Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
tytuł mistrzowski, dwa razy patrzyłem w kalendarz czy to nie 1 kwietnia :P Następny artykuł będzie - jaki obiektyw dobrać do danego filtra UV i osobne podrozdziały na polar i nd :D .... A kiedy mamy już skompletowany filtr i obiektyw zastanówmy się jaki aparat do tego kupić :D
Myślałem że po moim pierwszym komentarzu ktoś zauważy jaka bzdura pojawiła się na portalu i to poprawi, ale widzę, że nie. Jak wam nie wstyd, optyczni, takie głupoty publikować? Przecież nawet patrząc na treść artykułu ten tytuł mógł być inny.
TRI-X widzę, że z produkcją wideo nie miałeś do czynienia. Po pierwsze nie wiem jakie filmy byś chciał kręcić na 400 mm. Po drugie zestaw o takiej masie to żaden problem dla profesjonalnych stabilizatorów używanych przy produkcjach hollywódzkich.
tomek 400 setką filmujemy terrorystów zbliżających się do raju a tak na serio to polecam lekturkę do czego mozna użyć 400 i dużo dużo link MaciekKwarciak zależy który Laowa , ten 9/2.8 do APS-C robią z montowaniem X, mam go.
Wygląda na to, że korzystasz z oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam.
Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.
Będziemy wdzięczni, jeśli dodasz stronę Optyczne.pl do wyjątków w filtrze blokującym reklamy.
To nie obiektyw dobiera się do gimbala, tylko gimbal do danego zestawu.
tytuł mistrzowski, dwa razy patrzyłem w kalendarz czy to nie 1 kwietnia :P
Następny artykuł będzie - jaki obiektyw dobrać do danego filtra UV i osobne podrozdziały na polar i nd :D
....
A kiedy mamy już skompletowany filtr i obiektyw zastanówmy się jaki aparat do tego kupić :D
Gimbal działa sprawnie co widać, ale wypadało zrobić deczko lepszy jakościowo film.Pozdrawiam
tomek - no to dobierz gimbal do 400/2.8.
Wy tak serio komentujecie? :D Przecież to artykuł sponsorowany... A zatem musiał być obiektyw do gimbala. Kwestia inteligencji... albo jej braku.
w następnym odcinku: dobór autostrady do samochodu
Kolejny badziewny artykuł. Innych obiektywów, niż Laowa, to już nie ma?
@redakcja - powinniście się za takie gnioty wstydzić.
@AdiS
Akurat dobór aparatu do obiektywu to nie jest coś niezwykłego. Chcąc używać tej laowy nie kupisz aparatu fuji.
Myślałem że po moim pierwszym komentarzu ktoś zauważy jaka bzdura pojawiła się na portalu i to poprawi, ale widzę, że nie. Jak wam nie wstyd, optyczni, takie głupoty publikować? Przecież nawet patrząc na treść artykułu ten tytuł mógł być inny.
TRI-X
widzę, że z produkcją wideo nie miałeś do czynienia. Po pierwsze nie wiem jakie filmy byś chciał kręcić na 400 mm. Po drugie zestaw o takiej masie to żaden problem dla profesjonalnych stabilizatorów używanych przy produkcjach hollywódzkich.
tomek
400 setką filmujemy terrorystów zbliżających się do raju a tak na serio to polecam lekturkę do czego mozna użyć 400 i dużo dużo link
MaciekKwarciak
zależy który Laowa , ten 9/2.8 do APS-C robią z montowaniem X, mam go.
dużo dużo dłuższą lufę
Fajna scena. Tylko kręcona na statywie, a rozmawiamy o gimbalach.
TRI-X
9mm 5.6 dla FF - król (królowa) nieruchomości.