Tamron SP 90 mm f/2.8 Di MACRO 1:1 VC USD - test obiektywu
1. Wstęp
Od pewnego czasu konkurenci Tamrona ulepszają swoje obiektywy makro doposażając je w nowe silniki autofokusa oraz stabilizację obrazu. Tamron nie nie chciał pozostać w tyle i także zdecydował się na ruch w tej kategorii. Na pierwszy rzut poszedł właśnie model 2.8/90. Stary obiektyw nie miał silnika ultradźwiękowego AF, brakowało mu stabilizacji, a konstrukcja optyczna była starszego typu, w której przedni układ soczewek wysuwał się mocno, gdy przechodziliśmy do skali odwzorowania 1:1. Wszystko to uległo zmianie tuż przed Photokiną 2012, kiedy to ujrzeliśmy premierę obiektywu Tamron SP 90 mm f/2.8 Di MACRO 1:1 VC USD wyposażonego w optyczną stabilizację obrazu (VC), ultradźwiękowy napęd autofokusa (USD) oraz będącego konstrukcją zamkniętą, w której przednia soczewka pozostaje nieruchoma bez względu na skalę odwzorowania.
Dostawy nowego obiektywu rozpoczęły się w grudniu 2012 roku, a jeden z pierwszych egzemplarzy trafił w nasze ręce, dzięki czemu już teraz możemy zaprezentować pełny test tego ciekawego instrumentu optycznego.
Za wypożyczenie obiektywu do testów dziękujemy firmie Foto-Technika.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą procedurą testową, która została opisana w artykule „Jak testujemy obiektywy?”. A gdy to nie wystarczy, proponujemy jeszcze zapoznanie się z działem FAQ.
|  | 



 
                        





 
                         
                        _1105457014.jpg) 
                         
                                
 
                         
                         
                         
                        
 
                         
                            Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.
 Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.