Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
W tym roku Olympus obchodzi swoje 90-lecie, z tej okazji wraz z Jackiem Kowalczykiem przygotowaliśmy cykl siedmiu artykułów poświęconych historii firmy. Zaczynamy już w najbliższy poniedziałek tekstem opisującym powstanie tej znanej marki. W kolejnych artykułach przedstawimy kamienie milowe w historii Olympusa, a także omówimy najbardziej znane produkty jakie opuściły jej fabryki. Nie zabraknie też informacji o E-Systemie. Zapraszamy już w poniedziałek.
Nareszcie, może Ci którzy mają Olka za firmę niszową zobaczą co to są tradycje i innowacje dzięki którym rozwój sprzętu nie oganicza się do zwiększania ilości (programów, ustawień użytkownika, potem punktów af i pomiaru światła ateraz pikseli)
"Ciekawostka, ze fotopolis wpadlo na identyczny pomysl... czy to jakas kooperacja?" - Mnie się wydaje, że to podstęp olympusa, że ma właśnie 90 lat ;-)
Wygląda na to, że korzystasz z oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam.
Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.
Będziemy wdzięczni, jeśli dodasz stronę Optyczne.pl do wyjątków w filtrze blokującym reklamy.
Super, czekamy :-)
A też będą pojedynki obiektyów?
na 90-lecie powinny być jakieś super promocje ze strony Olympusa ;)
Nareszcie, może Ci którzy mają Olka za firmę niszową zobaczą co to są tradycje i innowacje dzięki którym rozwój sprzętu nie oganicza się do zwiększania ilości (programów, ustawień użytkownika, potem punktów af i pomiaru światła ateraz pikseli)
Olek jest i będzie firmą niszową i niech taką zostanie. Amen. Reszta gawiedzi zadowoli się marką: 1. Sony. 2. Canon. 3. Nikon.
Ciekawostka, ze fotopolis wpadlo na identyczny pomysl... czy to jakas kooperacja?
A kiedy będzie cykl o drukarkach canona?:P
Czekamy na 50-lecie wprowadzenia pierwszej do sprzedaży.
Ej ,co z tym artykułem, bo już poniedziałek się ku końcowi ma, a tu nada.
A ja się w robocie nudzę i czytać nie mam czego. :D
"Ciekawostka, ze fotopolis wpadlo na identyczny pomysl... czy to jakas kooperacja?" - Mnie się wydaje, że to podstęp olympusa, że ma właśnie 90 lat ;-)