Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Sigma 17-70 mm f/2.8-4.0 DC Macro OS HSM - dostawy rozpoczęte

Sigma 17-70 mm f/2.8-4.0 DC Macro OS HSM - dostawy rozpoczęte
18 grudnia
2009 09:58

Firma Sigma Corporation poinformowała o rozpoczęciu sprzedaży obiektywu Sigma 17-70 mm f/2.8-4.0 DC Macro OS HSM wyposażonego w bagnet dla lustrzanek Canon. Cena podawana na stronie producenta wynosi 56 200 JPY, czyli ok. 1800 zł i taka też ma być cena obiektywu w Polsce, gdzie pojawi się on po Nowym Roku.


Komentarze czytelników (20)
  1. ketof
    ketof 18 grudnia 2009, 10:41

    Czekam z niecierpliwością na test. ;)

  2. JohnQ
    JohnQ 18 grudnia 2009, 10:43

    "tron producenta" poprawcie :)

  3. 18 grudnia 2009, 11:40

    Niepokoi mnie informacja o bagnecie Canona. Czyżby pozostali byli zmuszeni sporo dłużej czekać?

  4. Stacho
    Stacho 18 grudnia 2009, 11:45

    Larson nie wiem czy jest sens się niepokoić, zobacz tutaj link

  5. 18 grudnia 2009, 12:13

    Stacho, dzięki, trochę mnie uspokoiłeś ale... trochę bo do N nie ma...

  6. Stacho
    Stacho 18 grudnia 2009, 12:16

    Oj Larson słabo patrzyłeś na tej stronce link

  7. rolech
    rolech 18 grudnia 2009, 12:36

    zazwyczaj sigma wypuszcza najpierw obiektyw na bagnecie canona, po kilku tygodniach/miesiacach zawsze pojawiaja sie sigma i nikon, a potem dopiero pentax, olympus i sony
    a w tych linkach ktore podajecie to obiektywy nie sa fizycznie dostepne a jedynie pre-order

  8. 18 grudnia 2009, 12:44

    rolech właśnie tez zwróciłem uwagę na to że to pre-order. Także pewnie czekają mnie kilkutygodniowe oglądania sampli z Canona

  9. krzpob
    krzpob 18 grudnia 2009, 15:32

    Tak i test pewnie będzie na Canonie, bo będzie pierwszy.

  10. 18 grudnia 2009, 15:37

    szybko

  11. dude83
    dude83 18 grudnia 2009, 16:28

    Widać że powoli stabilizacja staje się standardem w optyce, więc odpada kolejny argument dla zakupu lustrzanki ze stabilizowaną matrycą.

    Ciekawe jak w starciu z nim wypadnie tamronik którego wielu chyba bardzo oczekuje :)

  12. Oxygenum
    Oxygenum 18 grudnia 2009, 17:13

    Dude83 napisał "Widać że powoli stabilizacja staje się standardem w optyce, więc odpada kolejny argument dla zakupu lustrzanki ze stabilizowaną matrycą.

    No tak ale te założenie ma sens jak masz wszystko najnowsze i żadnych starych szkiełek.

    Jeszcze długo stabilizowana matryca będzie przydatna choćby z manualnymi szkłami.
    Sony i Pentax idą dobrą drogą stabilizując matryce reszta woli sprzedawać stare szkła z dodatkiem stablizacji zarabia się podwójnie...
    Kupując tą Sigmę w systemie Pentaxa będzie pewnie wybór i wtedy realnie można będzie się przekonać która stabilizacja jest bardziej skuteczna...

  13. dude83
    dude83 18 grudnia 2009, 17:27

    Oxygenum zgadzam się, że "ma sens jak masz wszystko najnowsze i żadnych starych szkiełek". Ale miło wiedzieć że C i N w amatorskiej półce nie są już tak kulawe pod tym względem :)

  14. Kyniek
    Kyniek 18 grudnia 2009, 22:58

    Wersję bez stabilizacji znam tylko z Sonego, doskonała plastyka i niezła ostrość, czasem AF pudłował - ale to może wina alfy 300... Miło jak by wersja ze stabilizacją zachowała wszystkie te cechy... Co do stabilizacji czy jest potrzebna czy nie... więc jest to bez wątpienia fajna rzecz, czasem dupę ratuje. z drugiej strony stare szkła - np Zeissy pod M42 (obecnie mam Nikona i niestety nie mogę używać tego wspaniałego szkła) albo stare manuale Nikonowe.... mają swój urok i duszę. Oki, zmykam ćwiczyć manualne ustawianie ostrości ;)

  15. sparky81
    sparky81 18 grudnia 2009, 23:01

    "Oxygenum zgadzam się, że "ma sens jak masz wszystko najnowsze i żadnych starych szkiełek". Ale miło wiedzieć że C i N w amatorskiej półce nie są już tak kulawe pod tym względem :) "

    Taa... czyli mimo ze byly "kulawe" byly "najlepsze"...

    I nie twierdze ze napisales ze C i N sa, dude83.... Chodzi mi tylko o to ze myslalem ze kupujac lustrzanke wybiera sie system... a jednak okazuje sie ze nie bo kupuje sie puszke jaka nam pasuje po to zeby kupowac tanie, niefirmowe szkla, ktore nijak nie maja sie do slawy sytemu... i takie to bledne kolo troche... :)

    A co do obiektywu, mysle ze milo ze jest stabilizowany, pod warunkiem ze nie odbywa sie to kosztem np. bokeh :)

  16. Kyniek
    Kyniek 19 grudnia 2009, 00:48

    Swoją drogą to ja poczekam na stabilizowany obiektyw 17-50 F2.8 ;) albo Tami ma już coś takiego albo będzie miał, albo mi się popier... :P Pewnie Sigma też będzie coś takiego miała a w końcu i Nikon...

  17. Dawid.G
    Dawid.G 19 grudnia 2009, 17:45

    Tak, Tamron wypuścił coś takiego. 17-50 f/2.8 XR Di II VC. Stabilizacja świetna sprawa.....nie zastąpi w 100% dobrego światła, ale czasem jednak tak. Poza tym dobre światło zawsze może być niewystarczające. A poza tym dobre światło stabilizacji też nie zastąpi :P

  18. dude83
    dude83 19 grudnia 2009, 20:48

    Masz rację "I nie twierdze ze napisałeś ze C i N są" - nie twierdzę, trochę za brutalnie to określiłem ;-P. Ale tak na poważnie to powiem Ci, że zakup puszki czy nawet ze dwóch dodatkowych szkieł nie oznacza już dziś wcale ślubu z systemem :) A błędne koło się zamyka.

    To taka moja skromna opinia

  19. m4rlb0r0
    m4rlb0r0 22 grudnia 2009, 13:49

    a czy wersja na bagnet sony, będzie z HSM ? wie coś ktoś ? czy jak zazwyczaj z HSM to tylko wersje na C i N ?

  20. lumiks
    lumiks 23 grudnia 2009, 12:14

    wersja do Sony będzie miała HSM i OS. Teraz już wszystkie nowe obiektywy mają HSM i OS ze wszystkimi mocowaniami.

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.