Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Konferencja Tajemnice Sukcesu fotografa 2.0

Konferencja Tajemnice Sukcesu fotografa 2.0
25 listopada
2016 17:02

Agencja Foto Oko zaprasza od 28 listopada do udziału w darmowym, internetowym kursie fotograficznym. Oferta obejmuje udział w konferencjach online oraz dostęp do materiałów wideo.

Ogłoszenie

Konferencja Tajemnice Sukcesu fotografa 2.0.

Jaką formę reklamy wybrać i uzyskać maksymalny zwrot z inwestycji? Gdzie jest wąskie gardło w pozyskiwaniu klientów i jak z tym sobie radzić? Jakich błędów nie popełniać podczas realizacji sesji zdjęciowej?

Darmowe szkolenie fotograficzne. Dostęp do bezpłatnego udziału w 11. godzinnym internetowym kursie fotograficznym. 3 materiały wideo i 4 konferencje online z omówieniem zdjęć i analizą marketingową stron www uczestników szkolenia.

Dla kogo jest szkolenie?

  • Robisz dobre zdjęcia i myślisz na poważnie o spieniężeniu swojej pasji .
  • Realizujesz pojedyncze płatne sesje zdjęciowe i chcesz zdobyć więcej zleceń oraz robić to bardziej uporządkowany sposób.
  • Rozpocząłeś działalność gospodarczą i nie chcesz po roku złożyć broni. Chcesz zobaczyć drogowskaz na swojej fotograficznej drodze, bo jesteś na rozdrożu.
  • Prowadzisz swój biznes fotograficzny od lat, ale ledwo zarabiasz na koszty. Chcesz się dowiedzieć co robisz niewłaściwie?

Czego się dowiesz? Co zyskasz?

  • Wysyłając swoje 1. zdjęcie masz możliwość wysłuchania opinii doświadczonego prowadzącego.
  • Dowiesz się jakie są plusy i minusy Twoich zdjęć oraz gdzie jesteś w drodze do zarabiania na fotografii.
  • Poznasz tajną metodę zarabiania pieniędzy, której większość fotografów nie zna, a jeśli zna to nie dzieli się z innymi lub nie stosuję właściwie.
  • Co po kolei powinieneś robić aby Twoja pasja zamieniła się w zawód?
  • Jak ustabilizować swoje przychody i nie pracować jedynie na koszty?
  • Jak wyjść z długów, jak odbić się od skraju nędzy?
  • Co niemal wszyscy początkujący w zawodzie fotografa robią nie tak?
  • Poznasz historię mojego przypadku i opowiem Ci o swoich kardynalnych błędach, które doprowadziły mnie do skraju bankructwa i jak z tego wyszedłem?

28 listopada
Konferencja online

Karol Janicki. Ukryte piękno. Studium przypadku od zera do bohatera.
Quiz wiedzy o fotografii.
Andrzej Zbigniew Leszczyński. Ocena nadesłanych zdjęć.
Maryla Bywalec. Udzielenie licencji vs przekazanie praw autorskich.
Przemysław Tyler. Jak pozyskiwać rekomendacje?
Szymon Zduńczyk. Analiza marketingowa strony internetowej uczestników.
Michał Bąk – Cyfrowe.pl - Sesja pytań i odpowiedzi dot. sprzętu fotograficznego.

30 listopada
Materiał wideo

Szymon Zduńczyk. 2 modele zarabiania pieniędzy. Przykład dwóch sposobów zarabiania w fotografii. Dlaczego fotografowie nie wykorzystują możliwości jakie daje im stworzenie autorskiego dzieła i wyprzedają się za bezcen, przez co doprowadzają się do ruiny? Jak w bardzo prosty sposób przejść z nieefektywnego na wręcz spektakularny sposób zarabiania pieniędzy, nie inwestując ani złotówki?

1 grudnia
Konferencja online

Barbara Cieszyńska. Bieszczady jeszcze dymią. Studium przypadku od zera do bohatera.
Quiz wiedzy o fotografii.
Andrzej Zbigniew Leszczyński. Ocena nadesłanych zdjęć.
Maciej Cioch. 3 błędy podczas przygotowania sesji zdjęciowej.
Weronika Bednarska. 3 błędy prawne fotografów w umowach z kontrahentami.
Michał Przeździk. Budowanie relacji z klientem podczas sesji zdjęciowej.
Szymon Zduńczyk. Analiza marketingowa strony internetowej uczestników.
Michał Bąk – Cyfrowe.pl - Sesja pytań i odpowiedzi dot. sprzętu fotograficznego.

3 grudnia
Materiał wideo

Szymon Zduńczyk – materiał wideo. Trik windujący stronę w wyszukiwarce. W jaki sposób dokonać aktualizacji swojej strony aby zwiększyć swoją wartość w oczach klienta i zdobyć jego zainteresowanie? Co należy zrobić aby wywindować swoją stronę w wynikach wyszukiwania przy niewielkiej inwestycji czasowej? Od czego zależy pozycja strony: instruktaż metodą krok po kroku. Studium przypadku.

5 grudnia
Konferencja online

Rafał Mieczkowski. Kalendarz Szkocja 2017. Studium przypadku od zera do bohatera.
Quiz wiedzy o fotografii.
Andrzej Zbigniew Leszczyński. Ocena nadesłanych zdjęć.
Katarzyna Bojko-Szymczewska. Buduję zespół! - Chyba zwariowałaś?!
Szymon Zduńczyk. Analiza marketingowa strony internetowej uczestników.
Michał Bąk – Cyfrowe.pl - Sesja pytań i odpowiedzi dot. sprzętu fotograficznego.

7 grudnia
Materiał wideo

Szymon Zduńczyk – materiał wideo. Przegląd metod reklamowania się dedykowany fotografom. Zalety, wady i skuteczność poszczególnych form reklamy. Jak uniknąć błędów podczas zamawiania i realizowania kampanii reklamowych?

8 grudnia
Konferencja online

Ewa Lemke. Zmysły. Studium przypadku od zera do bohatera.
Quiz wiedzy o fotografii.
Andrzej Zbigniew Leszczyński. Ocena nadesłanych zdjęć.
Przemysław Tyler. Jak uniknąć błędów w rozmowie z potencjalnymi klientami?
Szymon Zduńczyk. Analiza marketingowa strony internetowej uczestników.
Michał Bąk – Cyfrowe.pl - Sesja pytań i odpowiedzi dot. sprzętu fotograficznego.

PRELEGENCI

Weronika BednarskaKonferencja Tajemnice Sukcesu fotografa 2.0
Jest prawnikiem, studentem II roku studiów doktoranckich w Instytucie Prawa Własności Intelektualnej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Prace doktorską, pod czujnym okiem prof. Ewy Nowińskiej, pisze z praw autorskich i dóbr osobistych w mediach społecznościowych. Specjalizuję się w prawie autorskim, ochronie danych osobowych i prawie zamówień publicznych. Doświadczenie w procedurach ochrony danych osobowych i prawie e-commerce zdobyła wraz z kolejnymi wdrożeniami u swoich klientów z branży kreatywnej. Od kilku lat jest związana z Kancelarią Adwokacką Pirożek&Pirożek, z której czerpie najlepsze wzorce, dzięki pracy z największymi profesjonalistami.

Maryla BywalecKonferencja Tajemnice Sukcesu fotografa 2.0
Jestem aplikantką adwokacką oraz absolwentką studiów prawniczych na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Swoją wiedzę z zakresu prawa autorskiego i szeroko pojętego prawa w przemyśle rozrywkowym zdobywałam będąc aktywnym członkiem Koła Naukowego Prawa Własności Intelektualnej Uniwersytetu Śląskiego. Brałam udział w konferencjach naukowych, warsztatach oraz autorskim projekcie LawArtMorePlease, dzięki któremu wiedza z zakresu prawa autorskiego trafiała do osób z branży kreatywnej. Specjalizuję się w prawie autorskim, a także prawie cywilnym. Jestem członkiem zespołu prawnego w Kancelarii Adwokackiej Pirożek&Pirożek, gdzie swoje wiedzę, doświadczenie i umiejętności wykorzystuję w codziennej pracy u boku najlepszych prawników.

Katarzyna Bojko-SzymczewskaKonferencja Tajemnice Sukcesu fotografa 2.0
W 2015 ukończyła Fotografię na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu. Aktualnie kontynuuje naukę na poziomie magisterskim na tejże uczelni. Poza fotografią cyfrową często sięga po alternatywne techniki fotograficzne takie jak: mokry kolodion, cyjanotypię, czy fotografię otworkową. Laureatka: International Black&White Photography Contest - dwukrotne wyróżnienie, International Photography Awards, Los Angeles, USA - dwukrotne wyróżnienie. Założycielka Młynka Sztuki w Gdańsku, firmy oferującej warsztaty artystyczne.

Maciej CiochKonferencja Tajemnice Sukcesu fotografa 2.0
Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej Telewizyjnej i Teatralnej na kierunku Fotografia. Fotografuje głównie wizerunek osób i przedmioty, a także reportaż modę i architekturę. Od 2010 współpracuje z agencjami reklamowymi, agencjami mody, wydawnictwami, producentami foto i Tv. Jego klientami są m.in. Allegro, Kari, Basf, Marquardt Group, Ddb tribal.

Michał PrzeździkKonferencja Tajemnice Sukcesu fotografa 2.0
Absolwent Wydziału Operatorskiego i Realizacji Telewizyjnej PWSFTViT w Łodzi. Wcześniej ukończył szkołę fotograficzną w Krakowie. Zajmuje się fotografią dokumentalną i reklamową. Brał udział między innymi w artystycznych warsztatach: „The Promised City” Warszawa/Berlin/Bombay; “Shaping time” polsko – norweski projekt. Od 2000 roku jego zdjęcia były prezentowane na wystawach, między innymi w Katowicach, Krakowie, Warszawie, Berlinie, Tunezji. Współpracuje z magazynami wnętrzarskimi (m. in. Elle Decoration, Dobre Wnętrze, Dom&Wnętrze, Weranda, Czas na Wnętrze). Jego klientami są również takie firmy jak: Credit Suisse, Profim, Domo+, Belbazaar, NAP, Unilever Polska , ANG, LOT, Zott, Velvet.

Michał BąkKonferencja Tajemnice Sukcesu fotografa 2.0
Fotograf samouk. Pierwsze kroki w amatorskiej fotografii stawiał już w wieku 5 lat, kiedy zepsuł tacie ukochanego Zenith’a. Pierwszą „cyfrówkę” kupił w wieku 16 lat i odtąd już intensywnie rozwijał swoją pasję do fotografii. Pasja przerodziła się w zawód, gdy stał się posiadaczem pierwszej lustrzanki i zaczął fotografować na zlecenie. Wszystko, co zarobił inwestował w nowy sprzęt, aby nieustannie poprawiać jakość fotografii. Rozpoczęcie pracy w Cyfrowe.pl dało mu dostęp do najnowszych technologii oraz pomogło rozwinąć pasję, zawód i warsztat. W swoim życiu uprawiał praktycznie każdy rodzaj fotografii – od architektury po reportaż. Przez ostatnie kilka lat w Cyfrowe.pl zajmował się obsługą profesjonalnych fotografów, dzięki czemu doskonale poznał tajniki większości systemów fotograficznych. Zaangażowanie oraz wiedza pozwoliła mu awansować na stanowisko Trenera Sprzedaży, na którym pracuje do dziś.

Przemysław TylerKonferencja Tajemnice Sukcesu fotografa 2.0
Właściciel Rising Pictures Polska. Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi kierunku Produkcja Filmowa. Producent reklam filmowych dla przedsiębiorców z wykorzystaniem najnowszych osiągnięć nauki. Ekspert percepcji i perswazji wzrokowej. Analizuje formy wizualne pod kątem postrzegania piękna i generowania skuteczności w przekazie.

Andrzej Zbigniew LeszczyńskiKonferencja Tajemnice Sukcesu fotografa 2.0
Urodzony w 1960 w Sopocie. Absolwent Wyższego Studium Fotografii w Warszawie, dyplom u Mieczysława Cybulskiego. Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi, dyplom u prof. Grzegorza Przyborka. Obecnie współpracuje z Liceum Plastycznym w Gdańsku, Ogólnokształcącą Szkołą Sztuk Pięknych w Gdańsku i Wydziałem Grafiki ASP w Gdańsku. Jest egzaminatorem OKE w Gdańsku w zawodzie Fotograf i Fototechnik oraz rzeczoznawcą MEN ds. podręczników i programów nauczania w kształceniu zawodowym w zawodzie Fotograf i Fototechnik.

Szymon ZduńczykKonferencja Tajemnice Sukcesu fotografa 2.0
Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi kierunku fotografia i Politechniki Gdańskiej. Od 2004 roku właściciel AGENCJI FOTO OKO i fotograf zawodowy. Założyciel internetowej szkoły fotografii AKADEMII FOTO OKO. Redaktor naczelny portalu RED FOCUS i magazynu internetowego TALENTY. Laureat kilku znanych konkursów w kraju i za granicą.

Organizator: Agencja Foto Oko, ul. Porębskiego 68/7, 80-180 Gdańsk.

Zapisy na bezpłatne szkolenie: http://kursy.foto-oko.pl/promocje/2016_sukces_fotografa_2.0/2016_sukces_fotografa_2.0_op25GE36.htm


Komentarze czytelników (19)
  1. AlfredN
    AlfredN 25 listopada 2016, 17:46

    Może konferencja powinna mieć chwytliwą nazwę, na przykład: "Od nędzy do piniędzy!"? Skoro:
    "-Poznasz tajną metodę zarabiania pieniędzy, której większość fotografów nie zna, a jeśli zna to nie dzieli się z innymi lub nie stosuję właściwie.
    -Jak wyjść z długów, jak odbić się od skraju nędzy? "

  2. PDamian
    PDamian 25 listopada 2016, 18:17

    Akademia Sukcesu

  3. 25 listopada 2016, 20:48

    :):):):):):):):):):)

  4. 25 listopada 2016, 21:27

    Frajerów nie barak to i wszelkiego rodzaju bzdurne pseudo-kursy powstają jak grzyby po deszczu.

  5. 26 listopada 2016, 10:11

    @Borat
    I po co ten jad? Skoro na owe "bzdurne" kursy przychodzą ludzie to znaczy, że jest zapotrzebowanie i ktoś wykorzystuje szanse i robi na tym pieniądze. Wytłumacz proszę dlaczego ktoś jest frajerem jeżeli uczestniczy w tego typu kursie? To fakt - jest kilka kiczowatych sformułowań w opisie szkolenia, ale zwróć uwagę, że ktoś udostępnia to za darmo, mimo że poświęca swój czas. Co Ty wartościowego udostępniasz bez opłat, żeby ludzie się czegoś ciekawego dowiedzieli/nauczyli?

  6. 26 listopada 2016, 14:49

    @butrus "zwróć uwagę, że ktoś udostępnia to za darmo, mimo że poświęca swój czas"
    To że uczestnicy szkolenia nie płacą, nie oznacza że odbywa się ono za darmo.

  7. T.B.
    T.B. 26 listopada 2016, 15:12

    Oczywiście, że nie odbywa się za darmo. Organizator ponosi koszty.

  8. 26 listopada 2016, 15:52

    Ponosi albo i nie ponosi, na ten temat nic nie wiadomo.

  9. 27 listopada 2016, 00:17

    Nie ma nic za darmo a takich konferencji nikt nie robi z dobrego serca.

  10. T.B.
    T.B. 27 listopada 2016, 10:10

    Moje wpisy tutaj są za darmo. I z dobrego serca - bo lubię redakcję i już mi się wątroba wywraca do góry nogami, gdy czytam te hejterskie wpisy pod każdym artykułem. Natomiast zdaję sobie sprawę, że hejterzy nie marnują śliny z dobrego serca i nawet czasem na tym pluciu zarabiają (chociaż większość robi to w czynie społecznym).
    Organizatorom kursu, nawet jeśli nie płaci za niego Unia Europejska ani żaden inny sponsor, to się opłaci. Ja o nich wcześniej nie wiedziałem, a teraz już wiem, To się nazywa promocja i reklama, i nie jest za darmo. A robią to, bo nie są głupi.

  11. mancebo
    mancebo 27 listopada 2016, 22:40

    Odnośnie osoby Szymon Zduńczyk.

    Tak słabych zdjęć ślubnych jakie są u Pana Szymona Zduńczyka nie widziałem na żadnej stronie fotografa pasjonaty.
    Poniżej dna... zdjęcia są na prawdę słabe.

    Tutaj link do pleneru: link

    To jest jakaś kpina i jakiś komercyjny siet !!!

    Pozdrawiam, przykro mi okropnie, że ktoś taki prowadzi taki biznes :(

  12. pomydor
    pomydor 27 listopada 2016, 23:13

    pewnie, zawsze mozna lepiej.
    np:
    link
    ale i klienci chyba z innej polki...

    a propos, Mr JV uzywa jeszcze czesto analogu 645.
    i nie napieprza wszystkich z rodziny Mlodych przy jedzeniu czy w dziwnych pozach w trakcie hulaszczej zabawy weselnej.

    niest My-Slowianie mamy jakby inne oczekiwania. a potem dziwimy sie, ze karczemnie brzydkie foto nam ktos zrobil...

    a propos cytowanego wczesniej linku do pleneru, owszem, nie sa to szczegolnie szczesliwe kadry, ale tez zdawa sie, ze to zaledwie czesc obszernej dzialalnosci foto pana Symona.



  13. pomydor
    pomydor 27 listopada 2016, 23:17

    pana Szymona mialo byc, przepraszam.

  14. karp1225
    karp1225 28 listopada 2016, 08:29

    Marudzicie....- nie ważne jakie zdjęcia się robi,ważne ilu jeleni da się na to nabrac :)

  15. mancebo
    mancebo 28 listopada 2016, 08:51

    @pomydor ja tutaj wspomniałem o absolutnym poziomie minimum.

    Mowa o Szymon Zdyńczyk

    Brak radzenia sobie z:
    - kompozycją
    - ekspozycją
    - obróbką

    Obróbka jest tak tragiczna, że na Boga, jak ten człowiek może komukolwiek to pokazywać, ba, a co dopiero uczyć.
    Pan Szymon niestety, ale nie ma tego 'czegoś' co mają pasjonaci z krwi i kości.

    Człowiek prowadzący takie zajęcia, powinien wydać co najmniej 3 książki podparte prawdziwymi wyjątkowymi autorskimi przykładami. Niestety, tutaj jest tylko marketing i sztuczki....

    Szkoda mi tych ludzi co będą słuchać tego wodolejstwa :(

  16. 28 listopada 2016, 10:47

    @mancebo
    Piszesz pierdoły straszne. Fotografia ślubna jest badziewiem i nie ma się co ekscytować, a widziałem dużo gorsze zdjęcia niż te których poziom tak Cię oburzył. Poszukujesz pasji w kotleciarstwie?! Pasjonaci z krwi i kości omijają takie rzeczy szerokim łukiem. A już najbardziej to pojechałeś z tymi trzema książkami które trzeba napisać, żeby móc wykładać fotografię. Większość najlepszych fotografów świata nawet opisów do wystaw samemu sobie nie pisze, który z nich napisał trzy książki?!
    Nie bronię oczywiście tej konferencji, bo to śmiech na sali, ale zachowajmy jakiś elementarny rozsądek w krytyce.

  17. pm.m
    pm.m 28 listopada 2016, 13:55

    Owszem, śluby to kotleciarstwo. Ale jest jakiś dziwaczny trend, żeby z tych kotletów wyciągać nie wiadomo jak wielką ekspresję duszy "artysty" fotografa. Ja osobiście wolę (już ślub mam za sobą), żeby ktoś komu płacę wiedział gdzie stanąć, jak nie przeszkadzać i kiedy i jak korzystać ze sprzętu, aby uzyskać poprawne technicznie zdjęcia z tego co najważniejsze. A nie kwiatuszki, buciki, srające pieski (jak w galerii pana Szymona). Ale widać kwestia klienteli.
    A co do zdjęć z pleneru pana Zduńczyka to pomijając dziwaczną ekspozycję, to te zdjęcia pary z plaży to chyba są rozwodowe... a nie ślubne :-) Każde z pary w swoją stronę.

  18. pomydor
    pomydor 28 listopada 2016, 15:33

    wyobrazilem sobie taka ambitna pare mloda...azeby byli zadowoleni, na ramieniu beda im dydnaly wlasne wypasione lustra i podczas ceremonii sami beda nawzajem sie obcykiwac, lapac momenty, ksiedza/swiadkow z wlasnej, jakze bliskiej perspektywy, rodzinke tez po swojemu, zeby byla w pelni zadowolona...

    to tak na modle starej piosnki kabaretowej, 'obywatelu, zrob sobie dobrze sam...'

    ale moze faktycznie niebawem takich ceremonii doswiadczymy :D

  19. pomydor
    pomydor 28 listopada 2016, 15:42

    foto slubne to wcale nielatwy kawalek chleba. moze nie badziewie [to zalezy od klientow, fotografow] ale oczekiwania sa niemale i bardzo subiektywne. presja na fotografa jest niemala. nie chodzi o robienie sztuki ale o zdobycie zaufania i zadowolenia przecietnych ludzi.
    przytoczylem mistrza JV datego, ze nie widac tam napieprzanki na ilosc. fotograf z klasa nie chwali sie 'pojechanymi' fotkami z hulanki weselnej, nie przechwala sie sprzetem, ktorym to osiaga, a na co niest bardzo uczuleni sa polscy klienci.
    facet robi cieple, stonowane i przyjazne foto pamiatkowe. wydaloby sie banalne i proste. ale z jakim wyczuciem, delikatnoscia. pomyslem na caly proces. nie bez kozery wspomnialem, ze facet realizuje to czestokroc analogiem.

    zacytowalbym film - 'zadnych udziwnien nie bedzie, jestesmy normalni'...

    a my tu w polszy oczekujemy za grosze czegos UAU.

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.