Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
W centralnym punkcie stoiska firmy Tamron umieszczono kwitnącą wiśnię, wokół której postawiono ladę z obiektywami tego japońskiego producenta. Zwiedzający mogli tam testować, między innymi, najnowszy teleobiektyw, czyli model 70–210 mm f/4 Di VC USD (A034), zarówno w wersjach w mocowaniem Canona jak i Nikona. Druga z nowości, czyli 28–75 mm f/2.8 Di III RXD dla pełnoklatkowych bezlusterkowców Sony Alpha, prezentowany był w jednej z gablot. O obydwu produktach napisaliśmy trochę więcej w poniższym artykule:
Dla miłośników makrofotografii przewidziano niewielkie makiety, przy których umieszczono aparaty z obiektywami, a dla koneserów dużych przybliżeń skonstruowano specjalny podest, gdzie prezentowano teleobiektywy.
Na stoisku znalazło się też miejsce na wystawę fotografii wykonanych obiektywami marki Tamron, a także niewielka scena do wykładów i gablota, w której chwalono się produktami wykorzystywanymi w przemyśle. W drugiej z gablot prezentowano wszystkie obiektywy z najnowszej linii produktowej.
Wygląda na to, że korzystasz z oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam.
Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.
Będziemy wdzięczni, jeśli dodasz stronę Optyczne.pl do wyjątków w filtrze blokującym reklamy.