Newell AB1 do Osmo Action oraz DMW-BLJ31 do Panasoników S
Foxfoto, dystrybutor Newell w Polsce, informuje o dwóch nowych akumulatorach producenta. Pierwszy z nich przeznaczony jest do pracy z kamerą DJI Osmo Action, drugi natomiast - do pełnoklatkowych aparatów Lumix.
Informacja prasowa
Akumulator Newell zamiennik AB1 do Osmo Action
![]() |
Wysoka jakość
![]() |
100% bezpieczeństwa
Wbudowany inteligentny system zabezpieczający, oparty na układzie elektronicznym IC reguluje proces ładowania. Gwarantuje to bezpieczeństwo i ochronę dla urządzenia oraz użytkownika.
Zaawansowana technologia
![]() |
Wieloletnie doświadczenie
Marka Newell działa na rynku już od wielu lat i ma długą listę zadowolonych klientów, zarówno wśród profesjonalistów, jak i amatorów fotografii.
- Specyfikacja
- model: AB1 do Osmo Action
- technologia: Li-ion
- pojemność: 1300 mAh
- napięcie: 3,85 V
-
Kompatybilność
- DJI Osmo Action
Akumulator Newell zamiennik DMW-BLJ31
![]() |
Wysoka jakość
![]() |
100% bezpieczeństwa
Wbudowany inteligentny system zabezpieczający, oparty na układzie elektronicznym IC reguluje proces ładowania. Gwarantuje to bezpieczeństwo i ochronę dla urządzenia oraz użytkownika.
Zaawansowana technologia
![]() |
Wieloletnie doświadczenie
Marka Newell działa na rynku już od wielu lat i ma długą listę zadowolonych klientów, zarówno wśród profesjonalistów, jak i amatorów fotografii.
- Specyfikacja
- model: DMW-BLJ31
- technologia: Li-ion
- pojemność: 3500 mAh
- napięcie: 7,4 V
-
Kompatybilność
- Panasonic DSLM LUMIX DC-S1, DC-S1R
Komentarz można dodać po zalogowaniu.
Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.
Świetne zamienniki, nigdy mnie nie zawiodły. Super czipy w akumulatorach pracują bezproblemowo zarówno z dedykowanym sprzętem jak i z oryginalnymi ładowarkami. Pojemności akumulatorków nie gorsze od oryginałów. Moim zdaniem lepsze od Duracell a dwukrotnie tańsze. Green Cell mają z kolei kłopot z dogonieniem oryginału pod względem pojemności. Jednym słowem Newell to dobra amerykańska firma, która niezawodnie wyszukuje na świecie dobre jakościowo produkty a następnie re-branduje je swoim logo.