Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Partnerzy






Aktualności

Zapis filmów z Sony A7S III w RAW

Zapis filmów z Sony A7S III w RAW
13 sierpnia
2020 12:20

Firma Atomos poinformowała, że ich rejestrator Ninja V będzie w stanie zarejestrować filmy w formacie ProRes RAW z aparatu Sony A7S III w rozdzielczości 4K i z prędkością do 60 kl/s.

INFORMACJA PRASOWA

Atomos Ninja V
Nagrywanie w 4Kp60 ProRes RAW po HDMI z aparatu Sony Alpha 7S III

Firma Atomos ogłosiła właśnie, że możliwe będzie nagrywanie plików w RAW-ach (do wielkości 4Kp60) z pełnoklatkowych, bezlusterkowych aparatów Sony Alpha 7S III na rekordery Ninja V poprzez złącze HDMI.

Aparaty Alpha 7S III posiadają najnowszy przetwornik obrazu CMOS, a rekorder Ninja V jest w stanie zapisać jego pełny zakres dynamiczny w formacie Apple ProRes RAW by uzyskać maksymalne odwzorowanie detalu oraz zakres tolerancji naświetlenia w post-produkcji. Pliki RAW są optymalne dla obróbki obrazów w HDR lub dla większej swobody pracy w SDR, dając niesamowite rezultaty w obydwu przypadkach. Nagrany materiał zapisywany jest bezpośrednio na niedrogie, niezawodne dyski AtomX SSDmini lub inne kompatybilne dyski SSD tak, by umożliwić użytkownikowi szybki transfer plików do systemu edycyjnego.

Więcej informacji o rejestratorze Atomos Ninja V

Więcej informacji o aparacie Sony ILCE-7SM III


Komentarze czytelników (4)
  1. veto
    veto 13 sierpnia 2020, 23:46

    Czyli HLG z puszki jest gorszy o co , dokładnie może mi to ktoś wyjaśni ?

  2. Szabla
    Szabla 14 sierpnia 2020, 11:02

    W takim wymiarze, jak JPEG jest gorszy od RAW.

  3. Amadi
    Amadi 14 sierpnia 2020, 12:04

    W tym przypadku raczej HEIF od RAW-a

  4. Szabla
    Szabla 14 sierpnia 2020, 12:09

    O ile HLG będzie 10-bitowy :)

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.