Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Canon PowerShot SX50 IS - nota serwisowa

Canon PowerShot SX50 IS - nota serwisowa
23 grudnia
2013 16:40

Firma Canon opublikowała notę serwisową w której informuje, że w niektórych egzemplarzach modelu PowerShot SX50 IS może wystąpić wyblaknięcie gumowej osłony wizjera. Problem dotyczy produktów, w których pierwsza i druga cyfra numeru seryjnego to 69, 70 lub 71, a szósta to 1. Egzemplarze te zostały wyprodukowane między 1 września, a 15 listopada 2013 roku.

Firma Canon serdecznie przeprasza klientów za zaistniałą sytuację i informuje, iż produkty, w których wystąpiła wspomniana wada, zostaną sprawdzone i naprawione bezpłatnie. Wymiana wadliwych elementów rozpocznie się 13 stycznia 2014 roku. Szczegółowe informacje dostępne są na tej stronie.

Canon PowerShot SX50 IS - nota serwisowa


Komentarze czytelników (15)
  1. Bilbo
    Bilbo 23 grudnia 2013, 17:14

    eee tam, co się stanie jak wyblaknie ? gorzej jak ta guma pęknie.



    ;)

  2. tomizary
    tomizary 23 grudnia 2013, 17:49

    w kompaktach nie znosze wizjerów ktore psują estetyke takiego aparatu , a dla amatora poreczny kompakt to i tak starczy ekran , dobry ekran lcd

  3. bzdunek
    bzdunek 23 grudnia 2013, 17:53

    Jest też wielu amatorów którzy lubią wizjer. Choćby kiepski ale żeby był. Ja nie wyobrażam sobie aparatu bez wizjera. Jestem totalnym amatorem. Ten w moim G1X to żadna rewelacja ale robię dzięki niemu 80 % zdjęć.

  4. mate
    mate 23 grudnia 2013, 17:53

    tomizary, pod każdym artykułem o jakimkolwiek kompakcie będziesz uzewnętrzniać te swoje projekcje? Po co za każdym razem kwękasz o tym? Nie chcesz to nie kupuj takich z wizjerem, wybór jest.

  5. bzdunek
    bzdunek 23 grudnia 2013, 18:02

    Gdybym miał kupić kompakt bez wizjera to kupiłbym za 200-400 zł. Jakość zdjęć na odbitkach 10x15 ok. Ale czy o to chodzi?

  6. PowerShot A720
    PowerShot A720 23 grudnia 2013, 22:11

    @bzdunek: w życiu bym nie pomyślał że o jakości wykonanych zdjęć decyduje obecność wizjera w aparacie ;o

  7. bzdunek
    bzdunek 23 grudnia 2013, 22:15

    PowerShot A720
    Ty wiesz o czym piszesz?

  8. tomizary
    tomizary 23 grudnia 2013, 22:49

    wiecie co - ze kiedys te kompaktowe canony , nikony 3,4 mpix robily niektore nawet lepsze zdjecia niz dzisiejsze kompakty przepakowane pixelami , chyba dawali lepsze obiektywy i mniej szumnie matryce

  9. bzdunek
    bzdunek 23 grudnia 2013, 22:52

    tomizary
    Masz rację. Mam do dzisiaj leciwego Canona A 610 i fotki z niego jak dla mnie to miód. A czułość tylko do 400 iso. Ale ostrość obrazka, kolory to malinka

  10. PowerShot A720
    PowerShot A720 23 grudnia 2013, 23:30

    @bzdunek
    Wiem o czym piszę.

  11. tomizary
    tomizary 24 grudnia 2013, 08:52

    a 720 is, a 650 is wspaniale kompakty , nikony tamtych lat takze fajne , a dzis tylko max megapixeli napakuja i jakosc wykonania znacznie slabsza , tamte do dzis idealnie wygladaja jak nowe

  12. Boa
    Boa 24 grudnia 2013, 12:28

    Tiaaa, kiedyś to nawet kamienie twardsze były...

  13. mate
    mate 24 grudnia 2013, 12:31

    @tomizary
    "w kompaktach nie znosze wizjerów ktore psują estetyke takiego aparatu..."
    i
    "a 720 is, a 650 is wspaniale kompakty..."

    Nie wiem czy zauważyłeś, ale zarówno A650 jak i A720 posiadają wizjery, nie widzisz tu pewnego chaosu w swojej logice rozumowania?

  14. Chris62
    Chris62 2 stycznia 2014, 10:32

    bzdunek | 2013-12-23 22:52:30


    tomizary
    Masz rację. Mam do dzisiaj leciwego Canona A 610 i fotki z niego jak dla mnie to miód. A czułość tylko do 400 iso. Ale ostrość obrazka, kolory to malinka
    ----------------------
    Taa malinka ubarwiona aberracjami a tonalność taka, ze hej...
    A w modelu A60 po pewnym czasie po prostu padała matryca coom 3x aberrował bardziej niż zoom 6x w Fuji S7k. Fuji z kolei oszukuwał na czułości o 100%! ISO 400 było jak ISO 200 u Canona w kwestii parametrów ekspozycji.
    CaNikon w kompaktach jest do tyłu za Sony , Panasonikiem oraz Olympusem.

    A co do wizjera to musi być - aparat to nie smartfon.

  15. PowerShot A720
    PowerShot A720 8 stycznia 2014, 19:15

    Chris62 | 2014-01-02 10:32:43
    A w modelu A60 po pewnym czasie po prostu padała matryca.

    W A75 podobnie, ale w onych czasach Canon wymieniał ją bezpłatnie na nową, nawet w 4-ro letnich egzemplarzach.

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.