Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Sony wymienia wadliwe karty pamięci

Sony wymienia wadliwe karty pamięci
17 czerwca
2020 11:05

Firma Sony poinformowała, że niektóre egzemplarze kart serii SF-M, SF-M TOUGH oraz SF-G TOUGH mogą nie zapisywać poprawnie plików filmowych z dużymi przepływnościami.

Problem dotyczy sytuacji wymagających kart klasy V60 lub V90. Jeśli chodzi o same karty, wadliwe są następujące serie:

  • Karty serii SF-M
    • SF-M64
    • SF-M128
    • SF-M256

    Karty których dotyczy problem można zidentyfikować po oznaczeniach V60, R:277MB/s, W:150MB/s.

  • Karty serii SF-M TOUGH
    • SF-M64T
    • SF-M128T
    • SF-M256T
  • Karty serii SF-G
    • SF-G32T
    • SF-G64T
    • SF-G128T
Poza tym wadliwe karty można rozpoznać po braku gwiazdki (*) na tylnej ściance.

Sony wymienia wadliwe karty pamięci

Karty w których występuje opisany problem, podlegają bezpłatnej wymianie, o ile tylko zostanie to zgłoszone do końca marca 2022 roku.


Komentarze czytelników (9)
  1. ag
    ag 17 czerwca 2020, 15:38

    No to zaczęło się oszczędzanie kosztów i karty poszły na pierwszy ogień. Przynajmniej tak myślę.

  2. EuGen
    EuGen 17 czerwca 2020, 16:40

    Myślisz, że wymiana kart to forma oszczędzania kosztów? :)

  3. ag
    ag 17 czerwca 2020, 22:06

    Nie. Myślę, że masowa produkcja umożliwia duże oszczędności. Tzw optymalizacja polega po pierwszym okresie rzeczywistych oszczędności na coraz bardziej ryzykowne działania, bo są plany, koszty, zyski, rady nadzorcze itd. I w pewnym momeńcie przekracza się granicę, poza którą zaczynają się buble i reklamacje. I w pierwszym okresie bilans zysków i strat jest nadal na plus. I na ogół w tym momeńcie następuje utrata instynktu samozachowawczego, a potem jest już z górki. Na którym etapie jesteśmy teraz? Ilu użytkowników szlag mało nie trafił, jak się okazało, że ich praca poszła w las? Tego nie wiemy, jak i tego, na jakim etapie jest problem z kartami. Ale wydaje mi się, że to nie jest pierwszy etap. Sama wymiana kart to sygnał, że coś konkretnie zdechło.

  4. EuGen
    EuGen 17 czerwca 2020, 22:30

    Masowa powiadasz? Może faktycznie jakiś rzemieślnik powinien to ogarnąć ;)

  5. sanescobar
    sanescobar 18 czerwca 2020, 07:35

    tu niusy ostatnio pojawiają się długo po konkurencji :)



    @ag, napisał:
    "Sama wymiana kart to sygnał, że coś konkretnie zdechło. "

    jesteś geniuszem, prawdopodobnie to karta :)

  6. polm
    polm 26 czerwca 2020, 17:19

    Ktoś już wymienił. Zaraz po zakupie okazało się że do wymiany - sprzedawca Sony Centre umywa ręce i nie może nawet sprzedać drugiej takiej samej ale z dobrej serii. Zgłoszenie 18.06 i cisza na infolinię tak wiedzą o zgłoszenie 18.06 i cisza. Infolinia wie o zgłoszeniu ale nic nie może zrobić. ale nic nie

  7. polm
    polm 23 lipca 2020, 12:41

    Powtórzę pytanie - komuś może udało sie już tą drogą wymienić kartę ? Od zgłoszenia 18.06 do dnia dzisiejszego 23.07 nie dostałem sprawnej karty. Od zgłoszenia i potwierdzenia przez Sony wadliwość karty czekałem aż do 13.07 (prawie miesiąc!) na otrzymanie adresu i numeru przesyłki - tak by móc wysłać kartę. Od wysłania cisza - nie mam karty i jakiejkolwiek informacji/maila. Całkowity brak kompetencji infolinii - tylko proszę cierpliwie czekać.

  8. polm
    polm 31 lipca 2020, 12:18

    Napisze dla ew. zainteresowanych finał "chyba" przepraw z Sony : Karta wreszcie dotarła dziś do mnie po - 43 dniach! od wykonania zgłoszenia (chciałem zgłosić zaraz po zakupie ale formularz był dostępny dopiero od 18.06 a sprzedawca Sony Center nie wiedział jak pomóc). Wysłałem kartę w oryginalnym opakowaniu z paragonem licząc na szybką wymianę. Dziś odebrałem przesyłkę w postaci koperty bąbelkowej z wrzuconą luzem kartą w małym plastikowej osłonce ! Wygląda na używaną bez opakowania oryginalnego bez dokumentów potwierdzających gwarancję - liczyłem na przynajmniej przesłanie nowej zapakowanej oryginalnie karty tak jak kupiłem. Duży minus dla firmy.

  9. Paczkowsky
    Paczkowsky 20 stycznia 2021, 13:34

    W moim wypadku otrzymałem korektę faktury oraz zwrot pieniędzy na konto - Sam problem co ciekawe występował jedynie podczas zapisywania zdjęć a nie filmów.

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.