Tamron 28-75 mm f/2.8 Di III RXD - test obiektywu
6. Dystorsja
Wyraźnie więcej problemów, i to na obu końcach zakresu ogniskowych, mamy na pełnej klatce. Na najszerszym kącie widzenia zniekształcenia beczkowe sięgają −2.53%, by na 35 mm spaść do wartości −0.56%. Po zmianie znaku dystorsja bardzo szybko zaczyna narastać i na 50 mm sięga już +1.45%, a na 75 mm zwiększa się do +1.83%.
| Sony A7R II, APS-C, 28 mm | |||
|
|||
| Sony A7R II, APS-C, 35 mm | |||
|
|||
| Sony A7R II, APS-C, 50 mm | |||
|
|||
| Sony A7R II, APS-C, 75 mm | |||
|
|||
| Sony A7R II, FF, 28 mm | |||
|
|||
| Sony A7R II, FF, 35 mm | |||
|
|||
| Sony A7R II, FF, 50 mm | |||
|
|||
| Sony A7R II, FF, 75 mm | |||
|
|||











Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.