Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Cyfrowe.pl otwiera sklep w Poznaniu

5 kwietnia
2011 20:11

Największy internetowy sklep foto-wideo w Polsce – Cyfrowe.pl – otwiera swoją placówkę stacjonarną w Poznaniu. Na pierwszych 100 klientów czekają upominki. To czwarty stacjonarny sklep Cyfrowe.pl w Polsce – po Gdańsku, Warszawie i Będzinie. Sklep jest zlokalizowany w centrum Poznania – przy ul. Głogowskiej 38.

Informacja prasowa

Cyfrowe.pl otwiera sklep w Poznaniu
Największy internetowy sklep foto-wideo w Polsce – Cyfrowe.pl – otwiera swoją placówkę stacjonarną w Poznaniu. Na pierwszych 100 klientów czekają upominki. To czwarty stacjonarny sklep Cyfrowe.pl w Polsce – po Gdańsku, Warszawie i Będzinie. Sklep jest zlokalizowany w centrum Poznania – przy ul. Głogowskiej 38.

Cyfrowe.pl to największy asortyment foto-wideo w Polsce. W ofercie sklepu znajduje się 12.500 produktów. Część z tej oferty będzie dostępna w poznańskiej placówce, resztę będzie można zamówić przez Internet i bezpłatnie odebrać w sklepie.

„Oprócz bogatego asortymentu, sklep zawdzięcza swoją popularność również życzliwej obsłudze i fachowemu doradztwu – mówi Jarosław Banacki, prezes Cyfrowe.pl sp. z o.o. Każdy kto nie jest pewien swojego wyboru może przyjść i poradzić się u naszych specjalistów”.

Na tle konkurencji sklep wyróżnia się również organizowanymi na terenie całego kraju bezpłatnymi warsztatami fotograficznymi. Dwa takie spotkania odbędą się w połowie czerwca w Poznaniu. Szczegóły pojawią się wkrótce na stronie Cyfrowe.pl.

Z okazji otwarcia sklep przygotował specjalną promocję – pierwszych 100 klientów (liczą się również zamówienia złożone przez Internet z odbiorem w sklepie) otrzyma upominki – niespodzianki. Sklep Cyfrowe.pl, Poznań, ul. Głogowska 38, tel. 61 639 32 90, e-mail: poznan@cyfrowe.pl, www.cyfrowe.pl.


Komentarze czytelników (32)
  1. levymario
    levymario 5 kwietnia 2011, 20:19

    Sprawdzę tą miłą obsługę w przyszłym tygodniu. Zobaczymy jak działa opcja Canon PRO DEALER.

  2. Euzebiusz
    Euzebiusz 5 kwietnia 2011, 20:44

    Dobrze, że nie walczą o klienta cenami ;-)

  3. lynx4
    lynx4 5 kwietnia 2011, 20:51

    Po co mają walczyć? Właśnie kupili Canon-board z masą potencjalnych klientów. Tylko czekać na bombardowanie reklamowe :-(

  4. nagazie
    nagazie 5 kwietnia 2011, 21:14

    sklep solidny ale brakuje mi w nim jakiegoś programu lojalnościowego dla stałych klientów. szkoda bo to miła rzecz a sklep pewnie by nie zbiedniał. ale trudno :)

  5. rekin5551
    rekin5551 5 kwietnia 2011, 21:16

    :) super bo fotojokery są dośc klaustrofobiczne :D

  6. Oggy
    Oggy 5 kwietnia 2011, 22:11

    Żabi skok od mojej szkoły, jak miło :)

  7. Cyfrowe.pl
    Cyfrowe.pl 6 kwietnia 2011, 08:15

    Euzebiusz - walczymy, walczymy; gdybyśmy nie mieli konkurencyjnych cen nie osiągnelibyśmy takiego wyniku :)
    nagazie - na razie za wcześnie na szczegóły, ale o programie lojalnościowym myślimy :)

  8. 6 kwietnia 2011, 10:25

    Kupuje 135/2 canona więc zajrzałem z ciekawości i te konkurencyjne ceny to chyba kiepski żart. Obiektyw ten można kupić 500 zł taniej w stacjonarnym sklepie w centrum wawy.

  9. Cyfrowe.pl
    Cyfrowe.pl 6 kwietnia 2011, 10:58

    No cóż, pewnie ja z kolei znalazłbym wiele produktów w niższej cenie u nas niż w tym sklepie, ale nie w tym rzecz. Nie ma sensu porównywania cen w sklepach na podstawie 1 czy nawet 20 produktów, bo w zależności kto to sprawdza i w jakim celu pewnie każdy udowodniłby swoje racje.
    Powtarzam - firma nie miałaby największych obrotów w Polsce spośród internetowych sklepów foto-video, gdyby miała niekonkurencyjne ceny. Nie sądze, żeby tyle tysięcy ludzi (w tym wielu czytelników Optyczne.pl) nie było w stanie dokonać prostych obliczeń matematycznych i porównać cen w kilku sklepach ;)
    A poza tym ceny są ważnym argumentem (dla wielu najważniejszym), ale nie jedynym przy wyborze sklepu. I o tym był m.in. artykuł :)

  10. Fallen YoDa
    Fallen YoDa 6 kwietnia 2011, 11:32

    Sklep stacjonarny to jest to! Wyrażę tu swoją opinię jako użytkownika, który fotografuje okazyjnie, stara się śledzić nowości, nie ma kontaktu z innymi osobami fotografującymi i w dodatku dwa razy ogląda każdą wydaną złotówkę. W moim przypadku nie mam możliwości pomacania sprzętu u znajomych, a z doświadczenia z innymi instrumentami optycznymi wiem, że zakup bez organoleptycznego zbadania sprzętu może okazać się porażką, która mocno zaboli. Od dawna noszę się z zamiarem zakupu szkła, jednak ze względu na brak powyższych możliwości temat zawsze odkładałem na później. Niby zawsze można kupić przez internet i zwrócić, ja jednak należę do ludzi, którzy nie lubią jak mi się zawraca gitarę w pracy i staram się nie dodawać pracy innym. Do tego dochodzi fakt osobistego kontaktu ze sprzedawcą, który jest dla mnie niezmiernie ważny. Teraz mogę przejechać 20 km, pomacać i pogadać o sprzęcie, takie eskapady ułatwiają znacznie przekonanie małżonki do wydania niemałej znowuż kasy na sprzęt, który dla niej jest zbytkiem. Jednym zdaniem dla mnie to strzał w dziesiątkę.

  11. fotofan
    fotofan 6 kwietnia 2011, 11:54

    @lynx4 -"Właśnie kupili Canon-board z masą potencjalnych klientów." Jak to kupili? Ten sklep kupił największe forum Canonowców? Napisz coś więcej.

  12. szuler
    szuler 6 kwietnia 2011, 12:25

    @fotofan proszę szczegóły link
    mam nadzieje, że to wyjdzie nam C na dobre

  13. szuler
    szuler 6 kwietnia 2011, 12:26

    nie macie zamiaru otworzyć sklepu w Łodzi

  14. Cyfrowe.pl
    Cyfrowe.pl 6 kwietnia 2011, 13:36

    Mamy takie pytania z wielu miast w Polsce, ale niestety nie planujemy jakieś wielkiej ekspansji naziemnej :)

  15. fotofan
    fotofan 6 kwietnia 2011, 13:36

    W moim odczuciu fora tego typu mają rację bytu tylko w sytuacji gdy są forami niezależnymi z wielu powodów (nie mylić wspieranymi przez firmy zewnętrzne). Lubię to forum ale w tej chwili mam ambiwalentne odczucia.

  16. bodzio239
    bodzio239 6 kwietnia 2011, 14:59

    A ja powiem tak : na całe szczęście nie ma przymusu kupowania w tak drogich sklepach . Każdy kupuje tam gdzie mu pasuje. Konkurencja to jest to!

  17. pawelpiwowarczyk
    pawelpiwowarczyk 6 kwietnia 2011, 16:10

    Fotofan, lepiej by optyczni otrzymywali sprzęt do testów z takich sklepów, niż od przedstawicieli na Polskę. Ciśnienie na wynik będzie mniejsze.

  18. fotofan
    fotofan 6 kwietnia 2011, 16:21

    @pawelpiwowarczyk - jeżeli jakiekolwiek ciśnienie ma wpływ na wynik testu optycznych to chyba pora zmienić portal ;) To ich sprawa skąd biorą optykę i nie sądzę by miało to wpływ na wyniki testów. A poza tym co to ma do forum CB.

  19. Luke_S
    Luke_S 6 kwietnia 2011, 19:46

    Kiedyś parę razy kupowałem w Cyfrowe.pl i chociaż obecnie nie śledzę poziomu cen w tym sklepie, to jednak nie przypominam sobie, abym kiedykolwiek tam przepłacił. Poza tym we wszystkich porównywarkach cenowych sklep ten ma świetne opinie (podobnie jak i kilka innych sklepów, mówiąc szczerze), więc nawet gdyby było o parę złotych drożej niż w najtańszych ofertach ze sklepów budzących mniejsze zaufanie, i tak wolałbym zapłacić więcej dla świętego spokoju. Już nie raz tak właśnie było, że nie wybierałem tej najtańszej oferty, tylko tę najbardziej pewną w moim subiektywnym, choć może mylnym przekonaniu.

  20. nagazie
    nagazie 6 kwietnia 2011, 22:55

    "... więc nawet gdyby było o parę złotych drożej niż w najtańszych ofertach ze sklepów budzących mniejsze zaufanie, i tak wolałbym zapłacić więcej dla świętego spokoju."

    z cyfrowymi jest tak jak napisał ich przedstawiciel. z jednymi produktami jest taniej z innymi drożej. ja pare razy zrezygnowałem z zakupu u nich na rzecz wcale nie najtańszej oferty tylko zwyczajnie tańszej też w renomowanym sklepie.

  21. Lipen
    Lipen 7 kwietnia 2011, 19:41

    A ja w cyfrowe zamówiłem Canona 5D MkII i mimo,że cena od tego momentu poszła w górę i to znacznie to sprzedali mi w starej cenie. W innych sklepach nie było to takie oczywiste. Poza tym mam pewność,że kupuję w dobrej firmie i mnie nie oleją tak jak sprzedawcy z Allegro. Na Allegro kupiłem drogie szkło i się okazało uszkodzone,sprzedający nie podjął wogóle tematu.To samo z lampą błyskową. Na drogim sprzęcie nie warto za bardzo oszczędzać żeby później mieć święty spokój.Ja już raz wtopiłem i wiem co mówię.A swoją drogą w cyfrowe już 3 razy kupiłem sprzęt foto i to najtaniej ze wszystkich ofert sklepów internetowych.Czyli na pewno konkurencyjni są. A Poznań jeżeli chodzi o sklepy fotograficzne to totalna wieś i właśnie brakowało mi tutaj sklepu z prawdziwego zdarzenia. Pewnie dlatego powstał.

  22. 7 kwietnia 2011, 20:51

    Z całym szacunkiem do ekipy cyfrowych w Gdańsku ale byt pod pseudo "cyfrowe pl" opowiada bajki, jak długo obserwuje u was ceny, tak zawsze mam wrażenie że jest najdrożej- z tym, ze to nie problem jeżeli to jest 50 ziko czy 100, w cyfrowych ceny są czasem z kosmosu i ciekawe że zawsze sprzętu, który albo chce kupić albo akurat sprawdzam aktualną cenę - niezależnie od marki.
    Odkąd "zainstalowaliście sobie ISO" to już nawet są żarty na temat cen w cyfrowych, podobno was nawet kryzys nie dotknął :P

    Pozdrowionka dla bytu "cyfrowe.pl" z wietrznej dziś Gdyni.
    Krzysiek

  23. GoOrange
    GoOrange 8 kwietnia 2011, 19:12

    Niestety dni małych, średnich i części dużych polskich biznesów internetowych są policzone. Piszę to z przykrością ale nieustająca podaż, ciągły trend do bezkrytycznego obniżania cen w połączeniu z liberalizacją rynku, powoduje (bo musi powodować) nieustającą konsolidację. Zwłaszcza że taki zdalny biznes tym bardziej temu sprzyja. Ktoś kto jeszcze wczoraj kogoś zjadł, dziś sam może być zjedzony.
    Oczywiście jeśli moja teza jest prawdziwa to i odciągnięcie jej skutków w czasie jest do zrobienia a sam pomysł na to jak to zrobić może być wart bardzo wiele, być albo nie być...

  24. Yura
    Yura 8 kwietnia 2011, 21:09

    @GoOrange - przyznam się szczerze, że zamurowałeś mnie swoim komentarzem o.O

    "Oczywiście jeśli moja teza jest prawdziwa"
    Jest jak najbardziej prawdziwa - tylko nie wiem czemu tak negatywnie ujęta.

    "to i odciągnięcie jej skutków w czasie jest do zrobienia a sam pomysł na to jak to zrobić może być wart bardzo wiele"
    Już ci mówię ile taki pomysł jest wart - nie jest wart funta kłaków!!!

  25. GoOrange
    GoOrange 8 kwietnia 2011, 22:25

    Wyobraź sobie że żyję z handlu min.w Internecie. Radzę sobie nieźle do czasu kiedy chodzi tylko o mniejszą marżę ale wysiadam kiedy muszę konkurować z handlem towarem przywożonym nieomal na sztuki w walizkach...
    Niektórzy próbują, zaczyna się problem z jakością, bo jak tu na siebie brać wpadki jak się tylko na Grecję, Tyrcję czy Kanary zarabia zamiast Dominikanę czy Kenię...?

    Wyobraź sobie że powiedzmy 10 lat temu można było sprzedać 2 - 4 zestawy komp./dzień x 20% marży x 5 sklepów... to tylko zestawy a gdzie całe "siano"..? Można to było robić na luzie z rękami w kieszeni a mając zgraną ekipę prawie zdalnie (fakt że o towar w szczycie się walczyło).

    Zdajesz sobie sprawę na jakiej marży dziś się operuje, przy o wieleeee większej konkurencji? Wiesz ile dziś zarabia jakiś średniak allegro na sprzedaży 50 lapków (zakładając że nie robi tego pod stołem)?

    Zamiast budować silną kasę średnią, buduje się wielkie korporacje, które z kolei aby móc sprostać rozrostowi sięgają po kasę akcjonariuszy, czyli tych, którzy jeszcze trochę jej mają a na skutek tego że sami coraz mniej mogą zarobić próbują ratować dorobek życia w bankach / giełdzie, czyli pośrednio w korporacjach...

  26. Yura
    Yura 9 kwietnia 2011, 02:27

    @GoOrange - ale co mnie to wszystko obchodzi? Ja jestem konsumentem - mnie interesuje wyłącznie jak najlepszy produkt za jak najniższą cenę. Przetrwają najlepsi i najbardziej konkurencyjni - nie wszyscy muszą być handlarzami.

    Wielkie korporacje i budowanie klasy średniej powiadasz? Powiem Ci co blokuje rozwój klasy średniej i powoduje powstawanie mega-korporacji - tu masz elegancką tabelkę: link

  27. GoOrange
    GoOrange 9 kwietnia 2011, 10:20

    @Yura, ja jestem i jednym i drugim więc mam nieco więcej wiedzy na ten temat...

  28. Yura
    Yura 9 kwietnia 2011, 11:30

    @GoOrange - aaaale argument, normalnie czuje się zmiażdżony -.-
    Powiem jeszcze raz: nie wszyscy muszą być handlarzami, business is business, jesteś słaby, to wypadasz z gry - tak działa wolny rynek. To, że Ty masz problemy bo ciężko Ci konkurować, to wcale nie rzutuje na całą klasę średnią. Klasa średnia konsumuje i nie obchodzi jej skąd jest towar, kto na nim zarabia, a kto traci, interesuje ją cena.
    Klasa średnia nie robi cotygodniowych zakupów, jak pewien polityk, w drogim sklepie osiedlowym, bo współczuje właścicielowi tego, że inaczej on sobie nie poradzi, tylko robi je w biedronce czy innym lidlu, bo tak jest taniej i tak może więcej skonsumować. To jest jasne jak słońce. Jeśli to do ciebie nie przemawia, to pojedź sobie do jakiegoś socjalistycznego kraju, zostań kierownikiem jakiejś państwowej firmy i będziesz mógł udawać, że jesteś wielkim przedsiębiorcą :D

  29. GoOrange
    GoOrange 9 kwietnia 2011, 16:02

    @Yura, współczuję że dajesz się tak nabierać... Kończę temat.

  30. Yura
    Yura 9 kwietnia 2011, 16:43

    @GoOrange - A w co ty się nabierasz? Wierzysz w to, że fajnie by było gdyby ktoś machną ręką i raz zgarną wszystkie duże, "złe", "zachodnie" korporacje pozostawiając miejsce dla działalności w ten sposób sztucznie wytworzonej klasy średniej? Przecież to realny socjalizm! Dajmy jeszcze priorytet dla rodzimych wytwórców i mamy nacjonal-socjalizm!!! Takie rzeczy się właśnie rodzą z populizmu, "och jak mi źle, państwo powinno coś z tym zrobić"...

  31. Cyfrowe.pl
    Cyfrowe.pl 11 kwietnia 2011, 12:08

    Kozidron, z całym szacunkiem, ale nie wymyśliłem sobie 35% wzrostu obrotów w 2010 r. w porównaniu do roku poprzedniego, ani tego, że stawia nas to na I m. wśród internetowych sklepów foto-video w Polsce (zresztą jesteśmy na I m. już od kilku lat). Jak nie wierzysz to zapraszam do Gdańska do obejrzenia bilansu, nie masz daleko z Gdyni :)
    Tak więc, kryzys nas nie dotknął, a moim zdaniem wręcz przeciwnie.
    Z roku na rok ufa nam coraz więcej klientów i nie sądzę, żeby kupowali u nas tylko na nasze "piękne oczy" :)
    W dobie porównywarek cenowych i allegro naprawdę nietrudno sprawdzić ceny u konkurencji, ale o tym już pisałem.

    PS. A co do "bytu" Cyfrowe.pl, to inni użytkownicy też nie występują pod imieniem i nazwiskiem tylko pod nickami, ale jeśli Cię to interesuje to mogę się "ujawnić" - Piotr Murawski, kierownik dz. marketingu w Cyfrowe.pl.

  32. 11 kwietnia 2011, 13:15

    Szanowny bycie "cyfrowe.pl" - zart tyczył się czegoś innego niż targety i wynik finansowy.

    Odwiedzałem sklep cyfrowe.pl wielokrotnie, daleko nie mam - zostawiłem tam też przy okazji
    "parę groszy". Niestety konkurencja oferuje niższe ceny i równie fachową obsługę więc nie widzę potrzeby korzystać z waszych usług wcześniej odwiedzając waszą stronę pod kątem cen.

    Nie interesują mnie dane osobowe bytu "cyfrowe.pl" jaki i ich pracowników - to nie moja sprawa, nie interesuja mnie też targety sklepu i marketingowa nowo-mowa, mamy wolny rynek i każdy może sobie ustalać ceny jakie mu sie tylko rzewnie podobają a ja nie muszę zaglądać tam gdzie jest drogo i nie mam tu na mysli wiecej o 50 czy 100 ziko.

    Z całym szacunkiem nie wybieram sie do sklepów fotograficznych, żeby oglądać bilans "za rok".
    Tak więc pozdrawiam, życzę sukcesów w kolejnych targetach i miłego dnia.
    Krzysiek

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.