Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Rośnie rynek kamer sportowych

Rośnie rynek kamer sportowych
23 lipca
2014 14:32

Firma Futuresource Consulting przygotowała raport na temat rynku kamer sportowych. Wynika z niego, że w 2013 roku światowe zapotrzebowanie na te urządzenia osiągnęło blisko 5 mln sztuk. Rynek wciąż się rozwija. Według przewidywań analityków za cztery lata sprzedaż kamer sportowych osiągnie 9 mln urządzeń.

Z raportu można dowiedzieć się m.in., że USA oraz Wielka Brytania mają blisko 46 proc. udziału w rynku kamer sportowych na świecie (dane za poprzedni rok). Trend ten jednak się zmniejsza, bo w innych krajach - Europy oraz Azji - także zwiększa się zapotrzebowanie na tego typu urządzenia. W 2018 r. ma osiągnąć łącznie poziom 9 mln sztuk. Pośród producentów kamer sportowych dominującą pozycję ma wciąż GoPro.

Futuresource Consulting to firma konsultingowa zbierająca informacje m.in. na temat rynków elektroniki, mediów oraz IT. Więcej informacji na temat jej najnowszego raportu można znaleźć tutaj. Dostęp do pełnej wersji jest płatny.


Komentarze czytelników (6)
  1. ncc23marek
    ncc23marek 23 lipca 2014, 16:34

    Rośnie rynek kamer sportowych !
    to dobrze bo ponoć Polacy nie uprawiają żadnych sportów
    więc kamerowanie sportowe to tez jakiś tam wysiłek ...

  2. rubio
    rubio 23 lipca 2014, 16:42

    Poleci ktoś tanią kamerkę na rejestrator rowerowy pod dłuższe trasy? Nie musi być w HD

  3. ncc23marek
    ncc23marek 23 lipca 2014, 16:46

    @rubio
    zobacz na kamerki GoPro. Są niezatapialne i dają całkiem fajną szerokość.

  4. rubio
    rubio 24 lipca 2014, 13:01

    @ncc23marek chyba inaczej rozumiem znaczenie słowa "tania"

  5. ncc23marek
    ncc23marek 24 lipca 2014, 20:35

    no bez przesady ....
    mogę śmiało powiedzieć ze wszystko do 1500 zł jest tanie
    Ludzie wydają co chwile poważną kasę na obiektywy i lustrzanki i mało kto się przejmuje że kosztują dużo ponieważ ten sprzęt daje radość nawet jeśli nowe modele starczają ledwie na rok czasu

  6. juha
    juha 25 lipca 2014, 22:48

    @rubio: SJ4000, w dzień jakość nagrań identyczna jak w GoPro, w nocy lepsza, identyczne wyposażenie, kompatybilne wszystkie akcesoria, cena około 300 zł. W stosunku do GoPro jedynie 30fps zamiast 60 w FULLHD

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.