Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Polska strona marki Irix

Polska strona marki Irix
3 lipca
2017 17:47

Dystrybutor obiektywów i akcesoriów marki Irix, firma Next77, uruchomił właśnie oficjalną stroną internetową, poświęconą tym produktom. Serwis dostępny jest pod adresem www.irixlens.pl.

Informacja prasowa

Dystrybutor Next77 zaprasza na polską stronę marki Irix

Firma Next77, dystrybutor sprzętu fotograficznego i wideo, informuje o uruchomieniu oficjalnej strony internetowej marki Irix w Polsce.

Strona internetowa została przygotowana tak, aby użytkownicy mogli w sposób prosty, szybki i intuicyjny znaleźć interesujące informacje dotyczące obiektywów oraz innych produktów marki Irix. Na szczególną uwagę zasługują dwie sekcje poświęcone obiektywom Irix 11 mm i 15 mm, wyjaśniające funkcjonalność oraz różnice pomiędzy wersjami Blackstone i Firefly. Prawdziwi pasjonaci fotografii odnajdą na stronie dział blogowy. Będą tam pojawiać się liczne relacje z wypraw, poradniki, nowości produkto-we oraz inne informacje związane z marką Irix. Witryna została w pełni dostosowana do wyświetlania na urządzeniach mobilnych, dzięki czemu układ treści automatycznie dostosowuje się do rozdzielczości ekranu urządzenia.

Polska strona marki Irix

Nowa polska strona internetowa dostępna jest pod adresem www.irixlens.pl.


Komentarze czytelników (13)
  1. bartaspl
    bartaspl 3 lipca 2017, 21:13

    Obsługa klienta przez Next77 to dno i dwa metry śmierdzącego mułu. Nie odpowiedzieli na żadnego mojego maila w sprawie zakupu Irixa 11. Jeśli coś kiedyś będę kupował z tego co mają w ofercie ściągnę zza granicy, ale nie dam im grosza zarobić. Powinni się sami zaorać a dystrybucję na wyłączność oddać poważnym firmom.

  2. Siergiej73
    Siergiej73 3 lipca 2017, 22:20

    @bartaspl

    Nie mogę potwierdzić tego co piszesz. Nie raz kontaktowałem się z nimi w sprawie wypożyczenia sprzętu czy innej współpracy i zawsze spotykałem się z rzeczowym i życzliwym podejściem zarówno przez telefon jak i mailowo. Akurat next77 jest jednym z aktywniejszych dystrybutorów któremu po prostu się chce, co widać na krajowym podwórku w przypadku marek Quadralite i Tokina. Może teraz jak odpalili polską stronę będzie lepszy kontakt do Irixa.

    Z informacji na ich stronie - cytuję:
    "Dane kontaktowe należą do wyłącznego importera i dystrybutora hurtowego produktów Irix. Nie prowadzimy sprzedaży detalicznej. W celu zakupu pojedynczego produktu przejdź do mapy dystrybutorów" - wynika że w detalu nie sprzedają. Na Twoim miejscu szukałbym obiektywu w sklepach a nie u hurtownika.

  3. bartaspl
    bartaspl 3 lipca 2017, 23:38

    @Siergiej73 - nie potrzebuję Twego potwierdzenia dla mych własnych doświadczeń. Z drugiej strony brzmisz trochę jakbyś u nich pracował. Obiektyw potrzebowałem na wyprawę za koło podbiegunowe na początku kwietnia czyli tuż po jego premierze i rozpoczęciu sprzedaży w Birmingham. Irix UK odpowiedział momentalnie, Cyfrowe podobnie Next77 mimo kilkukrotnych zapytań olał mnie ciepłym moczem mimo obietnicy testu szkła w warunkach polarnych i przekazania wybranych zdjęć wraz z prawami materialnymi i zgodą na wykorzystanie komercyjne. Trudno. Zdjęcia wykonałem obiektywami konkurencji a Next77 radzę omijać szerokim łukiem. W kwestii obsługi klienta leżą.

  4. bartaspl
    bartaspl 3 lipca 2017, 23:39

    Żeby było jasne chciałem go kupić, nie wypożyczyć.

  5. tugus_344
    tugus_344 4 lipca 2017, 00:46

    Jak chciałeś kupić to Siergiej73 ma rację. Napisane prosto i wyraźnie - nie prowadzą sprzedaży detalicznej więc Twoje żale są nieuzasadnione.
    Nie chcieli mi sprzedać to opluję i piaskiem obsypię,a potem do mamy na skargę polecę :)

  6. Siergiej73
    Siergiej73 4 lipca 2017, 07:42

    @bartaspl
    Potwierdzanie, nie potwierdzanie. Ja tylko opisałem swoje własne doświadczenia które jak widać są zupełnie inne od Twoich.

  7. bartaspl
    bartaspl 4 lipca 2017, 08:12

    @tugus_344 Na początku kwietnia nic nie było napisane jasno i wyraźnie, nie było strony, informacji o sprzedaży hurtowej ani listy dystrybutorów. Wszystkie te informacje pojawiły się...wczoraj. W marcu był jedynie komunikat PRowy, że są wyłącznym dystrybutorem na Polskę. Logiczne zatem było zwracanie się do nich w sprawie dostępności produktu. Można odpowiedzieć rzeczowo, można napisać że nie wiedzą, można też kilka razy z rzędu zlać klienta i liczyć się z utraconą sprzedażą i smrodliwym PR, który będzie się za nimi ciągnął. Nie rozumiem jak można bronić takiego zachowania zwłaszcza w czasie kiedy konkuruje się często nie jakością produktu, a poziomem obsługi klienta. Kiedy chodzi o niszowy produkt sprzedawany do early-adoptera na etapie początku współpracy z nowym dostawcą (Irix). W dodatku w czasach gdy firmy foto padają jedna po drugiej. Z resztą nie ja mam tu coś zrozumieć tylko Next77. Dla mnie wszystko jest jasne.

  8. tugus_344
    tugus_344 4 lipca 2017, 13:04

    W zasadzie dla mnie tez jest jasne. Jak będziesz jechał na kolejną wyprawę to napisz do Polkomtela czy innego Samsung Polska, ze chcesz kupić jakiegoś Samsunga czy Huawei 1 szt na wyprawę i jak nie odpiszą to się rozpłacz gdzieś na forum, tylko tym razem telefonów komórkowych :)

  9. MaciekKwarciak
    MaciekKwarciak 4 lipca 2017, 14:27

    tugus_344
    Wystarczyło to skopiować:

    "Witamy
    Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą.

    Niestety, obecnie nie jesteśmy w stanie spełnić Pana prośby.

    Pozdrawiamy
    Next77"

  10. tugus_344
    tugus_344 4 lipca 2017, 22:44

    @MaciekKwarciak
    Ja nie pochwalam tego, ze nie odpisali. Powinni.
    Śmieszy mnie tylko postawa bartaspl, wylewanie żali, że dystrybutor mu czegoś nie sprzedał jak on gdzieś jechał. Do kupowania są sklepy, a dystrybutorzy do dystrybucji.

  11. wzrokowiec
    wzrokowiec 5 lipca 2017, 09:32

    @tugus_344

    Tak, ale z drugiej strony to byłaby dla nich niezła reklama. Dlatego trudno mi uwierzyć, że nawet nie odpowiedzieli na maile. Może zawiniły filtry antyspamowe i tych maili nigdy nie zobaczyli?

  12. Hunart
    Hunart 5 lipca 2017, 17:52

    W innej branży co prawda, jednak zdarzają się adresy mailowe traktowane od razu jako spam. Nie ma co bić piany ;)

  13. FuzBal
    FuzBal 5 lipca 2017, 20:35

    mnie odpisali i na maile i na fb :P

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.