Nowa strategia Ricoh Imaging
Na stronach firmy Ricoh Imaging pojawił się komunikat prezentujący zarys nowej strategii, jaką firma zamierza wdrożyć między innymi w odniesieniu do marki Pentax.
Komunikat na stronach Ricoh Imaging jest po japońsku. Poniżej zamieszczamy jego nieco zredagowane automatyczne tłumaczenie.
O planach nowego systemu Ricoh Imaging
Uruchomienie projektu PENTAX Co-creation Project (PCP) jako pierwszy krokRicoh Imaging Co., Ltd. rozpocznie w Japonii „PENTAX Co-Creation Project” jako pierwszy krok w ramach nowej strategii biznesowej ogłoszonej 20 stycznia 2022 r. Dzięki temu projektowi Ricoh Imaging ma na celu zwiększenie kontaktu z klientami oraz wzmocnienie bezpośredniej i dwukierunkowej komunikacji z nimi. Planujemy również różne inicjatywy dla aparatów Ricoh GR, o których poinformujemy w osobnym komunikacie.
Konkretne inicjatywy w PCP
- Otwarcie i rozpoczęcie sprzedaży nowej strony EC. Planowana data otwarcia: 1 kwietnia. Planujemy otwierać sklepy internetowe we współpracy z Amazon, Rakuten Ichiba i PayPay. O otwarciu poszczególnych obiektów poinformujemy w osobnych komunikatach. Oprócz obecnych produktów PENTAX rozważamy również sprzedaż produktów w limitowanej sprzedaży bezpośredniej.
- Regularne organizowanie i wzrost częstotliwości wydarzeń. Od wiosny 2022 roku staramy się organizować regularne spotkania fanów PENTAX (np. PENTAX Meeting Online) oraz praktyczne imprezy, które do tej pory odbywały się nieregularnie. Szczegóły będą ogłaszane w momencie ustalenia zarysu każdego wydarzenia.
- Wprowadzenie limitowanych edycji wybranych modeli z wykorzystaniem finansowania społecznościowego. Aby sprostać entuzjastycznym wymaganiom naszych klientów, rozpoczniemy „produkcję podobną do Koubou”, która zapewnia unikatowość produktu przy ograniczonej produkcji. Pierwszym zadaniem w ramach tego projektu będzie propozycja modelu, która cieszyła się największą popularnością w ankiecie skierowanej do fanów na internetowej imprezie fanowskiej „PENTAX Meeting Online 2021”, która odbyła się 27 listopada 2021 roku. Chcielibyśmy dostarczyć nawet niewielką ilość produktów klientom, którzy są na to chętni.
Szczegóły zostaną ogłoszone po rozpoczęciu projektu crowdfundingowego.- Reorganizacja Ricoh Imaging Square. Wzmocnimy funkcję sklepów stacjonarnych jako miejsca komunikacji z klientami. Dlatego dokonamy przeglądu salonów i baz serwisowych w Japonii. Szczerze przepraszamy za wszelkie niedogodności dla naszych klientów, ale obecne w Ricoh Imaging Square Tokyo i Osaka galeria i showroom będą otwarte do dnia 28 marca 2022 (poniedziałek). Obsługa napraw będzie odbywać się normalnie do końca maja. Szczegółowy harmonogram dalszych wydarzeń podamy w późniejszym terminie.
Ricoh Photo Academy, która wcześniej odbywała w Ricoh Imaging Square, będzie nadal odbywać się online oraz w innych lokalizacjach. O szczegółach poinformujemy w późniejszym terminie.
W przyszłości planujemy otwarcie nowej bazy w Tokio (prawdopodobnie latem tego roku), która będzie wykorzystywana jako recepcja napraw, z dodaną funkcją kontaktu z klientami. Poinformujemy, gdy szczegóły zostaną ustalone. Bez zmian bedą natomiast działać centra serwisowe Ricoh Imaging.Planujemy również kilka nowych inicjatyw innych niż powyższe. Zostaną one ogłoszone w późniejszym czasie.
Komentarz można dodać po zalogowaniu.
Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.
#pentaxcocreation
#ricohstore
#pentaxmeeting
#ricohcrowdfunding
Theneverendingstory.
opieranie się na ankietach może być niebezpieczne
jest grupa klientów którzy wydają pieniądze na sprzęt
i zarabiają pieniądze na tenże
wypełniają ankiety jak im się bardzo bardzo nudzi
np. w jakiejś poczekalni, ale dzieje się to bardzo bardzo rzadko
Robią co mogą :) Nie to co inne firmy. Z moich obserwacji wynika, że już chyba każdy influęcer (to taka nowa choroba) czy youtuber dostał sprzęt jakiegoś wiodącego producenta na "testy". Fajnie się czyta teksty (w szczególności na jednej ze stron poświęconych fotografii gdzie "prawie" każdy materiał opatrzony jest tekstem "materiał powstał przy współpracy z ... "), że jakiś podróżnik, który do realizacji swojej pasji zbiera kasę od patronów, ale właśnie wymienił swój dotychczasowy aparacik na zestaw składający się z topowego body i zestawu kilku najwyżej pozycjonowanych i najdroższych obiektywów z oferty tego producenta (o wartości kilkudziesięciu tysięcy złotych). W innym filmie słyszymy jak to wymiana kilkuletniego konsumenckiego aparatu za 3500 zł na topowy "filmujący" model za 25000 zł (wartości i ceny w filmie oczywiście nie padają) przekłada się na lepszą jakość - ciekawe.
Wiele z tych "testów" okraszonych jest tekstami o tym, że co prawda sprzęt dostarczyła firma X, ale nikt im nie płaci za testy, więc są obiektywni :) a i jeszcze mówią, że mogą powiedzieć co chcą, ale często mówią hasłami z folderów.
Podsumowując w obecnych czasach weryfikować trzeba wszystko, bo od marketingu blisko do propagandy. Całe szczęście, że w przypadku naszego hobby lub zawodu możemy sami sprawdzać sprzęty np. na imprezach organizowanych przez optyczne :)
Oby mieli tylko co pokazać w Łochowie. :)
Cóż.Mamy zatem do czynienia z początkiem końca Pentaxa.
Nieźle, 1 kwietnia pokażą stronę www..
Juz się cieszę.
@deel77
Ja się naogladalem mnóstwo filmików na yt o lx15, miałem czas, leciały w tle zamiast tv. Oglądałem te same po 5x i się nakrecalem, hehe. Plusy są podkreślane wielokrotnie, o minusach prawie nikt nie wspomina, a to bardzo źle, gdybym nie był świadomy tego co kupuje bym wszystkich influencerow wysłal teraz na front wschodni.
Plusy to plusy ale to część aparatu, minusy też są ważne.
infliencerzy zwykle mnie nie infleuncują tylko zwykle tracę czas oglądając te ich parakryptomarketingowe błazenady