Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Leica TL2 - uwaga na problem z wizjerem Visoflex

Leica TL2 - uwaga na problem z wizjerem Visoflex
21 lipca
2017 12:17

Bezlusterkowiec Leica TL2 niedawno miał premierę, a tymczasem już pojawiła się informacja serwisowa producenta w sprawie tego modelu.

Firma Leica w krótkiej notce serwisowej pisze, że podczas korzystania z bezlusterkowca Leica TL2 razem z zewnętrznym wizjerem elektronicznym Visoflex może wystąpić usterka, przez którą możliwe jest zatrzymanie działania aparatu. O problemie wspominał niedawno serwis Leica Rumors.

Firma Leica sugeruje na razie kontakt z dealerem w tej sprawnie, niezależnie od tego czy usterka występuje, bądź nie. Tymczasem niemiecki producent pracuje nad rozwiązaniem problemu. Komunikat w tej sprawie znajdziecie tutaj.


Komentarze czytelników (4)
  1. handlowiecupc
    handlowiecupc 21 lipca 2017, 15:07

    To sie nazywa serwis. Jeszcze nikt nie kupił, a już wzywają.

  2. Jonny
    Jonny 21 lipca 2017, 15:40

    Zaufanie klientów łatwo stracić, gorzej z jego odbudową.

  3. Rotpil
    Rotpil 21 lipca 2017, 17:42

    To swietna wiadomosc dla fanow firmy - ceny aparatow z tej serii zapewne wzrosna o jakies 10000 procent - jak znaczkow pocztowych ze skaza.

  4. Lipen
    Lipen 25 lipca 2017, 09:30

    Kiedyś Leica to było coś. Przynajmniej mechanicznie i optycznie. Ale to było 40 lat temu.Teraz jak widać nie różni się od reszty elektroniki użytkowej jaka nas zalewa. Usterki zaraz po premierze. Ta firma już dawno została w tyle i zeszła na psy.

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.