Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Masz takie akcesorium od Peak Design? Producent oferuje darmową wymianę

Masz takie akcesorium od Peak Design? Producent oferuje darmową wymianę
11 czerwca
2018 15:08

Chodzi o tzw. kotwice „Anchor” - małe złącza pozwalające szybko podpinać i odpinać pasek od aparatu. Po kilku zgłoszeniach o problemach z produktami, Peak Design zdecydowało się zaoferować bezpłatną wymianę kotwic V3 na nowy model.

Informacja prasowa

Program aktualizacji kotwic Anchor.

W czerwcu 2018 firma Peak Design ogłosiła wypuszczenie nowej wersji kotwic Anchor V4. Ze względu na fakt iż w wersji kotwic V3 w szczególnych przypadkach używania, wystąpiły nieliczne przypadki przetarcia linki kotwicy, wszyscy użytkownicy produktów z Anchor V3 mogą liczyć na otrzymanie bezpłatnego kompletu kotwic Anchor V4, w celu zastąpienia ich w posiadanych produktach.

CZYM SĄ KOTWICE ANCHOR?

To małe, dostarczane z wszystkimi paskami do aparatów Peak Design, złącza, które umożliwiają szybkie podpinanie i odpinanie paska od aparatu.

KOTWICE V3 – FEEDBACK OD UŻYTKOWNIKÓW

Chcąc poszerzyć ofertę o kotwice pasujące także do aparatów o mniejszych oczkach w sierpniu 2017 wprowadziliśmy do sprzedaży kotwice w wersji V3. Kilka miesięcy później – wiosną 2018, otrzymaliśmy 7 zgłoszeń informujących o przecieraniu się, zastosowanego w tym modelu, cieńszego sznurka. I choć 7 zgłoszeń na 1 000 000 sprzedanych egzemplarzy to statystycznie niewiele, dla nas twórców Peak Design to jasny sygnał mówiący o tym, że coś należy zmienić. Mając na uwadze fakt, że bezpieczeństwo Twojego sprzętu fotograficznego leży w naszych rękach stworzyliśmy kotwice oznaczone symbolem V4.

JAK ROZPOZNAĆ KOTWICE W WERSJI V3?

  • V1 – gęsty splot, płaski kształt, logo Capture
  • V2 – gęsty splot, płaski kształt, logo Peak Design
  • V3 – cieńsza linka, wyprofilowany kształt, logo Peak Design z dwóch stron
  • V4 – gęsty splot, wyprofilowany kształt, logo Peak Design z jednej strony

DLACZEGO TO PRZEOCZYLIŚMY?

Wszystkie produkty Peak Design poddawane są intensywnym testom. Już na etapie projektowania stajemy na głowach próbując przewidzieć wszelkie trudności, z którymi w codziennym życiu może zetknąć się nasz sprzęt. Niestety tym razem nie przewidzieliśmy, że wnętrza oczek aparatów mogą być aż tak różnorodne. W trakcie ponownej, wnikliwej analizy zauważyliśmy, że metalowe otwory mocujące w aparacie różnią się ostrością nawet w obrębie tego samego modelu sprzętu. Co seria to inna ostrość. Przeoczyliśmy to i właśnie dlatego bijemy się w pierś i aktualizujemy to, co w pojedynczych przypadkach zawiodło. Za free!

JAK OTRZYMAĆ BEZPŁATNE KOTWICE V4?

Jeśli jesteś posiadaczem kotwic V3 i chcesz otrzymać BEZPŁATNY zestaw kotwic V4 wejdź na polską stronę Peak Design, wypełnij formularz zgłoszeniowy do PROGRAMU AKTUALIZACJI KOTWIC ANCHOR, dołącz dowód zakupu i czekaj na przesyłkę. Nie musisz odsyłać nam żadnego z elementów już zakupionego produktu.

Dzięki ścisłej współpracy polskiego dystrybutora marki Peak Design z centralą, wszystkie podlegające programowi, zakupione na terenie Polski, produkty zawierające kotwice V3 będą aktualizowane w trybie pilnym, za pośrednictwem i na koszt polskiego dystrybutora Peak Design.

CO DALEJ Z KOTWICAMI PEAK DESIGN?

Od 15 czerwca 2018 roku (do wyczerpania aktualnych stanów magazynowych) wszystkie zakupione na terenie Polski paski zawierające kotwice V3 będą dostarczane z DODATKOWYM BEZPŁATNYM zestawem kotwic V4. Darmowy zestaw zostanie automatycznie dołączony do zakupionego produktu.

Docelowo, po wyczerpaniu aktualnych stanów magazynowych, wszystkie paski Peak Design będą seryjnie wyposażone w kotwice V4.


Komentarze czytelników (21)
  1. TomcioPaluszek
    TomcioPaluszek 11 czerwca 2018, 21:21

    He he, a mi przetarło się dosłownie tydzień temu.Kotwica nie wytrzymała ciężaru Canona 80D i Sigmy 150-600C dyndających całymi dniami na szyi lub ramieniu. Pewnie skorzystam z tej wymiany.

  2. pelikaneu
    pelikaneu 11 czerwca 2018, 21:23

    1. Kto trzyma paragon za pasek?

    2. Dlaczego nie wezmą sobie wadliwych, a dzadzą poprawione bez paragonu?

    3. Czy czasem nie chca wyłudzić danych o kupujacych? ej nie jestem świrem ale śmierdzi mi ta akcja (trzeba wysłać paragon i adres + mail)

    4. Dlaczego nagle zaczeli używac cieńkich sznurków (zobaczcie jakie grube są pozostałe)



  3. jan pawlak
    jan pawlak 11 czerwca 2018, 21:27

    zgłosiłem na stronie producenta, podałem posiadaną ilość V3 w formularzu zgłoszenia, nie potrzebowałem żadnego dowodu zakupu, dziś dostałem maila że przesyłka w drodze i podano orientacyjny termin dostawy

    jp

  4. pelikaneu
    pelikaneu 11 czerwca 2018, 22:03

    @jan pawlak

    "Załącz skan, zdjęcie dokumentu potwierdzającego zakup produktu (jpg, jpeg, pdf - do 2MB):

    Pole wymagane.

    Jedno lub kilka pól wymaga poprawy. Prosimy spróbować ponownie."

  5. maxtor
    maxtor 11 czerwca 2018, 22:32

    Ja identycznie jak jan pawlak. Nawet byłem nieco zdziwiony, że nie potrzebują dowodu zakupu. Szacun. Mam nadzieję, że nie będzie prób nadużyć, chociaż pewnie to płonne nadzieje ...

  6. am123
    am123 12 czerwca 2018, 08:39

    pelikaneu

    Pozwolę sobie odpisać w imieniu polskiej dystrybucji Peak Design, zaznaczając że Polski Klient może zgłosić zakup produktu z kotwicami v3 zarówno poprzez stronę w USA jak i w PL. Po prostu z Polski, szybciej otrzyma zaktualizowaną wersję kotwic, a to przed okresem wakacyjnym może okazać się znaczące:

    1. Kto trzyma paragon za pasek?

    Odp: Każdy, który wie że w Peak Design obowiązuje dożytownia gwarancja na wszystkie produkty. Jednak podstawą jej świadczenia na terenie danego dystrybutora, jest udokumentowanie faktu nabycia towaru w rejonie jego dystrybucji

    2. Dlaczego nie wezmą sobie wadliwych, a dzadzą poprawione bez paragonu?

    Odp: Nie jest to wymiana a aktualizacja, czyli za darmo Klient otrzymuje dodatkową paczkę Anchor v4

    3. Czy czasem nie chca wyłudzić danych o kupujacych? ej nie jestem świrem ale śmierdzi mi ta akcja (trzeba wysłać paragon i adres + mail)

    Odp: Paragon, dane kontaktowe ? Czy to dziwne w przypadku jakiejkolwiek reklamacji ? Tutaj mamy podobną sytuację, potrzebujemy danych na które zostanie wysłana paczka z zaktualizowaną wersją produktu.

    4. Dlaczego nagle zaczeli używac cieńkich sznurków (zobaczcie jakie grube są pozostałe)

    Odp: Jest to opisane w całej akcji. Użytkownicy zgłaszali chęć używania z aparatami posiadającymi bardzo małe oczka mocujące pasek przy body. Np. Fuji i inne bezlusterkowce. Niestety okazało się że częśc z nich ma tak ostre oczka, że przeciera linkę. Problem w tym że podczas testów produktu nie wykryto takich zachowań gdyż... w różnych seriach tego samego modelu aparatu występowały innej jakości oczka mocujące.

  7. pelikaneu
    pelikaneu 12 czerwca 2018, 17:27


    cytat: Użytkownicy zgłaszali chęć używania z aparatami posiadającymi bardzo małe oczka mocujące pasek przy body. Np. Fuji i inne bezlusterkowce. Niestety okazało się że częśc z nich ma tak ostre oczka, że przeciera linkę.

    4.
    Kilka komentarzy wyżej ktoś napisał, że w Canonie 80D przerwała sie kotwica, a to nie jest mały bezlusterkowiec, więc o co tu chodzi? Ja mam Sony a7r, on tez ma małe oczka?

  8. TomcioPaluszek
    TomcioPaluszek 12 czerwca 2018, 17:39

    Na dowód służę przetartą kotwicą bo ją zachowałem. Ale też wisiał na niej solidny ciężar i sporo się "majtał".

  9. pelikaneu
    pelikaneu 12 czerwca 2018, 17:51



    Peak design podaje, że mniejszy Slide potrafi udzwignąć 90kg ...






  10. TomcioPaluszek
    TomcioPaluszek 12 czerwca 2018, 18:27

    Udźwignąć statycznie... A tu mamy do czynienia z nieustannym ruchem wahadłowym kilkukilogramowego ciężaru (długie spacery po lesie z aparatem z podpiętym obiektywem Sigma 150-600 wiszącym na ramieniu) i ciągłym tarciem o ostrą krawędź oczka. Na szczęście przerwanie linki trwało wystarczająco długi ułamek sekundy, bym zdążył złapać lecący już na ziemię aparat z obiektywem. A spacerowałem wzdłuż kamienistego brzegu strumienia, więc lądowanie zestawu mogłoby być niezbyt przyjemne...
    Żeby nie było - jestem od kilku lat użytkownikiem wielu produktów Peak Design i jestem z nich zadowolony. Przetarcie linki w tym miejscu było dla mnie jako inżyniera niemal oczywiste. A że firma oferuje bezpłatną wymianę to super! Nie wiem tylko czy znajdę dowody zakupu bo przyznaję, ze nie dbałem o ich zachowanie.

  11. pelikaneu
    pelikaneu 12 czerwca 2018, 18:44

    Ja też jestem z peak design pare lat i chwale je sobie, ale kto wie czy nagle w tej firmie nie zaczyna sie jakieś oszczędzanie.

    Patrze własnie na kotwice v2 i v3, które mam i widać, że v3 zaczyna sie juz mechacić a v2 jak była od nowości, tak jest.

  12. pelikaneu
    pelikaneu 12 czerwca 2018, 18:54

    Acha, patrzyłem na nie bo robiłem zdjęcie.

    I ponoć zamiast skanu rachunku, wystarczy wlazsnie zdjęcie tych kotwic.

  13. jan pawlak
    jan pawlak 13 czerwca 2018, 07:00

    1.
    Jak nie znajdziesz dowodu zakupu to wejdź na oryginalną stronę producenta.
    2.
    Zalecane jest by mocować kotwice do aparatu przez oryginalne metalowe "trójkąty" które są wstawione do tych mocowań w większości aparatów (co umożliwia podpięcie pasków)

    jp

  14. TomcioPaluszek
    TomcioPaluszek 13 czerwca 2018, 10:52

    Już załatwiłem wymianę 8 kotwic na stronie producenta. Jakby ktoś potrzebował link:
    link
    Wymieniają V1 i V3 a tak się składa, że mam własnie te 2 wersje i V1 się przetarła.
    Podoba mi się podejście firmy do klienta, pojawił się znikomy problem z produktem i natychmiast rusza wymiana. PD podkreśla też, ze problem z kotwicami V3 występuje tylko przy niektórych oczkach aparatów. Nadal bezpiecznie można używać tych kotwic z produktami PD np. płytkami itp.

  15. pelikaneu
    pelikaneu 13 czerwca 2018, 17:06

    Ja tam jestem pod wrazeniem tej akcji marketingowej.

    Wypuścili bubel, ale dali taki tekst, że ktoś tu nawet napisał "szacun"

    Ludzie, przecież jak pójdzie fama, że te linki pękają, to kto to kupi?
    Marka straci na renomie i po niej.
    Bo jak komuś spadnie na ziemie sprzęt za paredziesiąt tysięcy złotych, to raczej pokusi się wylać żale w sieć.

    Więc ta akcja musi być - bez łaski

  16. TomcioPaluszek
    TomcioPaluszek 13 czerwca 2018, 21:10

    No bez przesady z tym bublem. Problem dotyczył znikomej liczby kotwic, poza tym każda linka, szczególnie w takim miejscu jak oczko aparatu, prędzej czy później się przetrze. Zresztą w tych nowych kotwicach jest chyba w środku rdzeń innego koloru i jak możemy go zobaczyć to znak, że kotwicę czas wymienić.
    Producent nigdy nie jest w stanie przewidzieć wszystkich możliwych sytuacji i kombinacji, więc ujawnienie się pewnych niedoskonałości jest oczywiste. Natomiast nieoczywista jest reakcja producenta. Różnie z tym bywa. PD zachowało się wzorcowo.
    A przy okazji, moja kotwica V1, która się przetarła, wytrzymała 4 lata intensywnego używania z 3 kolejnymi lustrzankami. Chyba po tym czasie miała prawo? No i proces był na tyle powolny, że zdążyłem złapać zsuwający się aparat. Przyznaję też, że nie kontrolowałem stanu tej kotwicy. A to już wina nie PD tylko moja. Za to teraz wymienię wszystkie na nowe V4.

  17. 13 czerwca 2018, 21:52

    Zgłoszenie gładko przeszło. Co prawda jakiegoś poważnego zużycia nie odnotowałem (zakup w sierpniu 2017, Em-5 mark II + 7-14 / 25 mm Pro), ale bezpieczeństwo sprzętu to podstawa. Lubię taką dbałość o klienta.

  18. Grzegorz1988
    Grzegorz1988 15 czerwca 2018, 12:06

    Do mnie nowe linki już płyną:) tak jak kolega wyżej wspomniał uszkodzenia nie zauważyłem (od listopada 2017) ale wole żeby moje d300s nie spotkało się z glebą:)

  19. jan pawlak
    jan pawlak 18 czerwca 2018, 14:27

    Zgłosiłem na stronie producenta, nie potrzeba tam żadnego "kwitu", przyszedł mail potwierdzający że przesyłka wyszła, dzisiaj doszła.

    jp

  20. 21 czerwca 2018, 13:56

    "Witaj,

    Dziękujemy za cierpliwość.
    Informujemy że paczki aktualizacyjne kotwic Anchor v4 Peak Design, dotarły właśnie do naszego magazynu w Polsce.

    Niezwłocznie zabieramy się za przygotowanie wysyłek Anchorów v4 do Klientów, którzy zgłosili produkty z kotwicami v3 poprzez formularz rejestracyjny akcji.

    O wysyłce dowiesz się w kolejnej wiadomości.

    Pozdrawiamy zespół Peak Design Polska."

    Za chwilę wysyłka :)

  21. Puls
    Puls 14 grudnia 2020, 11:12

    Okazuje się że v4 kotwiczek też jest wadliwa, urwała się bez ostrzeżenia, ucierpiał Nikkor 200-500 tak więc uważajcie na czym wieszacie swój sprzęt, ale dystrybutor obiecał... nową kotwiczkę :)
    link

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.