Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Sporo miejsca na hali wystawienniczej zajął Nikon. Oprócz kilku stołów zastawionych lustrzankami i bezlusterkowcami producenta zorganizowano również studio, w którym można było zrobić sobie zdjęcie i udostępnić je na mediach społecznościowych. Była także przestrzeń poświęcona zwycięzcom Nikon Photo Contest oraz pomieszczenie, w którym przetestować można było obiektyw Nikkor Z Noct. 58 mm f/0.95.
W kwestii sprzętu japoński gigant nie zawiódł – można było przetestować każdy z aparatów producenta oraz bezlusterkowy system Z w zasadzie z każdym z popularnych obiektywów Nikona. Oprócz tego, największą nowością zaprezentowaną na stoisku Nikona był bezlusterkowiec Z50. Niestety, niemożliwe było wykonanie zdjęć przykładowych, jako że jedyne dostępne egzemplarze były przedprodukcyjne.
Wygląda na to, że korzystasz z oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam.
Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.
Będziemy wdzięczni, jeśli dodasz stronę Optyczne.pl do wyjątków w filtrze blokującym reklamy.