Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Partnerzy






Aktualności

Sony wymienia wadliwe karty pamięci

Sony wymienia wadliwe karty pamięci
17 czerwca
2020 11:05

Firma Sony poinformowała, że niektóre egzemplarze kart serii SF-M, SF-M TOUGH oraz SF-G TOUGH mogą nie zapisywać poprawnie plików filmowych z dużymi przepływnościami.

Problem dotyczy sytuacji wymagających kart klasy V60 lub V90. Jeśli chodzi o same karty, wadliwe są następujące serie:

  • Karty serii SF-M
    • SF-M64
    • SF-M128
    • SF-M256

    Karty których dotyczy problem można zidentyfikować po oznaczeniach V60, R:277MB/s, W:150MB/s.

  • Karty serii SF-M TOUGH
    • SF-M64T
    • SF-M128T
    • SF-M256T
  • Karty serii SF-G
    • SF-G32T
    • SF-G64T
    • SF-G128T
Poza tym wadliwe karty można rozpoznać po braku gwiazdki (*) na tylnej ściance.

Sony wymienia wadliwe karty pamięci

Karty w których występuje opisany problem, podlegają bezpłatnej wymianie, o ile tylko zostanie to zgłoszone do końca marca 2022 roku.


Komentarze czytelników (8)
  1. ag
    ag 17 czerwca 2020, 15:38

    No to zaczęło się oszczędzanie kosztów i karty poszły na pierwszy ogień. Przynajmniej tak myślę.

  2. EuGen
    EuGen 17 czerwca 2020, 16:40

    Myślisz, że wymiana kart to forma oszczędzania kosztów? :)

  3. ag
    ag 17 czerwca 2020, 22:06

    Nie. Myślę, że masowa produkcja umożliwia duże oszczędności. Tzw optymalizacja polega po pierwszym okresie rzeczywistych oszczędności na coraz bardziej ryzykowne działania, bo są plany, koszty, zyski, rady nadzorcze itd. I w pewnym momeńcie przekracza się granicę, poza którą zaczynają się buble i reklamacje. I w pierwszym okresie bilans zysków i strat jest nadal na plus. I na ogół w tym momeńcie następuje utrata instynktu samozachowawczego, a potem jest już z górki. Na którym etapie jesteśmy teraz? Ilu użytkowników szlag mało nie trafił, jak się okazało, że ich praca poszła w las? Tego nie wiemy, jak i tego, na jakim etapie jest problem z kartami. Ale wydaje mi się, że to nie jest pierwszy etap. Sama wymiana kart to sygnał, że coś konkretnie zdechło.

  4. EuGen
    EuGen 17 czerwca 2020, 22:30

    Masowa powiadasz? Może faktycznie jakiś rzemieślnik powinien to ogarnąć ;)

  5. sanescobar
    sanescobar 18 czerwca 2020, 07:35

    tu niusy ostatnio pojawiają się długo po konkurencji :)



    @ag, napisał:
    "Sama wymiana kart to sygnał, że coś konkretnie zdechło. "

    jesteś geniuszem, prawdopodobnie to karta :)

  6. polm
    polm 26 czerwca 2020, 17:19

    Ktoś już wymienił. Zaraz po zakupie okazało się że do wymiany - sprzedawca Sony Centre umywa ręce i nie może nawet sprzedać drugiej takiej samej ale z dobrej serii. Zgłoszenie 18.06 i cisza na infolinię tak wiedzą o zgłoszenie 18.06 i cisza. Infolinia wie o zgłoszeniu ale nic nie może zrobić. ale nic nie

  7. polm
    polm 23 lipca 2020, 12:41

    Powtórzę pytanie - komuś może udało sie już tą drogą wymienić kartę ? Od zgłoszenia 18.06 do dnia dzisiejszego 23.07 nie dostałem sprawnej karty. Od zgłoszenia i potwierdzenia przez Sony wadliwość karty czekałem aż do 13.07 (prawie miesiąc!) na otrzymanie adresu i numeru przesyłki - tak by móc wysłać kartę. Od wysłania cisza - nie mam karty i jakiejkolwiek informacji/maila. Całkowity brak kompetencji infolinii - tylko proszę cierpliwie czekać.

  8. polm
    polm 31 lipca 2020, 12:18

    Napisze dla ew. zainteresowanych finał "chyba" przepraw z Sony : Karta wreszcie dotarła dziś do mnie po - 43 dniach! od wykonania zgłoszenia (chciałem zgłosić zaraz po zakupie ale formularz był dostępny dopiero od 18.06 a sprzedawca Sony Center nie wiedział jak pomóc). Wysłałem kartę w oryginalnym opakowaniu z paragonem licząc na szybką wymianę. Dziś odebrałem przesyłkę w postaci koperty bąbelkowej z wrzuconą luzem kartą w małym plastikowej osłonce ! Wygląda na używaną bez opakowania oryginalnego bez dokumentów potwierdzających gwarancję - liczyłem na przynajmniej przesłanie nowej zapakowanej oryginalnie karty tak jak kupiłem. Duży minus dla firmy.

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.