Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Hoya pozyskuje polskiego partnera

27 sierpnia
2013 16:26

Firma Hoya, globalny producent szkła optycznego i wysokiej jakości filtrów fotograficznych, rozpoczęła współpracę z polskim dystrybutorem – krakowską firmą Delta. Współpraca ta ma uporządkować bogaty asortyment marki na polskim rynku i przyczyni się do popularyzacji zaawansowanych technologii optycznych, które Hoya od lat wykorzystuje w produkcji swoich filtrów.

Informacja prasowa

Hoya pozyskuje polskiego partnera

Firma Hoya, globalny producent szkła optycznego i wysokiej jakości filtrów fotograficznych, rozpoczęła współpracę z polskim dystrybutorem – krakowską firmą Delta.

Współpraca ta uporządkuje bogaty asortyment marki na polskim rynku i przyczyni się do popularyzacji zaawansowanych technologii optycznych, które Hoya od lat wykorzystuje w produkcji swoich filtrów.

Poza innowacyjnymi metodami wytwarzania, filtry tej marki cenione są również za wysoką jakość, niezawodność i kompatybilność z konstrukcjami optycznymi obiektywów. Dostępne są we wszystkich, nawet tych mniej popularnych rozmiarach.

Asortyment marki jest niezwykle rozbudowany i zawiera wiele różnych serii filtrów. Każda z nich odpowiada innym potrzebom fotografów. Dzięki temu, Hoya to także synonim uniwersalności. Zarówno początkujący adept sztuki fotografii, jak i profesjonalista szukający odpowiedniego filtra do pracy w specyficznych i trudnych warunkach, znajdzie produkt spełniający jego oczekiwania.

Firma Delta – polski dystrybutor marki – wprowadzając na rynek pełną gamę filtrów, gwarantuje atrakcyjne ceny produktów. W tej chwili trwają także prace nad stworzeniem polskojęzycznej strony internetowej marki Hoya. Zaprezentowana zostanie na niej pełna i aktualna oferta produktów, uzupełniona o dokładne opisy poszczególnych serii filtrów. Dzięki temu każdy użytkownik znajdzie odpowiedni dla siebie produkt. Na stronie będą również publikowane aktualności, informacje o specjalnych wydarzeniach oraz autoryzowanych dealerach marki.

Od momentu powstania w 1941 roku, Hoya stała się wiodącym producentem szkła optycznego w Japonii. Firma cały czas poszerza swój zasięg i rozwija struktury w nowych obszarach biznesowych, wykorzystujących potencjał nowoczesnych technologii optycznych. Tak rozbudowana działalność czyni markę globalnym liderem w takich dziedzinach jak elektrooptyka, fotonika oraz okulistyka.


Komentarze czytelników (3)
  1. espe
    espe 27 sierpnia 2013, 16:40

    To foto technika już nie jest dystrybutorem?

  2. Blue
    Blue 28 sierpnia 2013, 12:49

    Foto Technika nigdy nie miała w dystrybucji wspomnianej marki. Poprzedni dystrybutorzy Hoyi to K-Consult oraz Migomex.

  3. espe
    espe 28 sierpnia 2013, 13:14

    Fakt, pomyliłem z Migomexem

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.