Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Inne testy

Sony A7CR - test trybu filmowego

3 października 2023
Amadeusz Andrzejewski Komentarze: 8
Komentarze czytelników (8)
  1. LiSzajFuj
    LiSzajFuj 3 października 2023, 23:07

    Od czasu jak się dowiedziałem, że film Creator został naktęcony Sony FX3, patrzę na kamery Sony z innej perspektywy 🙃

  2. DrAcidDrinker
    DrAcidDrinker 3 października 2023, 23:19

    tzn założyłeś różowe okulary? Sony w Polszy ma specjalny status, taki prawie równy religii..

  3. LiSzajFuj
    LiSzajFuj 4 października 2023, 00:05

    Wiesz, kamerą za 4 tysiące dolców nakręcić film który tak wygląda link można porównać do gościa co chodził po wodzie🙃

  4. molon_labe
    molon_labe 4 października 2023, 03:11

    : )
    i tak się rodzą plotki...może sceny zostały nakręcone kamera za 4 tysiące dolarów, ale nad końcowymi efektami i obrazem pracowały następujące firmy:
    Industrial Light & Magic,
    Wētā FX,
    Folks VFX,
    MARZ,
    Misc Studios,
    Fin Design + Effects,
    Supreme Studio,
    Outpost VFX,
    Crafty Apes,
    Jellyfish Pictures,
    VFX Los Angeles,
    Frontier VFX i
    Clear Angle Studios.

    a budżet wynosił 80 mln...no i jeszcze ta sprawa eksplozji.
    link
    więc, porównanie jest .."ambitne"

  5. ad1216
    ad1216 4 października 2023, 08:29

    Molon: co chciałeś udowodnić swoją wyliczanką? Nad każdym filmem z efektami specjalnymi pracują setki ludzi z wielu firm, niezależnie czy użyto kamery za 4 tys. USD czy za 100 tys. USD, przecież to oczywista oczywistość, jak mówił klasyk. ;) oczekujesz, że kamera video sama będzie tworzyć efekty specjalne?

  6. DrAcidDrinker
    DrAcidDrinker 4 października 2023, 18:55

    @LiSzajFuj
    Dobry pełnoklatkowy sensor w świecie Super35 da sobie radę, nie bardzo widzę w tym coś nadzwyczajnego. Przy takim budżecie na postprodukcję to mogli kręcić i ZV-E1...

  7. LiSzajFuj
    LiSzajFuj 4 października 2023, 19:11

    @DrAcidDrinker przecież 80 mil to nie jest taki duży budżet.
    Mission Impossible kosztował prawie cztery razy więcej!
    Piraci Karaibów 430 mil, Avengers 400 mil.

  8. deel77
    deel77 4 października 2023, 21:18

    Bogata oferta Sony powinna cieszyć, ale ja do końca nie wiem dla kogo jest ten aparat. Z jednej strony dużo pikseli raczej wskazuje na fotografię, a z drugiej strony kiepski wizjer raczej sugeruje wykorzystanie ekranu, z którego częściej korzystają filmowcy. Różnica między tym sprzętem a A7RV to ok 200 gram, a zyskujemy na bezpieczeństwie (2 slot na kart pamięci), lepszy wizjer i trochę więcej trybów wideo.

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.


Następny rozdział