Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Darmowy webinar: Złoty podział obrazu. Mit czy codzienność fotografa?

Darmowy webinar: Złoty podział obrazu.  Mit czy codzienność fotografa?
12 kwietnia
2013 17:37

Zapraszamy wszystkich na darmowy webinar pt. „Złoty podział obrazu. Mit czy codzienność fotografa?”. Poprowadzi go Szymon Zduńczyk, a spotkanie odbędzie się w środę 17 kwietnia 2013 o godz. 20.00 i potrwa ok. 1.5 godziny.

Ogłoszenie

Darmowy webinar: Złoty podział obrazu. Mit czy codzienność fotografa?

Darmowy webinar: Złoty podział obrazu.  Mit czy codzienność fotografa?

Zapisz się aby usłyszeć mój punkt widzenia i wyrazić swoją opinię.

Czego się dowiesz?

  • Czy złoty podział obrazu ma jeszcze jakieś znaczenie? Czy są zasady opisujące estetykę, czy są to przebrzmiałe hasła? – Co to jest kompozycja obrazu? Jaki jest cel nadrzędny w komponowaniu zdjęć. Co składa się na kompozycję?
  • Dlaczego zdjęcie powinno mieć temat główny? Jak poprawić czytelność obrazu?
  • Czym różni się motyw główny od tematu? Ile powinno być motywów?
  • Kiedy wybierać kadry poziome a kiedy pionowe? Jak to wpływa na dynamikę zdjęcia?
  • Czym się różni złoty podział od trójpodziału? Zastosowanie w praktyce.
  • Co to są mocne punkty obrazu i jak je wykorzystać w codziennym fotografowaniu?

Spotykamy się…

w środę 17 kwietnia 2013 o godz. 20.00. Webinar potrwa ok. 1.5 h.

Kto będzie prowadził?

Darmowy webinar: Złoty podział obrazu.  Mit czy codzienność fotografa?
Szymon Zduńczyk – absolwent PWSFTviT w Łodzi i Politechniki Gdańskiej. Jego klientami byli m.in.: Svarowski Elements, Det Norske Veritas, perfumeria Douglas, producent kawy J.J. Darboven, producent obuwia Nessi, Galeria Bałtycka, hotel Dwór Oliwski. Współpracował z agencjami: Mr Bloom dla Dr Oetker i Kruszwica; Paragraff dla Port Lotniczy Gdańsk, Orbis i producenta jachtów Galeon; 36PR dla producenta odzieży Mango. Od blisko 10 lat organizuje i prowadzi szkolenia, kursy i plenery fotograficzne.

Zapisz się tutaj

http://kursy.foto-oko.pl/webinar_zloty_podzial_w_fotografii.htm


Komentarze czytelników (10)
  1. baron13
    baron13 12 kwietnia 2013, 13:53

    Pytanie jakie znaczenie ma lista klientów? Powiedziałbym, że raczej odstrasza.

  2. Kuba Nowak
    Kuba Nowak 12 kwietnia 2013, 14:10

    - to uciekaj ! ;-)

  3. MusicMan
    MusicMan 12 kwietnia 2013, 15:16

    ...jak nie onanista sprzętowy to kolejny zgorzkniały fachowiec wyraża swoje niezadowolenie...

  4. uzurpator
    uzurpator 12 kwietnia 2013, 15:29

    Skoro po polsku to webinarium, nie webinar........

  5. handlowiecupc
    handlowiecupc 12 kwietnia 2013, 17:21

    Może mi to ktoś nagrać bo o tej porze nie będę na necie ?

  6. espresso
    espresso 13 kwietnia 2013, 08:44

    W myśl złotej reguły "nie matura lecz chęć szczera" powoduje że samo posiadanie sprzętu predysponuje dziś do używania nazwy FOTOGRAF (fotografik - co niektórzy to nawet artyści) Faktem jest że funkcjonalności współczesnych puszek (10kl/s, karty 16,32,64GB jak i fakt że danego systemu używają najlepsi fotoreporterzy świata) powodują u tych artystów czasem zarejestrowanie obrazu wybitnego, ale wynika to z przypadku zwanego "szczęściem ślepej kury" - jak dużo na oślep dziobie to czasem ziarnko trafi. Co zdolniejsi krojczy (krawce) z tych milionów pixeli (najczęściej JPGa) kroją tak że czasem tam coś ładnego wykroją (co nazywa się umiejętnością kadrowania).

  7. baron13
    baron13 13 kwietnia 2013, 09:17

    Wiele razy już pisałem, że zatrudnianie w redakcjach fotografów na podstawie wielkości matrycy ma swoją podstawową przyczynę: nie widać różnicy. Nasze szkolnictwo fotograficzne było kiedyś nastawione na technologię. Podejrzewam, że było kopią szkolnictwa przedwojennego. Sęk w tym, że fotograf przedwojenny miał zwykle solidne lekcje rysunku w szkole. Swoją drogą sam się załapałem na bardzo solidny kurs plastyki w szkole podstawowej. Tyle że wymiar czasowy był mikrusi, trzeba było samemu potem poczytać sobie podręcznik. Ale była to opowieść o tym co powinieneś wiedzieć. Mamy bardzo dobre podręczniki kompozycji Witolda Dederko. Nudne, ale pozbawione błędów i lania wody. Mam wrażenie, że mamy przy tym nie tylko totalną niewiedzę, ale dezinformację w postaci dziesiątek kilogramów podręczników w empolu, których czasami jedyną zaletą jest uzmysłowienie czytelnikowi to jak niedouczony potrafi być wzięty, czy sławny hamerykański fotograf. Tłumaczę tu od samego początku że technika to możliwości i nie ma ona nic wspólnego z jakością zdjęcia. Jakość zdjęcia czyni zachwyt widza:
    link
    Proszę zwrócić uwagę, że to nie ja Samyngiem i nie ja się podpisałem :-)

  8. handlowiecupc
    handlowiecupc 13 kwietnia 2013, 11:12

    @ baron13
    Nie to piękne co ładne ale co się komu podoba. Akurat fotka, którą podlinkowałeś nie robi na mnie najmniejszego wrażenia. Co nie znaczy, że sam robię lepsze, ale jedynie ta tematyka i stylistyka mnie nie rajcują.

  9. czerstwy70
    czerstwy70 14 kwietnia 2013, 09:28

    @baron
    na kolana mnie to nie rzuciło.

  10. espresso
    espresso 17 kwietnia 2013, 22:21

    Warto było poświecić 2 godziny.

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.