Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Fomei TR-16

Fomei TR-16
24 maja
2011 12:39

Firma Fomei poinformowała o poszerzeniu swojej oferty bezprzewodowych wyzwalaczy błysku i model TR-16. Nowy produkt jest rozwinięciem znanego i cenionego systemu Fomei TR-10D, nadaje się zarówno do reporterskich jak i studyjnych lamp błyskowych.

Informacja prasowa

Fomei poszerzył swoją ofertę bezprzewodowych wyzwalaczy.

Fomei TR-16

Teraz dzięki najnowszemu wyzwalaczowi mamy możliwość łatwego łączenia lamp systemowych z lampami studyjnymi i wspólne ich wyzwalanie.

System bezprzewodowego wyzwalania błysku Fomei TR-16 jest rozwinięciem znanego i cenionego systemu Fomei TR-10D, nadaje się zarówno do reporterskich jak i studyjnych lamp błyskowych.

Kompatybilny jest z odbiornikami dołączanymi do lamp studyjnych Fomei Digitalis RF oraz Digitalis PRO RF. Dzięki 16 kanałom nie ma obawy przed zakłócaniem pracy z sąsiedniego studia czy przez innych fotografujących np. podczas większych imprez plenerowych.

Zestaw składa się z jednego nadajnika i jednego odbiornika.

Parametry:

  • Zasięg nadajnika: 80 m, 16 kanałów.
  • Częstotliwość: 2.4 GHz,
  • Max. Synchronizacja czasu: 1 / 250 s,
  • Baterie: odbiornik 2×1.5 V / AA.

Więcej na www.fomei.pl

Fomei TR-16


Fomei TR-16


Fomei TR-16


Fomei TR-16


Fomei TR-16


Fomei TR-16


Komentarze czytelników (13)
  1. gavin
    gavin 24 maja 2011, 13:15

    640zł

  2. Dżozef
    Dżozef 24 maja 2011, 14:34

    A gdzie? niby te "Najnowsze" sterowanie błyskiem systemowym.
    Prymitywny wyzwalacz i tyle, niczym się nie różni od zapałki do podpalania magnezji czy fotoceli za 15zł.
    Reporterka z manualnym błyskiem?! to kpina jakaś.

  3. Itts
    Itts 24 maja 2011, 14:43

    nie widzę przewag nad ponad 2 razy tańszymi Yongnuo RF602. mnie ta taniocha nigdy nie zawiodła.

  4. Lukasfot
    Lukasfot 24 maja 2011, 15:04

    Dżozef a gdzie jest napisane "sterowanie błyskiem" bo nie mogę znaleźć. Wszędzie jest napisane "WYZWALANIE BŁYSKU" . Może to ja nie umiem czytać ze zrozumieniem? jeśli tak to mnie oświeć.

  5. cyberant
    cyberant 24 maja 2011, 15:13

    640 kosztuje Fomei TR-16D ZESTAW ODBIORNIK+NADAJNIK RADIOWY/16KANAŁÓW. sam TR-16D kosztuje 475, też sporo ale troche lepiej. Wygląda fajnie :)

  6. jaad75
    jaad75 24 maja 2011, 16:55

    @Dżozef, skup się na czymś, o czym masz pojecie...

  7. Dżozef
    Dżozef 25 maja 2011, 07:36

    @Lukasfot - masz :
    "Teraz dzięki najnowszemu wyzwalaczowi mamy możliwość łatwego łączenia lamp systemowych z lampami studyjnymi i wspólne ich wyzwalanie."
    "nadaje się zarówno do reporterskich jak i studyjnych lamp błyskowych. "


    Oczywiście że takie newsy trzeba "cedzić przez zęby" ale z tym łączeniem lamp systemowych to przesada przy tak prymitywnych możliwościach.

  8. zbytek3
    zbytek3 25 maja 2011, 08:48

    Dla mnie problemem jest sposob mocowania, a dokladnie obecnosc dwoch przesunietych osi. To powinno byc w jednej plaszcznie pionowej. Zasada mechaniki sie klania. Jesli komus to lekko upadnie to juz po zabawce. Dziekuje

  9. Lukasfot
    Lukasfot 25 maja 2011, 09:34

    @Dżozef
    przeczytaj jeszcze raz to co za cytowałeś "łączenia i wspólne ich wyzwalanie" jak byś zadał sobie trud i zajrzał na stronę www.fomei.pl to byś zrozumiał, jeśli z tekstu nie potrafisz, że za pomocą tego systemu możesz podłączyć np lampę reporterską + studyjną z odbiornikiem TR-16D + studyjną z odbiornikiem TR-16RF i wspólnie je wyzwalać. Ale po co lepiej zaśmiecać portal durnymi postami.

  10. komor
    komor 25 maja 2011, 10:32

    Za zbytek3 - to jest dla mnie "major fuckup" z takim położeniem gorącej stopki w stosunku do trzpienia. I to nawet jak mechanicznie będzie bez zarzutu, to zmienia położenie lampy w stosunku do modyfikatorów, może stanowić problem w pewnych przypadkach.

  11. Dżozef
    Dżozef 25 maja 2011, 15:14

    @Lukasfot

    Nawet jeśli poprze Ciebie jeszcze 100 wazeliniarzy a tekst przeczytasz 1000 razy to i tak lampy systemowej tym nie wyzwolisz. Chyba że wyłączysz błysk systemowy ale wtedy to nie będzie lampa systemowa.

  12. jaad75
    jaad75 26 maja 2011, 00:55

    @Dżozef - lampy systemowe (vel. reporterskie, speedlighty itd.) służą również (a bywa, że nawet przede wszystkim) do pracy w manualu. Wszyscy wiedzą, że to nie jest wyzwalacz obsługujący TTL, ale wielu TTL do niczego nie jest potrzebany, a z całą pewnością w połączeniu z lampami studyjnymi nikomu nie jest potrzebny do niczego.

  13. Lukasfot
    Lukasfot 26 maja 2011, 09:52

    @ komor - @ zbytek o czy Ty mówisz jakich modyfikatorów jeśli zapinasz SB-600 do statywu za pomocą głowicy np.UH-600 (żeby już zostać na podwórku jednego producenta) i wtykasz tam parasolkę którą możesz poruszać to powiedz mi jak to "to zmienia położenie lampy w stosunku do modyfikatorów,". Co do Softboxu to ja np zapinam mały soft bezpośrednio na lampę, a jeśli potrzebuje większego softu to montuje go bezpośrednio do statywu a lampę za pomocą ramienia giętkiego dzięki czemu mogę odpowiednio ustawić lampę w stosunku do softboxu. No ale jak to już kiedyś pisałem jedni są praktykujący fotografie a inni teoretykami.

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.