Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Test obiektywu

Olympus Zuiko Digital ED 50-200 mm f/2.8-3.5 SWD - test obiektywu

31 grudnia 2008
Ula Olech,  Arkadiusz Olech Komentarze: 22

5. Aberracja chromatyczna


----- R E K L A M A -----

Ten rozdział pozwala nam zapomnieć o niedosycie z poprzedniego. Aberracja chromatyczna u Olympusa ZD 50-200 mm jest co najwyżej średnia. Na tym poziomie znajdziemy ją w środku zakresu ogniskowych i w okolicach maksymalnego otworu. W pozostałych przypadkach poziom tej wady jest niewielki i trudno nam na cokolwiek narzekać.

Olympus Zuiko Digital ED 50-200 mm f/2.8-3.5 SWD - Aberracja chromatyczna


Olympus Zuiko Digital ED 50-200 mm f/2.8-3.5 SWD - Aberracja chromatyczna