Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Nie zawiódł również i Canon. Nic dziwnego, bowiem jako jedyny z czołowych producentów sprzętu fotograficznego miał do pokazania dużą nowość – lustrzankę 1DX Mark III. Nie był to co prawda finalny egzemplarz, a jedynie makieta do oglądania za szybą. Niemniej jednak można było poznać specyfikację aparatu oraz dowiedzieć się co nieco o funkcjonalnościach, jakie posiada.
Oprócz tego Canon sporo miejsca poświęcił swoim drukarkom i papierom, umożliwiając odwiedzającym targi wykonanie własnych odbitek oraz sprawdzenie jakości, jaką oferują poszczególne urządzenia w ofercie japońskiego koncernu.
Podobnie jak w przypadku innych, dużych wystawców, również i na stoisku Canona znalazła się scena, na której prelekcji udzielali ambasadorzy marki oraz fotografowie i osobistości z branży fotograficznej zaproszone przez japońskiego giganta do współpracy. W innej części stoiska znalazła się mniejsza scena, która była jednak zdominowana przez modelki, na których przetestować można było większość korpusów i obiektywów producenta.
Wygląda na to, że korzystasz z oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam.
Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.
Będziemy wdzięczni, jeśli dodasz stronę Optyczne.pl do wyjątków w filtrze blokującym reklamy.