Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Z okazji setnej rocznicy działania firmy Leica w branży fotograficznej Leica Gallery w São Paulo opublikowała ciekawy film promujący niemiecką markę. W materiale wideo pod tytułem „Leica 100” przedstawione są sceny odtwarzające znane i charakterystyczne zdjęcia wykonane w przeciągu ostatniego wieku.
Miałem okazję pobawić się M240 i muszę przyznać, że to było bardzo ciekawe doświadczenie. Marketing lejki jest bardzo sprawny i bardzo wyspecjalizowany. Target ludzie majętni, znani i "artyści". Z produktów usunięto prawie wszystko to czym ścigają się inni (po co się ścigać - robić inaczej, albo chociaż mówić że jest inaczej), więc porównania robi się trudno, a to (tzn brak alternatywy) oznacza że produkt jest wyjątkowy.
" porównania robi się trudno, a to (tzn brak alternatywy) oznacza że produkt jest wyjątkowy" - zgadzam sie, pod względem ceny jest wyjatkowy. Ktos kto chce miec cos najdrozszego kupuje Leica.
Kiedys Leica , przechodzila z pokolenia na pokolenie, obecnie ma najwiekszy spadek wartosci na rynku wtornym. Kiedys firma mogla sie poszczycic jakoscia, dzisiaj Panasonic o tym stanowi.
Świetny film, dla osób znających te zdjęcia w oryginalnej formie, skojarzenia są natychmiastowe. Brawo Leica! Wreszcie zrobili coś, co ma szansę dotrzeć do olbrzymiego grona odbiorców
Wygląda na to, że korzystasz z oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam.
Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.
Będziemy wdzięczni, jeśli dodasz stronę Optyczne.pl do wyjątków w filtrze blokującym reklamy.
Miałem okazję pobawić się M240 i muszę przyznać, że to było bardzo ciekawe doświadczenie. Marketing lejki jest bardzo sprawny i bardzo wyspecjalizowany. Target ludzie majętni, znani i "artyści". Z produktów usunięto prawie wszystko to czym ścigają się inni (po co się ścigać - robić inaczej, albo chociaż mówić że jest inaczej), więc porównania robi się trudno, a to (tzn brak alternatywy) oznacza że produkt jest wyjątkowy.
" porównania robi się trudno, a to (tzn brak alternatywy) oznacza że produkt jest wyjątkowy" - zgadzam sie, pod względem ceny jest wyjatkowy. Ktos kto chce miec cos najdrozszego kupuje Leica.
Filmu nie można obejrzeć, bo został usunięty :P
Jest jeszcze na Vimeo:
link
Kiedys Leica , przechodzila z pokolenia na pokolenie, obecnie ma najwiekszy spadek wartosci na rynku wtornym.
Kiedys firma mogla sie poszczycic jakoscia, dzisiaj Panasonic o tym stanowi.
Świetny film, dla osób znających te zdjęcia w oryginalnej formie, skojarzenia są natychmiastowe.
Brawo Leica! Wreszcie zrobili coś, co ma szansę dotrzeć do olbrzymiego grona odbiorców