Fomei TR-16
Firma Fomei poinformowała o poszerzeniu swojej oferty bezprzewodowych wyzwalaczy błysku i model TR-16. Nowy produkt jest rozwinięciem znanego i cenionego systemu Fomei TR-10D, nadaje się zarówno do reporterskich jak i studyjnych lamp błyskowych.
Informacja prasowa
Teraz dzięki najnowszemu wyzwalaczowi mamy możliwość łatwego łączenia lamp systemowych z lampami studyjnymi i wspólne ich wyzwalanie.
System bezprzewodowego wyzwalania błysku Fomei TR-16 jest rozwinięciem znanego i cenionego systemu Fomei TR-10D, nadaje się zarówno do reporterskich jak i studyjnych lamp błyskowych.
Kompatybilny jest z odbiornikami dołączanymi do lamp studyjnych Fomei Digitalis RF oraz Digitalis PRO RF. Dzięki 16 kanałom nie ma obawy przed zakłócaniem pracy z sąsiedniego studia czy przez innych fotografujących np. podczas większych imprez plenerowych.
Zestaw składa się z jednego nadajnika i jednego odbiornika.
Parametry:
- Zasięg nadajnika: 80 m, 16 kanałów.
- Częstotliwość: 2.4 GHz,
- Max. Synchronizacja czasu: 1 / 250 s,
- Baterie: odbiornik 2×1.5 V / AA.
Więcej na www.fomei.pl
Komentarz można dodać po zalogowaniu.
Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.
640zł
A gdzie? niby te "Najnowsze" sterowanie błyskiem systemowym.
Prymitywny wyzwalacz i tyle, niczym się nie różni od zapałki do podpalania magnezji czy fotoceli za 15zł.
Reporterka z manualnym błyskiem?! to kpina jakaś.
nie widzę przewag nad ponad 2 razy tańszymi Yongnuo RF602. mnie ta taniocha nigdy nie zawiodła.
Dżozef a gdzie jest napisane "sterowanie błyskiem" bo nie mogę znaleźć. Wszędzie jest napisane "WYZWALANIE BŁYSKU" . Może to ja nie umiem czytać ze zrozumieniem? jeśli tak to mnie oświeć.
640 kosztuje Fomei TR-16D ZESTAW ODBIORNIK+NADAJNIK RADIOWY/16KANAŁÓW. sam TR-16D kosztuje 475, też sporo ale troche lepiej. Wygląda fajnie :)
@Dżozef, skup się na czymś, o czym masz pojecie...
@Lukasfot - masz :
"Teraz dzięki najnowszemu wyzwalaczowi mamy możliwość łatwego łączenia lamp systemowych z lampami studyjnymi i wspólne ich wyzwalanie."
"nadaje się zarówno do reporterskich jak i studyjnych lamp błyskowych. "
Oczywiście że takie newsy trzeba "cedzić przez zęby" ale z tym łączeniem lamp systemowych to przesada przy tak prymitywnych możliwościach.
Dla mnie problemem jest sposob mocowania, a dokladnie obecnosc dwoch przesunietych osi. To powinno byc w jednej plaszcznie pionowej. Zasada mechaniki sie klania. Jesli komus to lekko upadnie to juz po zabawce. Dziekuje
@Dżozef
przeczytaj jeszcze raz to co za cytowałeś "łączenia i wspólne ich wyzwalanie" jak byś zadał sobie trud i zajrzał na stronę www.fomei.pl to byś zrozumiał, jeśli z tekstu nie potrafisz, że za pomocą tego systemu możesz podłączyć np lampę reporterską + studyjną z odbiornikiem TR-16D + studyjną z odbiornikiem TR-16RF i wspólnie je wyzwalać. Ale po co lepiej zaśmiecać portal durnymi postami.
Za zbytek3 - to jest dla mnie "major fuckup" z takim położeniem gorącej stopki w stosunku do trzpienia. I to nawet jak mechanicznie będzie bez zarzutu, to zmienia położenie lampy w stosunku do modyfikatorów, może stanowić problem w pewnych przypadkach.
@Lukasfot
Nawet jeśli poprze Ciebie jeszcze 100 wazeliniarzy a tekst przeczytasz 1000 razy to i tak lampy systemowej tym nie wyzwolisz. Chyba że wyłączysz błysk systemowy ale wtedy to nie będzie lampa systemowa.
@Dżozef - lampy systemowe (vel. reporterskie, speedlighty itd.) służą również (a bywa, że nawet przede wszystkim) do pracy w manualu. Wszyscy wiedzą, że to nie jest wyzwalacz obsługujący TTL, ale wielu TTL do niczego nie jest potrzebany, a z całą pewnością w połączeniu z lampami studyjnymi nikomu nie jest potrzebny do niczego.
@ komor - @ zbytek o czy Ty mówisz jakich modyfikatorów jeśli zapinasz SB-600 do statywu za pomocą głowicy np.UH-600 (żeby już zostać na podwórku jednego producenta) i wtykasz tam parasolkę którą możesz poruszać to powiedz mi jak to "to zmienia położenie lampy w stosunku do modyfikatorów,". Co do Softboxu to ja np zapinam mały soft bezpośrednio na lampę, a jeśli potrzebuje większego softu to montuje go bezpośrednio do statywu a lampę za pomocą ramienia giętkiego dzięki czemu mogę odpowiednio ustawić lampę w stosunku do softboxu. No ale jak to już kiedyś pisałem jedni są praktykujący fotografie a inni teoretykami.