Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Zeiss Compact Zoom CZ.2 15-30/T2.9

Zeiss Compact Zoom CZ.2 15-30/T2.9
28 marca
2014 12:20

Firma Zeiss zapowiedziała, że podczas targów NAB Show, które odbędą się w dniach 7–10 kwietnia w Las Vegas zostanie oficjalnie zaprezentowany nowy pełnoklatkowy obiektyw przeznaczony dla filmowców – Zeiss Compact Zoom CZ.2 15–30/T2.9.

Zeiss Compact Zoom CZ.2 15-30/T2.9

Nowy obiektyw uzupełnia dotychczasową linię kinematograficznych zoomów marki Zeiss: CZ.2 28–80/T2.9 oraz CZ.2 70–200/T2.9, wypełniając tym samym lukę w zakresie szerokich kątów. Jak twierdzi producent, obiektyw spełnia wszystkie wymagania nakładane na filmowe obiektywy typu zoom, cechuje się bardzo dobrymi właściwościami optycznymi i zapewnia obraz wolny od dystorsji. Zeiss Compact Zoom CZ.2 15–30/T2.9 będzie dostępny w sprzedaży od sierpnia w cenie 17,900 euro lub 23,900 dolarów.


Komentarze czytelników (11)
  1. handlowiecupc
    handlowiecupc 28 marca 2014, 12:38

    A będzie na bagnet E?

  2. tomizary
    tomizary 28 marca 2014, 13:47

    wow cena kosmiczna ... no ale przemysł filowy ma kase :-)
    20-50 mil $ na czysto srednio z 1 filmu znany producent zarabia :-)
    to dla nich 20-30tys $ ...... jak dla nas 2-3 złotego hehehe

  3. sloma_p
    sloma_p 28 marca 2014, 14:45

    Takich szkieł nikt (no, prawie nikt...) nie kupuje na własność - większość trafia do wypożyczalni.

  4. mate
    mate 28 marca 2014, 16:10

    @tomizary
    Jak na szkło filmowe to jeszcze nie taka kosmiczna, są kilkukrotnie droższe obiektywy.

  5. Euzebiusz
    Euzebiusz 28 marca 2014, 17:12

    "20-50 mil $ na czysto srednio z 1 filmu znany producent zarabia :-)"

    Akurat oni ani nie kupują obiektywów ani nie pracują takimi :-)

  6. 28 marca 2014, 17:13

    Nie mam pojęcia o sztuce filmowej, ale wydaje mi się, że tak jak fotoreporterom zwracają się D4, tak filmowcom zwracają się takie szkiełka ;-)

  7. Euzebiusz
    Euzebiusz 28 marca 2014, 17:17

    @Sawydz
    Droższy sprzęt w dużych agencjach używany jest przez kilka osób. Tak samo jak w telewizjach operatorzy od newsów nie kupują kamer na własność. Zwykły operator nigdy w telewizji nie zarobiłby na sprzęt którym pracuje.

  8. Tytan
    Tytan 28 marca 2014, 17:38

    @ handlowiecupc

    Broszura 'ZEISS Compact Prime and Zoom lenses' podaje, że te obiektywy mają taką konstrukcję, że można wymieniać mocowanie. Dostępnych jest 5 mocowań PL, EF, F, Micro 4/3 i E.

    Prośba do redakcji - test obiektywu z tej filmowej serii byłby bardzo interesujący.

  9. cszyszka
    cszyszka 28 marca 2014, 18:22

    @Euzebiusz
    To tak jakby pilot linii lotniczych miał zarobić na samolot który pilotuje.

  10. mav
    mav 28 marca 2014, 19:05

    Zdaje się, że w zapowiedzi była też mowa o ARRI/ZEISS Master Anamorphic MA 135/T1.9

  11. TRI-X
    TRI-X 28 marca 2014, 21:55

    Porównajta se plastykowego Nikonka 16-35 za grosiki i zobaczyta różnicę miedzy Bollywoodem a cykaniem HDRów na Flikry. Nie dla psa kiełbasa! Klasa to klasa, a jak kto ma przeciw to niech se kupi na co go stać i niech go polska żółć nie zalewa że są produkty ręcznie składane i testowane do oporu dla klientów których na to stać. Łódzko Szkołofilmowa Wasza Mać! Hej!

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.