadczenie – komentuje Zuzanna Schӧn, Dyrektorka Marketingu Canon Polska.

W jury konkursu zasiedli: popularyzatorka wiedzy, youtuberka i blogerka, Kasia Gandor, filmowiec, fotograf i ambasador Canon, Piotr Małecki oraz połowa podróżniczego duetu Gdzie Bądź, Piotr Jurkowski. Każde z nich na co dzień działa na innym polu, dlatego indywidualne podejście do oceny prac nie było zaskoczeniem.

Zwycięskie zdjęcie ma potężny ładunek emocjonalny - dotyka ważnego i aktualnego problemu jakim jest zanieczyszczenie środowiska, a jednocześnie niesie spokój poprzez wiodącą rolę żaglówki na pierwszym planie. – skomentował Piotr Jurkowski (Gdzie bądź).

O wyborze zdjęć zadecydowały ich świetna kompozycja, światło i w niektórych przypadkach, wyczucie chwili. Selekcja nie był łatwa, było wiele zdjęć zgłoszonych do konkursu, które mnie autentycznie ujęły. – dodaje Piotr Małecki.

- Zależało mi na wyróżnieniu i nagrodzeniu fotografii nieoczywistych, które poza tym, że są po prostu dobrymi zdjęciami, niosą też drugą warstwę znaczeń, nieoczywistych symboli i pól do interpretacji. Założeniem konkursu było opowiadanie o rzeczach istotnych, bliskich sercu i moim zdaniem udało nam się stworzyć galerię będącą przekrojem ważnych współczesnych spraw, np. współistnienia człowieka z przyrodą oraz relacji z innymi ludźmi - powiedziała Kasia Gandor.

Canon przygotował dla laureatów konkursu #TakToWidzę nagrody, które umożliwią im dalszy rozwój pasji. Autor najlepszego zdjęcia otrzymał stypendium artystyczne, o wartości 10 000 złotych, dla dwóch pozostałych laureatów przewidziano nagrody rzeczowe w postaci aparatów kompaktowych Canon. Oprócz tego, wyłoniono także dwie prace, które w ramach wyróżnienia, wraz ze zwycięskimi zdjęciami, wezmą udział w ogólnokrajowej kampanii reklamowej.

Zwycięskie fotografie możemy oglądać na nośnikach outdoorowych w całej Polsce od 16 listopada.


Komentarze czytelników (0)
    Nie ma jeszcze żadnych komentarzy.

    Bądź pierwszy!

    Napisz komentarz
Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.