Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Specjalna oferta na Halloween sklepu Fotoforma

Specjalna oferta na Halloween sklepu Fotoforma
29 października
2020 15:19

Sklep Fotoforma informuje o dwóch promocjach, które wprowadza na czas najbliższych dni. Jedna z nich dotyczy rat 0%, a druga możliwości otrzymania voucherów na przyszłe zakupy.

INFORMACJA PRASOWA

Sklep Fotoforma przygotował na Halloween dla swoich klientów
dwie wyjątkowe promocje

Każdy miłośnik fotografii będzie mógł w dniach 30.10-01.11.2020r. nabyć sprzęt fotograficzny w wyjątkowej promocji rat 20 x 0% na cały asortyment. Akcja jest ważna do 01.11.2020r.

Już dziś kup wymarzony sprzęt na 20 wygodnych x rat 0% na cały asortyment ! 

Specjalna oferta na Halloween sklepu Fotoforma

Dodatkowo sklep Fotoforma przygotował specjalną ofertę na wybrane produkty gdzie za ich zakup klient otrzyma voucher na przyszłe zakupy od 500zł na cały asortyment.

Akcja ważna do 03.11.2020r.

WAŻNE: voucher do wykorzystania po 21 dniach od dnia otrzymania zamówienia (daty dokumentu sprzedaży) do 31.12.2020r. na cały asortyment fotoforma.pl

Regulamin i szczegóły promocji dostępne TU: https://fotoforma.pl/strasznie-niskie-ceny

Kup produkt objęty promocją i odbierz voucher na przyszłe zakupy na cały asortyment!


Komentarze czytelników (15)
  1. Soniak10
    Soniak10 29 października 2020, 15:40

    Czyli kolejny przykład promocji sprzedaży, kiedy to sprzedawcy "dwoją-się-i-troją" żeby zwiększyć sprzedaż, a tymczasem producenci mają to w nosie i nie robią nic lub prawie nic na polu promocji swoich produktów.
    Czy ktoś widział ostatnimi czasy jakąś akcję producencką, promującą konkretny produkt? Bo ja nie mogę sobie przypomnieć.

  2. PDamian
    PDamian 29 października 2020, 15:46

    Trzeba mieć akt zgonu
    czy wystarczy selfie z cmentarza?

  3. vulkanwawa
    vulkanwawa 29 października 2020, 16:47

    :)))))

  4. Z_photo
    Z_photo 30 października 2020, 01:29

    @ Soniak10: "Czy ktoś widział ostatnimi czasy jakąś akcję producencką, promującą konkretny produkt?"

    Chyba ubiegło Twojej uwadze: link .
    Początkowo do wyboru był jeden z trzech obiektywów, teraz wybór został zawężony do dwóch, co może świadczyć o powodzeniu akcji promocyjnej.

  5. Soniak10
    Soniak10 30 października 2020, 20:35

    @Z_photo: niby tak, ale jednak nie do końca, bo to co zalinkowałeś, to też odmiana PROMOCJI SPRZEDAŻY a promocja produktu jest tylko nieśmiałym dodatkiem. Klasyczny przykład PROMOCJI PRODUKTU masz np tutaj: link i nie mogę się nadziwić, dlaczego Panasonic (podobnie jak i inni producenci) nie dogadał się z hipermarketami RTV, żeby na chociaż paru ekranach wystawianych tam telewizorów wyświetlać taki(e) filmik(i) na okrągło? No cóż: producenci zatrudniają "wybitnych fachowców od wszystkiego" czyli także od marketingu, więc na pewno wiedzą co robią. Tylko że wykresy sprzedaży nie potwierdzają słuszności ich decyzji. Ja wiem: "wszystkiemu winne są smartfony, z którymi nie da się walczyć. Tylko jeśli tak, to po co w ogóle tracić kasę na zatrudnianie "wybitnych fachowców od marketingu"?

  6. Soniak10
    Soniak10 30 października 2020, 20:40

    Ps: w wojsku znana jest klasyczna zasada, zgodnie z którą ZŁA DECYZJA JEST LEPSZA NIŻ ŻADNA. Tymczasem "spece od marketingu" U WSZYSTKICH PRODUCENTÓW zdają się zachowywać jak żaba przed paszczą węża: sparaliżowani strachem stoją w miejscu i zamiast próbować robić cokolwiek, to drepczą w miejscu i jedynie kumkają o tym, jaka to trudna jest sytuacja na rynku.

  7. Z_photo
    Z_photo 31 października 2020, 00:00

    Oczekujesz jeszcze większej ilości reklam????

  8. Soniak10
    Soniak10 31 października 2020, 08:41

    "Jeszcze większej"? A widziałeś jakieś reklamy w miejscach lub mediach publicznych? Bo umówmy się że informacja na stronie producenta to nie reklama sensu stricte. Reklama ma szukać klienta a nie odwrotnie. Pod tym względem jest bida-z-nyndzom.

  9. Soniak10
    Soniak10 31 października 2020, 08:43

    Ps: mówiąc o mediach publicznych nie mam na myśli jedynie państwowych ale ogólnie mass media

  10. Z_photo
    Z_photo 31 października 2020, 11:00

    @ Soniak10: "A widziałeś jakieś reklamy w miejscach lub mediach publicznych..."

    Jeśli chodzi o miejsca publiczne, to jestem za tym żeby drastycznie ograniczyć ilość reklam, lub w ogóle ją wykluczyć. A przez nachalne i głupawe reklamy w mediach publicznych, to przed kilku laty pozbyłem się telewizora.

    Świadomy nabywca nie potrzebuje reklam by dobrać produkt odpowiedni do jego potrzeb.

  11. Soniak10
    Soniak10 31 października 2020, 14:46

    @Z_photo: chyba mówimy o dwóch różnych sprawach, więc zapytam konkretnie: czy gdybyś zobaczył na ekranie któregoś z telewizorów w hipermarkecie np taki film jak zalinkowałem wyżej, to uznałbyś że ktoś cię traktuje poniżająco lub w jakikolwiek sposób niewłaściwie? A przecież hipermarket to też miejsce publiczne. I czy uważasz Ten filmik za nachalny? Bo mi on w niczym nie przeszkadza. Poza tym jeżeli reklama jest niepotrzebna bo "świadomy klient jej nie potrzebuje", to po co i za co koncerny płacą grubą kasę rozmaitym"agencjom eksperckim"?

  12. Z_photo
    Z_photo 31 października 2020, 16:23

    @Soniak10: "... jeżeli reklama jest niepotrzebna bo "świadomy klient jej nie potrzebuje", to po co i za co koncerny płacą grubą kasę rozmaitym"agencjom eksperckim"?"

    Po to, by skłaniać do zakupów mniej rozgarniętą część społeczeństwa.

  13. Soniak10
    Soniak10 31 października 2020, 19:59

    @Z_photo "Po to, by skłaniać do zakupów mniej rozgarniętą część społeczeństwa."
    I tu się zgadzam! Rzecz w tym, że ta "mniej rozgarnięta (fotograficznie) część społeczeństwa" jest w realu większością i właśnie do niej można by dotrzeć takimi metodami i drogami, jakie ja proponuję.

  14. komor
    komor 1 listopada 2020, 11:14

    @Soniak10, naprawdę podjąłbyś decyzję zakupową na podstawie filmiku reklamowego wyświetlanego na telewizorze w markecie?

  15. Soniak10
    Soniak10 1 listopada 2020, 14:07

    @komor, nie sprowadzaj sprawy do absurdu. Taka reklama nie ma na celu doprowadzenia wprost do podjęcia decyzji, tylko przede wszystkim zwrócenie uwagi klienta że taki produkt istnieje na rynku i może warto mu się przyjrzeć bliżej. Chyba nawet kompletnie zielony w fotografii klient nie podejmie decyzji o zakupie na podstawie jakiejkolwiek reklamy, tylko po jej obejrzeniu zacznie drążyć temat, szukać w necie testów i opinii, pytać znajomych fotografów itd. To tacy właśnie klienci zadają pytania np na forum Optycznych w dziale" pomagamy w wyborze aparatu...". Ilu z tych niezorientowanych klientów zdaje sobie sprawę, że istnieje coś takiego jak Lumix G90 lub jakikolwiek inny konkretny model aparatu? I do tego właśnie służy reklama.

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.