Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Nowi ambasadorzy marki Canon

Nowi ambasadorzy marki Canon
22 listopada
2023 14:32

Kolejnych 62 twórców dołączyło do programu Canon EMEA Ambassador. W gronie nowych ambasadorów marki jest również 5 osób z Polski.

INFORMACJA PRASOWA

Kolejnych 62 twórców włączonych do programu Canon EMEA Ambassador.
Aż pięć nowych nazwisk z Polski

Od czasu swojego powstania w 2008 roku program Canon EMEA Ambassador stał się jedną z najbardziej wpływowych inicjatyw branżowych, w ramach której fotografowie, twórcy wideo i operatorzy filmowi dzielą się wiedzą i umiejętnościami z szerszą społecznością autorów zdjęć. Ostatnio do programu dołączyło kolejnych aż 62 interdyscyplinarnych twórców, z Polski są to: Adam Trzcionka, Katarzyna Brońska-Popiel i Jakub Popiel (Malachite Meadow), Alicja Zmysłowska oraz Paweł Uchorczak.

Ostateczny dobór tegorocznych ambasadorów, który poprzedziła szczegółowa selekcja przeprowadzona przez zespół branżowych ekspertów, ma kluczowe znaczenie dla realizacji celów programu. Cele te obejmują podtrzymywanie silnych relacji między firmą Canon a społecznością profesjonalistów w celu wspierania, edukowania, inspirowania i wychowywania twórców wizualnych na każdym poziomie zaawansowania, których łączy ta sama pasja. W tym dialogu kluczowe będą nowe głosy artystów i artystek. Przykładem mogą być tutaj Camilla Ferrari i Chiara Negrello, dwie młode twórczynie kipiące talentem i pomysłami, których pierwsze kontakty z firmą Canon wykuwały się lata temu, gdy kończyły Canon Student Development Programme.

– Głęboko wierzymy, że ambasadorki i ambasadorowie dołączający do nas w tym roku zapoczątkują nową erę programu – podkreśliła Susie Donaldson, European Marketing Director w Canon. – Z niecierpliwością czekamy na okazję do lepszego poznania ich spojrzenia na utrwalanie obrazu i wykorzystanie aparatu lub kamery jako narzędzia do opowiadania historii, jak również na możliwość omówienia tematów i problemów, które są dla nich ważne. Szersza skala programu oznacza również, że możemy docierać do jeszcze większej liczby twórców i inspirować ich poprzez nasze warsztaty czy prelekcje.

Program Canon EMEA Ambassador pielęgnuje to, co najlepsze w storytellingu wizualnym, skupiając szerokie spektrum talentów: od uznanych na arenie międzynarodowej artystów i wiodących fotoreporterów po wschodzące gwiazdy wśród twórców z powodzeniem opowiadających historie obrazem. W Polsce swoją pasją i wiedzą techniczną od teraz dzielić się będą następujący nowi członkowie programu:

Nowi ambasadorzy marki Canon

1. Adam Trzcionka – specjalizuje się w fotografii ślubnej, mieszka w Krakowie. Uwiecznia wyjątkowy dzień swoich klientów w kreatywnym, dokumentalnym stylu, łącząc zdjęcia czarno-białe i kolorowe.

Nowi ambasadorzy marki Canon

2. Katarzyna Brońska-Popiel i Jakub Popiel (Malachite Meadow) – prowadzą w Krakowie odnoszącą sukcesy firmę zajmującą się fotografią ślubną, którą założyli w 2010 roku. Od tego czasu sfotografowali setki ślubów, a ich styl łączy w sobie elementy reportażu, portretu i fotografii mody. Regularnie prowadzą także warsztaty fotograficzne i przemawiają na konferencjach.

Nowi ambasadorzy marki Canon

3. Alicja Zmysłowska – swoje dwie największe pasje, psy i fotografię, połączyła w karierę profesjonalnego fotografa psów. Wykonuje artystyczne zdjęcia, w których modelami są psy (ale też inne czworonogi!), ukazane w wyjątkowych okolicznościach przyrody różnych części świata. Alicja już od dekady dzieli się swoją wiedzą oraz technikami podczas swoich warsztatów artystycznej fotografii psów w Polsce i za granicą.

Nowi ambasadorzy marki Canon

4. Paweł Uchorczak – jego specjalnością są zdjęcia krajobrazów. Do zajmowania się właśnie tego typu fotografią zainspirowały go strony rodzinne – piękne okolice Opola. Robi zdjęcia zarówno w Polsce, jak i w innych krajach europejskich, a jego prace są naprawdę nieziemskie.

W programie ambasadorskim Canon kolejny rok z rzędu swój udział mają także:

Nowi ambasadorzy marki Canon

1. Piotr Małecki – fotograf prasowy, operator i reżyser filmów dokumentalnych. Jego zdjęcia publikowane są w czołowych gazetach na całym świecie, a filmy prezentowane na prestiżowych festiwalach filmowych.

Nowi ambasadorzy marki Canon

2. Łukasz Skwiot – fotograf sportowy, którego pasją jest piłka nożna i futbol amerykański. Relacjonował najważniejsze imprezy sportowe świata. Oprócz tego wykonuje także portrety studyjne gwiazd sportu.

Dodatkowe informacje i pełna lista ambasadorów w programie Canon EMEA Ambassadors dostępne są na stronie: https://www.canon.pl/pro/ambassadors/.


Komentarze czytelników (15)
  1. budziko1
    budziko1 22 listopada 2023, 15:38

    Pan Jakub ładnie aparat trzyma :)

  2. Szabla
    Szabla 22 listopada 2023, 16:55

    Zazdrościsz, bo tak nie umiesz. ;)

  3. deel77
    deel77 22 listopada 2023, 19:06

    Ja próbowałem. To wcale nie jest takie trudne :)

  4. Aronia
    Aronia 22 listopada 2023, 19:55

    Adam Trzcionka dozgonny szacun i ukłony dla Mistrza!! ale Malachite Meadow w tym gronie to wielkie XDDD

  5. Jacek_Z
    Jacek_Z 22 listopada 2023, 21:08

    Adam gratulacje!!! :) Oczywiście pozostali twórcy też szacun.

  6. Maciox
    Maciox 22 listopada 2023, 23:13

    @deel77
    Mi to wygląda na 24-70 f2 i to już nie jest takie łatwe ;-)

  7. Negatyw
    Negatyw 23 listopada 2023, 08:04

    @Maciox, nie o to chodzi. Pan Jakub by zrobić zdjęcie naciska spust migawki małym palcem. Dlatego tak trzyma aparat. Po tym poznaje się mistrza, robienie zdjęć ma w małym paluszku.

  8. deel77
    deel77 23 listopada 2023, 08:38

    Może artysta w ten sposób sugeruje, że aparaty powinny być produkowane również dla leworęcznych ?

  9. Maciox
    Maciox 23 listopada 2023, 21:55

    @Negatyw
    "Pan Jakub by zrobić zdjęcie naciska spust migawki małym palcem"
    Tak to nie umiem, nie będę nawet próbował.

    @deel77
    Gdyby zrobili dla leworęcznych, uważasz, że spust byłby pod małym palcem? To wystarczy odwrócić zwykły aparat ;-)

  10. deel77
    deel77 24 listopada 2023, 08:07

    @Maciox
    Patentuj :)

  11. Soniak10
    Soniak10 25 listopada 2023, 22:35

    Gratulacje dla nowych ambasadorów, zwłaszcza dla "naszych"!
    BTW, przypomnę przy tej okazji to, co już kiedyś pisałem: że mianowicie MSZ (czyli: Moim Skromnym Zdaniem) nie za bardzo jest sens utrzymywania armii "ambasadorów marki" przy jednoczesnym braku łatwego kontaktu ze strony wielomilionowej rzeszy zwykłych fotografów-amatorów z dorobkiem tychże ambasadorów.
    Mówiąc jaśniej: ciągle nie rozumiem, dlaczego producenci i dilerzy nie zamieszczają na portalach takich jak np "Optyczne.pl" prostych linków do galerii zdjęć, wykonanych przez ambasadorów. Oczekiwanie że każdy zainteresowany, a zwłaszcza ktoś kto chce kupić swój pierwszy "porządny aparat" będzie guglował po necie żeby wyszukać zdjęcia zrobione przez ambasadorów jakieś marki, z których nazwiskami się dotychczas nawet nie zetknął - to drwina zarówno z klientów jak i z podstawowych zasad marketingu! A ta absolutnie podstawowa zasada marketingu mówi, że to PRODUCENT/SPRZEDAWCA MA SZUKAĆ KLIENTA, A NIE KLIENT PRODUCENTA!
    Nie wiem czy to naprawdę musiałoby być aż tak kosztowne, żeby np Canon (Nikon, Sony, Panasonic, Fuji - niepotrzebne skreślić) wykupili tutaj link, gdzie można by znaleźć pod jednym adresem wszystkie te galerie? Czy polscy przedstawiciele tych firm mają zakaz wykazywania się jakąkolwiek samodzielnością w zakresie promocji produktów? Czy na wszelkie pomysły muszą czekać ze strony zagranicznych centrali?
    A potem narzekają że "rynek się kurczy i smartfony wypierają aparaty fotograficzne".
    BTW2: Czy ktoś robił porównanie ile reklam smartfonów zostało wyemitowanych w polskich stacjach telewizyjnych w 2023 roku, a ile w tym samym czasie pojawiło się tam reklam aparatów foto? Czy działy marketingu poszczególnych producentów się nad tym zastanawiają, czy siedzą jak - za przeproszeniem - "walety żołędne", narzekając na wszystko i czekając na przysłowiowe "zmiłowanie boskie"?

  12. deel77
    deel77 25 listopada 2023, 23:17

    @Soniak10
    Można równie dobrze zapytać ile wyemitowano w stacjach telewizyjnych reklam odbiorników TV, gramofonów czy głośników. Można to zrobić w odniesieniu do liczby reklam pożyczek.

  13. Aronia
    Aronia 28 listopada 2023, 13:14

    @Soniak10: To nie tak, tzn. też tak jak piszesz, ale trochę inaczej. Ambasador jest tym przez kogo kupujesz produkt, zakup z polecenia, przez osobę którą podziwiasz albo lubisz ma dużo większą wartość. Dlatego firmy wolą inwestować w marketing takich konkretnych osób, które przyciągną im pewnych klientów.

    Niektórzy "nasi" oferują na swoich warsztatach/szkoleniach zniżki na zakup sprzętu od pewnego producenta. Przyjdź do mnie, a dostaniesz kod rabatowy - sytuacja win-win-win. Taki trochę pokaz garnka z thermomixa w branży foto.

  14. Soniak10
    Soniak10 29 listopada 2023, 11:36

    @Aronia: bardzo fajnie, ale czy to się kłóci jedno-z-drugim? Czy umieszczenie takich linków na portalach fotograficznych, chętnie odwiedzanych przez amatorów fotografii, zwłaszcza zamierzających kupić swój pierwszy lub kolejny aparat - stałoby w kolizji z tym, o czym piszesz i co robią ambasadorzy?
    MZ tym "wysokiej klasy specom od marketingu" brakuje po prostu wyobraźni i chęci do podejmowania nowych wyzwań.

  15. JarekB
    JarekB 30 listopada 2023, 14:43

    @Soniak10
    Aż prosi się, abyś aplikował do działu marketingu Canona (lub dowolnej innje dużej firmy) i tam się dowiedział o budżecie reklamowym, o grupie docelowej, o cenie reklamy telewizyjnej oraz skuteczności poszczególnych mediów w docieraniu do tzw. klienta (obecnego i przyszłego). W przypadku marek dominujących na rynku możesz mieć do czynienia z sytuacją, że to jednak klient szuka producenta. Ergo - nakłady reklamowe można ograniczać. No oczywiście to nie działy marketingów firm fotograficznych powodują, że klienci 'uciekają' do smartfonów. Raczej szukałbym tu wpływu tzw. życia.

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.