Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Problemy kompatybilności kart Lexar z Nikonem D4s

Problemy kompatybilności kart Lexar z Nikonem D4s
18 marca
2014 15:28

Amerykański oddział Nikona poinformował o problemach współpracy niektórych kart pamięci CompactFlash firmy Lexar z najnowszą flagową lustrzanką, modelem D4s. W opublikowanej nocie serwisowej czytamy, że mowa jest o nośnikach serii 400x oraz 1000x, których numery seryjne zawierają odpowiedni ciąg znaków.

Numer seryjny na kartach Lexar jest wydrukowany na jednej z krawędzi nośnika. Jeśli 6 ostatnich znaków kodu zawiera jeden z następujących ciągów:

  • 8BAFBE
  • 8DCB61
wówczas należy się skontaktować z firmą Lexar w celu wymiany karty. W przeciwnym wypadku nośnik jest w pełni kompatybilny.

Problemy kompatybilności kart Lexar z Nikonem D4s


Komentarze czytelników (7)
  1. kazziz
    kazziz 18 marca 2014, 15:47

    skoro trzeba zgłosić się do producenta to w takim razie problem tkwi po stronie Lexara. Bardzo ładnie, że o tym od razu informują i oferują wymianę!

  2. jajaja
    jajaja 18 marca 2014, 19:38

    to oczywiste ze problem tkwi po stronie lexara bo gdyby był po stronie nikona to ten nigdy by takiej informacji nie podał do publicznej wiadomości ;]

    "hej , jestem wadliwy, jestem NIKON !"

  3. blase
    blase 18 marca 2014, 22:00

    Kurczę takie wadliwe te nikony. Chyba nikt tego nie używa. Co nie "eksperci"?

  4. kazziz
    kazziz 19 marca 2014, 01:54

    Jakby problem był po stronie Nikona to by podali info, że "generalnie to zrobilibyśmy update firmware'u, ale mamy Was gdzieś, poczekajcie sobie i używajcie XQD" ;-)

  5. jpzielin
    jpzielin 19 marca 2014, 13:15

    Co czytam to ciagle ostatnio co z tymi Nikonami sie dzieje . Dobrze ze mnie to nie dotyczy , mam Canona i bardzo sie z tego ciesze.

  6. 19 marca 2014, 19:53

    Canon właśnie wycofuje 17000 egzemplarzy z rynku USA, wiec możesz zacząć drżeć już o swojego...

    Niewiarygodne, jak ludzie zmienią informację o wadliwej serii kart Lexara, żeby podnieść sobie ego... ŻAL.pl

  7. Nikoś
    Nikoś 20 marca 2014, 15:08

    hej, a o jakim modelu Canona mówimy, że go wycofują?

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.