Ponad 400 tysięcy Czytelników Optyczne.pl
Miło nam poinformować, iż przekroczyliśmy kolejną granicę popularności. W ciągu ostatniego miesiąca Optyczne.pl odwiedziło dokładnie 400 092 Czytelników, którzy wygenerowali ponad 1 milion wizyt i prawie 5 milionów odsłon. Dziękujemy i prosimy o jeszcze.
W listopadzie 2009 roku informowaliśmy o przekroczeniu granicy 300 tysięcy unikalnych użytkowników. Trochę ponad rok od tego momentu, miło nam poinformować, że złamaliśmy kolejną granicę – tym razem 400 tysięcy.
W ciągu ostatniego miesiąca Optyczne.pl odwiedziło dokładnie 400 092 Czytelników, który wygenerowali 1 081 357 wizyt oraz 4 731 958 odsłon. Bardzo się z tego faktu cieszymy, a naszym Czytelnikom dziękujemy za zaufanie jakim nas obdarzają.
Chcielibyśmy przy tym zaznaczyć, że statystyki dotyczą tylko portalu Optyczne.pl. Dwie anglojęzyczne strony prowadzone przez naszą redakcję czyli LensTip.com i Allbinos.com, mają dodatkowe prawie 200 tysięcy unikalnych użytkowników. W sumie daje to więc ponad pół miliona Czytelników z całego świata.
![]() |
Komentarz można dodać po zalogowaniu.
Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.
I właśnie 400 tys. ludzi ma okazję dowiedzieć się, jak nie należy pisać słowa "obdarzać" ;)
Przedświąteczny pośpiech. Przepraszam :)
Pogratulować wyniku, a kiedy na Facebook'u zagościcie??
Jakoś nie czujemy potrzeby.
A powinniście ;)
chociażby na page rank
@Arek - to poczujcie, to naprawdę bardzo dobry pomysł. I nawet jeśli ktoś by chciał coś naskrobać, to odpowiadałby swoim imieniem i nazwiskiem.
Facebook to grupa docelowa użytkowników optyki zawartej w ich telefonach komórkowych. Cieszę się, że optyczne pozycjonują się wyżej. Swoją drogą ciekawe jak wypadłyby testy takich aparatków ?
Gratuluję rozwoju i życzę sukcesów w przyszłości. Wykonujecie kawał dobrej roboty!
Handlowiecupc - fotografuje lustrzankami od wielu lat co nie przeszkadza mi w korzystaniu z faacebooka i odwrotnie.
Ale co Wam da to, że będziemy na Facebooku? To mnożenie bytów ponad potrzeby.
nam nie wiele, ale tym nieświadomym Unique Visitors czytającym strony facebook, może dać wiele.
nic na siłę, ale:
ułatwia to promocję kontentu
może ułatwić planowanie kampanii reklamowych (rozliczanych w euro centach w nie w tyś zł)
pomaga w pozycjonowaniu
ciekawe ile z tych 400 tys ma "ad block plus" :) pozdrawiam i gratuluje
facebook zjada internet. Można na to patrzeć ze środka albo z zewnątrz ;-)
Liczymy że w związku ze wzrostem ( wpływów też ) testów będzie jeszcze więcej ( potrzeby w tym wzgledzie są duże - wystarczy popatrzeć na komentarze pod testami Sigm zwłaszcza ;_
Gratulacje
Arek | 2010-12-22 12:54:50
Ale co Wam da to, że będziemy na Facebooku? To mnożenie bytów ponad potrzeby.
Właśnie !!! popieram w całej rozciągłości > Facebookowi mówimy zdecydowane NIE ;-)
Sikać na Fejsbruk, lepiej wejść na NK ;)
Gratuluje w pełni zasłużonego wyniku, i mam nadzieje ze to tylko kolejne podniesienie poprzeczki.
@handlowiecupc - "Facebook to grupa docelowa użytkowników optyki zawartej w ich telefonach komórkowych" - Sam na to wpadłeś, czy gdzieś przeczytałeś? :)
@subiluru - "facebook zjada internet" - Ale przecież o to chodzi. Jaki byłby sens namawiania do serwisu, który nie byłby popularny :D
Jeszcze pięć lat i właściciel Facebooka będzie zakładał konto na Optyczne ;)
Jeszcze pięć lat i Facebook będzie miał swój moduł w każdym aparacie fotograficznym ;-) Cykniesz fotę i rozpoznanie twarzy ;-)
W takim razie proponuje w procedurze testowej aparatów należny dodać test na permanentne dziobki, koniecznie przed lustrem, i "komórkowy" autoportret.
@ Yura | 2010-12-22 12:43:31 "...nawet jeśli ktoś by chciał coś naskrobać, to odpowiadałby swoim imieniem i nazwiskiem. "
I kto by to czytał? Stronka i tutejsze forum to Tobie za mało? Fejsbruk to w tym zastosowaniu pomysł "psu na budę".
... fejsbruk jest dobry do podrywu dla singli i smarkaterii.
Ciekawus - ot co.
Co to statystyk - serdecznie gratuluje. Jednakże troszkę mnie to dziwi. 400tys osób i tylko 1mln wizyt.. To daje jakieś 2.5 wizyty każdego czytelnika miesięcznie. Ja osobiście wchodzę na optyczne kilka czasem naście razy dziennie.
Dobra strona, duzo odwiedzin. Gratulacje. Często zaglądam i zawsze znajdę coś ciekawego.
Dziekuję za niesamowite przeżycia, bo takimi są dla fanatyków foto dyskusje nt wyższości jednego nad drugim. Zróbcie jeszcze test: Tamron 60/2.0 oraz Pentax DA 35/2,8 macro i Pentax 50/2,8 macro. Wesołych Swiąt redagującym z obu stron ekranu. Niech rozdzielczość będzie z Wami.
@ Sura - Chyba " Niech światło będzie z wami. "
Ja proponuje wejść na WikiLeaks i publikować wyniki testów :)
Ale ten czas leci... A ja jestem dumny bo pamiętam Wasze pierwsze próbne strony i pierwsze testy sprzętu, których metodyka i szczegółowość od początku wywarła na mnie duże wrażenie. No i dzięki Wam jestem za pan brat z podstawowymi pojęciami z optyki. W zakładzie pracy wyrosłem na "eksperta nr 1" w dziedzinie znajomości fotografii, sprzętu jak i doradztwa "co kupić" (prowizji nie pobieram :-D). Cieszę się razem z Wami, GRATULUJĘ SUKCESÓW I ŻYCZĘ DALSZYCH. No i Wesołych Świąt !!!
Gratulacje!
Biznesowo facebooka nie mozna ignorowac, prywatnie...zlikwidowalem konto
za niedlugo papier toaletowy bedzie zintegrowany z fejs-zbukiem...
popatrzcie na rynek smartfonow - facebook tu, facebook tam - rzygac sie chce...
a wracajac do tematu - gratuluje!
Wielkie gratulacje, świetna robota! Życzę 0,5 mln za rok :)
FB to dobry sposób na promocję. Topowe czasopisma naukowe (Science, Nature), biznesowe (The Economist, Financial Times), gazety, itd. mają swoje strony...
No tak, Facebook i Twitter to współczesne formy komunikacji społecznej. Czy się to podoba, czy nie, posiadają dużą moc przebicia.
Gratuluję i Wesołych Świąt!
Gratuluję :) I życzę dalszych sukcesów.
ale ludziska maja przeprane płaty z tym Facebookiem.
@TS -pytanie ... i przez to że mają profil na FB są w jakiś sposób bardziej wiarygodne, profesjonalne czy lepsze ?
@Arek Fajnie że nie czujecie potrzeby do mnożenia bytów bez potrzeby. I za to Was lubię (też :-)
Wszystkiego najlepszego dla Wszystkich w te święta, a pod tym link -iem zobaczycie nowy obyczaj: ubieranie drzewka w aparaty zamiast bombek :D
@kozidron,
Nic z tych rzeczy :). Chodziło mi o to, że większa grupa ludzi ma szansę dowiedzieć się o istnieniu, bo np. któryś znajomy skomentuje coś na tablicy, poleci test czy zwyczajnie doda stronę do "ulubionych". Nie musi to być niepotrzebne mnożenie bytów, ale np. jakiś komentarz czy felieton, "zajawka" testu...
Ja sam długi czas byłem sceptyczny do FB (miałem takie samo zdanie jak ciekawus i Adam.B). Ale 3 miesiące temu założyłem konto. Dzięki temu wiem co u znajomych, którzy rozjechali się po świecie, no i mam na tacy ciekawe dla mnie newsy.
Jeżeli optyczne bedzie nabijac kase producentom chcącym reklamowac swoje produkty to długo nie pociągnie. Niektóre testy wychodzą im dziwnie dobrze pomimo ze rzeczywistosc odstaje od prawdy. Służą temu specjalne techniki testowania i inne......
Nasze specjalne techniki testowania są od ładnych kilku lat takie same. Mniej więcej od czasów, gdy nikt się u nas nie reklamował. Poza tym przeceniacie możliwości reklamowe dużych producentów. Oni lubią się obrażać i karać niereklamowaniem się na danym portalu itp.
Ostatnio, dla własnej ciekawości, poprosiłem Roberta o to aby zrobił podsumowanie wpływów z reklam, żeby zobaczyć na czym najwięcej zarobiliśmy w ostatnich latach. Okazuje się, że największych i najbardziej znanych firm (alfabetycznie Canon, Nikon, Olympus, Panasonic, Pentax, Samsung, Sony) nie ma w pierwszej piątce naszych reklamodawców. Najlepsza z nich jest na miejscu dziewiątym, a pozostałe są w drugiej albo trzeciej dziesiątce. Sam byłem zdziwiony :)
"Okazuje się, że największych i najbardziej znanych firm (alfabetycznie Canon, Nikon, Olympus, Panasonic, Pentax, Samsung, Sony) nie ma w pierwszej piątce naszych reklamodawców. Najlepsza z nich jest na miejscu dziewiątym, a pozostałe są w drugiej albo trzeciej dziesiątce. Sam byłem zdziwiony :) "
widocznie jeszcze za mało się staracie :)
A swoją drogą, duzi producenci mają jeszcze mocno ograniczone plany marketingowe. Wolą wydać XXX pieniędzy na reklamę drukowaną w żaden sposób niemierzalną, w pismach o fikcyjnym nakładzie, niż w portal o ściśle sprecyzowanym targecie i ogromnej oglądalności, (gdzie da się nawet sprawdzić, jaką przekątną monitora miał czytelnik)...
Strona "Optyczne" jest strtona komercjalna.
"Firma CO-NET powstała w 2003 roku jako jednoosobowa działalność prowadzona przez Roberta Olecha. Od samego początku swojej działalności firma zajmowała się świadczeniem usług informatycznych przedsiębiorstwom i klientom prywatnym."
Wszelkie informacje na niej zamieszczane maja na celu zwiekszeni dochodow, firm zamieszczanych pod plaszcvzykiem testow czy innych informacji.
Wrazenie forum dyskusyjnego jest tylko forma zachecania do konsumpcji produktow.
(podobne kometarze sa usowane, mam nadzieje ze ten pozostanie)
Pozostanie, pozostanie :)
Leitz ,Zeiss i Voigtlander maja ogromne marginesy ( ze wzgledu na swoja ekskluzywnosc i ceny) dlatego tak czesto sa dyskutowane.
GRATULACJE - z jednej strony
z drugiej strony - ja (i pewnie wielu) jesteśmy odnotowywani podwójnie, bo zaglądamy z IP domowego i pracowego :)
@TS, do kontaktu między znajomymi, którzy się rozjechali FB w ogóle nie jest potrzebny, smutne to że dla niektórych stanowi on namiastkę życia towarzyskiego.