Aby tradycji stało się zadość, redakcja Optyczne.pl już po raz szósty zorganizowała uroczyste podsumowanie Plebiscytu na Produkt Roku 2012 wg Czytelników Optyczne.pl. Podobnie jak w poprzednich latach spotkanie odbyło się w restauracji „Honoratka” na warszawskim Starym Mieście.
W pierwszym tygodniu listopada gościł w Polsce Kazuto Yamaki – Prezes (CEO) firmy Sigma Corporation, znanego producenta obiektywów, aparatów i akcesoriów fotograficznych. Korzystając z tej niecodziennej okazji redaktorzy Optyczne.
We wtorek, 30 października, w Kraśniku wystartowała siódma już edycja objazdowego cyklu pokazów sprzętu wideo-foto „BEiKS Roadshow”. Firma BEiKS BiK Machulski Sp.j. we współpracy z firmami Panasonic, Sony i Canon już po raz kolejny organizuje tego typu imprezę, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów z różnych części Polski.
Od czwartku do niedzieli, w miejscowości Sulejów odbywał się V Zlot Czytelników Optyczne.pl. Jak widać, już po raz piąty mieliśmy możliwość spotkać się w gronie fotografów i miłośników sprzętu optycznego.
Fujifilm Exciting Experience to charytatywny projekt realizowany przez firmę FUJIFILM Europe GmbH (Sp. z o.o.) Oddział w Polsce. W ramach tej ciekawej inicjatywy grupa dziennikarzy, fotografów i pracowników firmy Fujifilm wyjeżdża do ubogich zakątków świata, aby wspomóc edukację dzieci i przy okazji nauczyć je fotografii.
Nowe Centrum Konferencyjno-Wystawiennicze MTŁ, w którym po raz pierwszy odbyły się Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego i Video FILM VIDEO FOTO. W czwartek, w Łodzi, rozpoczęła się kolejna edycja Targów Sprzętu Fotograficznego, Filmowego i Video FILM VIDEO FOTO.
Arkadiusz Olech (Optyczne.pl) i Shinichiro Udono (Senior Manager – Fujifilm Europe) Pytanie: Kiedy i jakich kolejnych obiektywów możemy spodziewać się dla systemu X-Pro1? Odpowiedź: W ciągu najbliższych dwóch lat nasz system będzie liczył dziewięć obiektywów.
Po raz piąty, redakcja Optyczne.pl zorganizowała uroczyste podsumowanie Plebiscytu na Produkt Roku 2011 wg Czytelników Optyczne.pl. Podobnie jak w latach ubiegłych spotkanie miało miejsce w restauracji „Honoratka” na warszawskim Starym Mieście.
Rozpoczęty 3 listopada objazd po Polsce firmy BEiKS dotarł dzisiaj do Warszawy. Jest to już szósta edycja tej corocznej imprezy, skierowanej przede wszystkim do osób z branży film-wideo-foto, agencji filmowych i reklamowych, filmowców i producentów kina niezależnego, operatorów, fotografów oraz innych osób pracujących bądź pasjonujących się tą branżą.
Adrian Warwas – Head of Export Non Hunting Channels Pytanie: Zacznijmy od historii. Kiedy i jak zaczęła się historia lornetek marki Steiner? Kiedy pojawiły się pierwsze modele i jakie miały parametry? Odpowiedź: Firma Steiner-Optic GmbH została założona w 1947 roku w Bayreuth przez Karla Steinera, pioniera w tej dziedzinie.
Krzysztof Mularczyk: Czy dla firmy Panasonic polski rynek zajmuje znaczącą pozycję wśród pozostałych krajów? Michiharu Uematsu: Tak, oczywiście, tym bardziej, że z naszego punktu widzenia i w ujęciu naszych struktur to de facto 4 kraje: Polska, Litwa, Łotwa i Estonia.
Historia powstawania Gigapanoramy Warszawa360 jest dosyć długa. Jak zawsze podczas wykonywania zdjęć bardzo ważne jest miejsce. W centrum wysokich budynków nie brakuje, ale zgoła inaczej jest po przeciwległej stronie Wisły.
Od czwartku do niedzieli w Łochowie odbywał się IV Zlot Czytelników Optyczne.pl. Po raz kolejny, grono zapalonych fotografów i sympatyków sprzętu optycznego spotkało się, aby wspólnie robić zdjęcia, prowadzić obserwacje przyrody, testować dostępny sprzęt oraz uczestniczyć w wykładach i warsztatach.
Arkadiusz Olech (Red. nacz. Optyczne.pl) i Anthony Proper (Alpen Optics Vice President of Sales) Pytanie: Jak się zaczęła historia lornetek Alpen Optics? Kiedy pierwsza z nich pojawiła się na rynku i jakie miała parametry? Odpowiedź: Alpen Optics została założona w grudniu 1996.
Tradycyjnie, na początku roku, już po raz czwarty, redakcja Optyczne.pl zorganizowała uroczyste podsumowanie Plebiscytu na Produkt Roku 2010 wg Czytelników Optyczne.pl. Podobnie jak w latach ubiegłych spotkanie miało miejsce w restauracji „Honoratka” na warszawskim Starym Mieście.










Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.