Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

3 lata gwarancji na lustrzanki Pentax

3 lata gwarancji na lustrzanki Pentax
18 lutego
2014 19:19

Firma Apollo, która jest wyłącznym dystrybutorem aparatów i akcesoriów fotograficznych marki Pentax w Polsce, poinformowała, iż lustrzanki zakupione w okresie od 17 lutego do 30 marca 2014 r. zostaną objęte darmową dodatkową 12-miesięczną gwarancją.

Informacja prasowa

3 lata gwarancji na lustrzanki Pentax

3 lata gwarancji na lustrzanki Pentax

Firma Apollo, która jest wyłącznym dystrybutorem aparatów i akcesoriów fotograficznych marki Pentax w Polsce od ponad 10 lat – ma przyjemność poinformować, iż lustrzanki zakupione w okresie od 17 lutego do 30 marca 2014 r. zostaną objęte GRATIS dodatkową 12-miesięczną gwarancją.

Dzięki tak innowacyjnemu rozwiązaniu klient będzie mógł sam się przekonać o walorach i przewagach lustrzanek Pentax nad innymi na rynku. Ekrany LCD o wysokiej rozdzielczości oraz liczne funkcje edycyjne dodatkowo zachęcają do posiadania takiego aparatu. Wierzymy, że jakość oraz funkcjonalność sprzętu spełni oczekiwania naszych klientów.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.apollo.eu.


Komentarze czytelników (51)
  1. hlynur
    hlynur 18 lutego 2014, 20:01

    Zamienię Canona 1D Mark III na Pentaxa K-3.
    Canona może nie, ale Mamiyę 654AF.....
    Desperat.............:)

  2. filorp
    filorp 18 lutego 2014, 20:17

    Wystarczy, że zamiast kupowania 256tej wersji tego samego aparatu producenta dominującego na rynku kupisz w końcu coś co Ci starczy na dłużej niż na 2 miesiące....

  3. 18 lutego 2014, 21:04

    "Dzięki tak innowacyjnemu rozwiązaniu"
    tak faktycznie innowacja... w przyszłym roku dołoży się kolejny roczek i będzie hiper innowacyjne rozwiązanie... dzięki czemu wszyscy przekonają się o wyższości pentaxa nad innymi firmami...

    ps. czasami zastanawiam się co za kołek takie "rewelacje" pisze...:)

  4. DonYoorando
    DonYoorando 18 lutego 2014, 21:11

    ja mam 7o letniego canona 5D i pewnie 10o letnie 135/2.0 i na razie mi starcza..... :)

    w tej informacji zaciekawiło mnie:
    -ile lustrzanek zamierza sprzedać apollo pomiędzy 17.02-30.03????
    -ile lustrzanek ma naprawy gwarancyjne????

    czy to jest dobry marketing?
    rozumiem przekaz: są solidne i niezawodne dlatego wydłużamy gwarancję, ale to coś?
    pentaxy są lepsze od innych i dlatego wydłużamy gwarancję, żebyś się przekonał, kiedy go kupisz? $$$$$$
    a skoro mowa o kasie, ciekawe ile jest warte extra 12mcy: 50? 500? to lepiej by dali jakąś obniżkę

  5. Khedron
    Khedron 18 lutego 2014, 22:30

    A co ma długość gwarancji do innowacyjności i przewagi nad innymi aparatami ? Czyli jak KIA daje siedem lat na jakiegoś Ceed'a a BMW dwa lata na M5 to znaczy, że KIA jest lepsza i bardziej innowacyjna ? Kto ten bełkot wymyśla ?

  6. lukaszwojcik
    lukaszwojcik 18 lutego 2014, 22:38

    ech Polska Polska... jak by nie interpretować sloganów na plakacie dłuższa o rok gwarancja jest raczej na plus dla marki, ale ponarzekać można zawsze

  7. 19 lutego 2014, 02:19

    Całkiem ciekawe podejście jak na dystrybutora, którego serwer poczty podobno od miesięcy, jak nie od lat nie działa prawidłowo.
    Akurat mój K-r konkretnie przestał obsługiwać manualne obiektywy (byle przycisk wyzwala w kółko migawkę). Wcześniej miało to miejsce ale przestało. Kiedyś próbowałem wysłać maila z zapytaniem co z wysyłka itp. ale nie doczekałem się odpowiedzi. Sprawdziłem LOG-i serwera poczty i zobaczyłem to samo, co dzisiaj, czyli "connect to poczta.apollo.com.pl[81.210.82.180]:25: Connection refused".
    Niestety do późna pracuję i nie specjalnie mam czas zadzwonić w ciągu dnia, no ale może wezmę wolne, bo Apollo nie potrafi poprawnie skonfigurować serwera poczty. Ciekawe czy z aparatami radzą sobie podobnie...

  8. bodzio239
    bodzio239 19 lutego 2014, 07:08

    Pomimo obiegowej opinii ,iż długość jest mniej ważna ,tak naprawdę Women myślą inaczej . Amator fotografii również kierując się zasadą znaną z matematyki , a mówiącą o tym , że 1 jest mniejsze od 2 , a 2 od 3 bez zbędnych przemyśleń i wdawania się w niepotrzebne i bezprzedmiotowe dyskusje woli mieć gwarancję opiewającą na 3 letni okres , niż na rok czy dwa , a jak będzie wyglądała jej ewentualna realizacja to inne zagadnienie.

  9. espresso
    espresso 19 lutego 2014, 08:06

    @ Khedron | 2014-02-18 22:30:38
    Co ma takiego BMW czego by nie miała KIA? Jeśli sie uwzględni rozwój przez ostatnie kilka lat to śmiało można stwierdzić iż inowacyjność w tej drugiej marce jest lepsza.
    Podobnie też w Pentaxie.

  10. bogdanek
    bogdanek 19 lutego 2014, 09:54

    Przekaz jest jasny , 3 lata nie martwimy się o serwisowanie sprzętu , jest darmowy , przy odsprzedaży zyskujemy dodatkowy atut , jeżeli aparat jest jeszcze na gwarancji.
    Z ciekawości zerknąłem , jak się temat gwarancji o Canona i Nikona w sklepach, otóż obydwie firmy dają tylko rok gwarancji ( patrzyłem na sklep Fotozakupy.pl).
    Jeżeli w jakichś okresach, te dwie duże firmy dodają rok gwarancji to w Pentaksie okres dwóch lat jest od dawna .
    Jeżeli się mylę to proszę mnie poprawić .

    A co do wypocin napisanych przez gigantów z firmy Apollo , tu trzeba się wstydzić , że mamy takiego dystrybutora , nie umiejącego w pełni sprzedać świetny produkt.

    Staram się dusić w zarodku tezę , że Tej Firmie ktoś płaci , żeby nie starali się o miejsce na półce w marketach
    , bo jak to jest , że w sklepie internetowym produkt jest dostępny , ale już w samym sklepie się dziwią sprzedawcy , że ich market chandluje Pentaksem. Udają totalnego głupa .
    Tak , że trzeba się cieszyć wydłużoną gwarancją , bo Pentax , Tamron , czy Sigma pokazują wyrażnie , że wypuszczają solidny sprzęt dorównujący najlepszym.

  11. Khedron
    Khedron 19 lutego 2014, 11:37

    @espresso - bardzo ciekawe podejście :). Kombinować można na różne sposoby, tak jak Holendrzy po przegranej w Soczi , ale to nie zmieni faktu, że KIA co najwyżej odrobiła nieco dystansu i to też nie tyle dzięki sobie co przez możliwość podpatrzenia rozwiązań u tych naprawdę innowacyjnych, oferujących najlepsze produkty firm. Podobnie jak w Pentaxie.

  12. sektoid
    sektoid 19 lutego 2014, 12:00

    Znowu wysyp trolli znających się na wszystkim.

  13. toffik12456
    toffik12456 19 lutego 2014, 12:06

    W gruncie rzeczy, to lepiej mieć nową KIE, która się nie psuje, niż nowe BMW (może nie M5 od razu... ale porównywalną serię 1) z którym to BMW musisz non stop na serwis latać, bo coś się psuje...
    Tak samo może lepiej mieć K5IIs, czy K3, które jest bezawaryjne, niż przykładowo Nikona, który pluje syfem na matryce, a producent tego nie serwisuje (D600). No i dodatkowo, jeśli już coś się stanie, to przez 3 lata masz gwarant, że to naprawią za darmo ;)

  14. hlynur
    hlynur 19 lutego 2014, 12:30

    A gdzie Pentax ma serwis gwarancyjny i pogwarancyjny?

  15. bogdanek
    bogdanek 19 lutego 2014, 12:36

    Jest mało znany , bo go niewielu ,,używa", tak przynajmniej mniemam.

  16. Khedron
    Khedron 19 lutego 2014, 12:39

    Ależ ja Wam chłopaki szczerze życzę żebyście sobie tymi KIAmi jeździli . Tylko gdy zobaczycie mnie w moim M5 w lusterku to zjedźcie grzecznie z drogi i przepuście zamiast blokować kogoś w znacznie lepszym samochodzie. I wierzę, że gdy już zniknę daleko z przodu, życzliwie pomyślicie - "Ależ pomknął ! No, ale mi wystarczy przeciętność i toczenie się po poboczu."

  17. hlynur
    hlynur 19 lutego 2014, 12:48

    Ze strony dystrybutora firmy apollo:
    "Stabilizowana matryca CMOS APS-C/DX 24 megapikseli z filtrem antyaliasingowym"

    z testu Optycznych.pl:(dokładnie ze specyfikacji aparatu):
    "Aparat z usunietym dolnoprzepustowym filtrem antyaliasingowym"

    Co jest grane?

    Czy dystrybutor nie wie co sprzedaje? Najwyraźniej tak. Specyfikacja tego aparatu na jego stronie to czysta kpina z potencjalnych klientów.
    Firma się męczy będąc dystrybutorem tej marki
    Dlaczego Pentax nie znajdzie sobie lepszego dystrybutora?
    Jaki rynek sprzedaży taki dystrybutor.

    A może Optyczni.pl nie wiedzą co testują?

  18. jaad75
    jaad75 19 lutego 2014, 12:57

    @Khedron "KIA co najwyżej odrobiła nieco dystansu i to też nie tyle dzięki sobie co przez możliwość podpatrzenia rozwiązań u tych naprawdę innowacyjnych, oferujących najlepsze produkty firm. Podobnie jak w Pentaxie. "
    Generalnie, to jest raczej odwrotnie, to duże konserwatywne firmy podpatrują rozwiązania innowatorów, takich jak m.in. Pentax.

  19. jaad75
    jaad75 19 lutego 2014, 12:59

    @hlynur - zapomnieli napisać, że z opcjonalnie uruchamianym, konfigurowalnym mechanicznym filtrem antyaliasingowym. :)

  20. bobby-6-killer
    bobby-6-killer 19 lutego 2014, 13:07

    Khedron, nie daj się nabrać. W naszym kraju jeździ więcej e-Mek niż wyprodukowało BMW w całej swojej historii. :)))

  21. Khedron
    Khedron 19 lutego 2014, 13:25

    @bobby-6-killer - no niby tak, ale wydaje się mi, że jak kupiłem coś w salonie firmowym to powinno być oryginalne? Choć muszę przyznać, że masz rację - można na Pentaxa przyczepić znaczek Nikona albo Canona i udawać, że się ma porządny aparat. Ci mniej obeznani na pewno się nabiorą tak jak na te pseudoempiątki :).

  22. bogdanek
    bogdanek 19 lutego 2014, 13:35

    @Khedron -, zmieniać znaczki na aparatach ?Czy Ty coś palisz?:-)

  23. kojut
    kojut 19 lutego 2014, 13:39

    @Khedron
    "moim M5"
    Taaa. Jak Ty masz m5 to ia jestem piękna blondynka :-D

    "... to zjedźcie grzecznie z drogi i przepuście zamiast blokować kogoś w znacznie lepszym samochodzie."
    Żadnemu idiocie w "lepszym" (BUAHAHAHA) aucie nie zjadę z drogi i nie przepuszczę, tylko dlatego, że matołowi się wydaje iż wszystko może, bo jeździ "lepszym" (BUAHAHAHA) samochodem. Drogi są dla każdego i tak długo jak użytkuję je zgodnie z przepisami i nie utrudniam poruszania się innym kierowcom, którzy jeżdżą także zgodnie z przepisami, to głęboko w du...szy mam ptasie móżdżki, którym się wydaje, że mają lepsze auta i dlatego im można więcej.

  24. Khedron
    Khedron 19 lutego 2014, 13:40

    Zastanawiam się raczej czym Pentax obudowy smaruje, że użytkownicy tego systemu tak mocno odpływają. To by rzeczywiście mogło nakłonić do zakupu Pentaxa, zwłaszcza gdyby dodawali jeszcze trochę tego mazidła w woreczku :). A i nie napisałem nic o zamianie znaczków - nie będę sugerował czytania pod wpływem, raczej czytanie dokładne.

  25. Khedron
    Khedron 19 lutego 2014, 13:48

    O mniej więcej tak wyglądałby jakiś Pentax gdyby mu przyczepić na obudowę znaczki "5D" i "Mk III" - drugie zdjęcie od góry :)
    link

  26. PowerShot A720
    PowerShot A720 19 lutego 2014, 14:01

    Samochody marki BMW to bardzo fajne pojazdy ale niestety w Polsce mają pecha do właścicieli. I to nie tylko królujące na naszych drogach 25 letnie trójki _M-Power_ po agrotuningu.
    Wpisy Miszcza Prostej Khedrona tylko to potwierdzają.

  27. uzurpator
    uzurpator 19 lutego 2014, 14:07

    otóż to

  28. jaad75
    jaad75 19 lutego 2014, 14:24

    Przyczepić sobie znaczek Canon na Pentaksa, to mniej więcej tak samo sensowne, jak przykleić Volkswagen na Saaba... :P

  29. kojut
    kojut 19 lutego 2014, 14:40

    jaad75, to mały pikuś. Ostatnio jak byłem w Polsce, to jechałem za VW Golf III z przyczepionyn znaczkiem Saab-a ;-D

  30. zentaurus
    zentaurus 19 lutego 2014, 15:02

    No i dobrze że Pentax daje 3 lata gwarancji ale robienie z tego wielkiego wydarzenia jest śmieszne. Ja kupilem Sony A 900 w promocji z pięcioletnią gwarancją i kamerę wideo tejże firmy z czteroletnią gwarancją. W lutym gwarancja mi minęła na A900 i panowie z serwisu z Żytniej nawet go nie widzieli, w tym czasie moja A900 zwiedziła parokrotnie Indochiny, Egipt i wiele europejskich zakamarków nie dając żadnych pożywek do zdenerwowania i powodów do pracy serwisantów . No ale to tylko Sony :)...

  31. bogdanek
    bogdanek 19 lutego 2014, 15:05

    @Khedron ,- fe , nieładnie , mogłeś znaleść ładniejsze zdjęcie, a tak poważnie , to który to jest mercedes, Canon czy Nikon, bo ciekawski ze mnie pentaksiarz.

  32. hlynur
    hlynur 19 lutego 2014, 16:14

    Zentaurus napisał:

    "W lutym gwarancja mi minęła na A900 i panowie z serwisu z Żytniej nawet go nie widzieli,"

    Facet nawet nie wiesz jak ja Ci zazdroszczę.
    Szczęśliwy człowiek z Ciebie.

  33. 2marekm
    2marekm 19 lutego 2014, 16:30

    BMW to nie tylko auto. ale także stan umysłu właściciela :).

  34. espresso
    espresso 19 lutego 2014, 16:47

    @2marekm,
    Masz rację. Ale to także stan określany przez wizerunek zewnętrzny: dresik, karczek .... + czołówka w nekrologach.
    Wracając jednak do tematu, to prawda że C i N dają tylko rok gwarancji??

  35. hasky
    hasky 19 lutego 2014, 17:51

    A może co niektórzy powinni sobie te znaczki canonów i nikonów na czoło przykleić ? ;D

  36. toffik12456
    toffik12456 19 lutego 2014, 18:13

    Tym porównaniem KIA - BMW, to raczej chciałem zwrócić uwagę, że tej samej klasy auta będą podobne, a nawet w jakimś stopniu KIA mniej awaryjna, a z tą M5 to wyskakuje ktoś w takim stylu, jakby porównywał Pentaxa K3 do Canona 1Dx... Porównanie trochę nie na miejscu bo to nie ta klasa...
    Bardziej na miejscu byłoby porównanie do 70d czy 7d lub Nikon D7100 (czyli KIA ceed do BMW serii 1 czy Audi A3, a nie od razu M5 czy RS6...)

  37. 2marekm
    2marekm 19 lutego 2014, 18:42

    Nowa Kia Ceed ma klimatyzację "nabitą" nowym czynnikiem. Sprzedawcy nawet nie zająkują się, że napełnienie klimy to koszt około 1500 zł. Wszędzie nas walą po rogach, a najwięcej Canon na mikroskopijnych tuszach do drukarek.

  38. potok
    potok 19 lutego 2014, 19:52

    Kiedyś myślałem, że "właściciel" M5 to pospolity cham, teraz wiem, że to buraczany szczeniak - nie ma co z takimi dyskutować. W `90 miałem BMW318 i Audi 100 2,4 - niezłe samochody, szczególnie w porównaniu z socjalistycznymi "autami". Obecnie od lat jeżdżę proCEED-em 180/360 i od blisko 6 lat nie wiem co to awaria. Podobnie jak z K-5 :)

  39. DonYoorando
    DonYoorando 19 lutego 2014, 22:35

    widzę, że się teraz wszyscy na samochodach dobrze znają, to czemu tak mało Subaru jeździ???
    i tutaj widzę pentaxa... takie subaru
    świetny aparat, prawdziwe 4x4, ale jak przychodzi do zakupu to ludzie wolą merce czy audi czy inne tam popierdółki :) zwykle w diselu :)
    przecież ricoh ma pieniądze na dobrą reklamę i mógłby się bardziej postarać...

  40. potok
    potok 19 lutego 2014, 22:44

    Subaru jest bardzo OK, ale nie każdego stać ;)

  41. jaad75
    jaad75 19 lutego 2014, 23:20

    To tak, jak na Pentaksa... :P

  42. Chris62
    Chris62 20 lutego 2014, 10:20

    DonYoorando | 2014-02-19 22:35:42


    widzę, że się teraz wszyscy na samochodach dobrze znają, to czemu tak mało Subaru jeździ???
    ----------------------------

    Bo to przereklamowane auto jest.
    Pie..i się tak samo jak inne a spor drożej kosztuje.
    Kolega zafundował sobie Outbacka bo BMW M3 ze wsi wyjechać nie mógł ja śnieg spadł.
    Outback 4x4 radził sobie świetnie no ale przy około 20 tys km poszła uszczelka pod głowicą - aby do niej się dostać w boxerze serwisanci muszą stracić sporo czasu a on auta potrzebuje codziennie nie ma czasu na czekanie na naprawę.

    Silnik boxer to chory patent dla użytkownika owszem ładnie brzmi i jeździ niżej położony środek ciężkości wszystko fajnie dopóki nie przyjdzie wymienić np rozrządu - tj DWÓCH rozrządów naraz auto jedno a rozrządy dwa...
    Ja tam dziękuję wolę normalną konstrukcję z jednym rozrządem.

    Przy 40 tys km czasem wcześniej w dieslach Subaru pada sprzęgło serwisu mówi klientom że jeździć nie umieją.i każą płacić 5-6 tys za wymianę no ku...a świetny interes co 40 tys km kasować ze 3 tys zysku szkoda tylko,że dla serwisu a nie dla klienta.

    Silnik powyżej 2l pojemności to super konstrukcja mądry żółtek wpadł na pomysł aby w istniejącym bloku powiększyć otwory na efekty długo czekać nie trzeba, Leszek Kuzaj miał takie Subaru - specjalnie je tuningowano aby ten "silnik" się nie rozpadł.

    No ale tak Subaru to super marka głównie na internecie :)

  43. Khedron
    Khedron 20 lutego 2014, 10:28

    @bogdanek - szacun, jako jedyny w tym chorym z agresywności towarzystwie fanatyków potrafisz i wyczuć odrobinę ironii i mieć nieco luzu :).
    Całej reszcie coś zmąciło myśli. Być może świadomość porażki ? Mamy tu dowód na to jak daleko potrafią posunąć się ciasne umysły by uzasadnić podjętą kiedyś złą decyzję (czyli zakup Pentaxa). Baaaaardzo to innowacyjna firma - wymyśliła jak zamienić bardzo dobry aparat na gorszy (K5 - K3), zatrzymać klientelę na poziomie ambitniejszych amatorów (brak pełnej klatki) czy wprowadzić na rynek aparat o urodzie kostki pumeksu (K-01). Chociaż może wiedzą co robią - w końcu klientela to banda zacietrzewionych, zawistnych, wypranych z logiki penta(mania)ków :). I jeden bogdanek wiosny tu nie czyni :).
    Ktoś mógłby zauważyć, że artykuł był o długości gwarancji a komentarz dotyczył nazwania jej wydłużenia innowacją. Tylko, że w fanatycznym łbie nie ma miejsca na myślenie. A tak swoją drogą - jeśli Pentax jest taki cudowny i niezawodny to przecież w ogóle nie potrzebuje gwarancji - i tak się nie zepsuje.

  44. Chris62
    Chris62 20 lutego 2014, 10:33

    espresso | 2014-02-19 08:06:04


    @ Khedron | 2014-02-18 22:30:38
    Co ma takiego BMW czego by nie miała KIA? Jeśli sie uwzględni rozwój przez ostatnie kilka lat to śmiało można stwierdzić iż inowacyjność w tej drugiej marce jest lepsza.
    ---------------------------------------------

    Kup to się dowiesz. IMO auto wschodnim daleko jeszcze do europejskich choć owszem na codzień dojeżdżam Sportage ale to tylko dlatego, że mam inne ważniejsze od auta wydatki i na np BMW X5 sobie pozwolić nie mogę a tym bardziej na wymarzonego Range Rovera.
    KIA po prostu oferuje w tej samej cenie więcej niż konkurencja - (jak Samsung NX :) ) a ja wolę dobrze wyposażoną Kię ze skórą, 4WD i dobrym dieslem niż niemal "gołe" modele konkurencji często przednionapędowe z dychawicznym wolnossakiem beznzynowym albo downsizingowaną turbo benzyną...

    BTW mam znajomych jeden ma Volvo XC drugi Sorento i to Volwo odwiedza serwis Sorento nie obaj mają podobne przebiegi trochę ponad 100 tys. km.
    Możliwe więc że jakość w Kia nie wygląda źle ale serwis jak już to jest kpina oni nawet nie wiedzą, że leją olej nie spełniający klasy wymaganej przez producenta (tak było w przypadku mojego autka mam dpf i tu trzeba stosować oleje niskopopiołowe) .
    Niemniej ASO w Polsce każdej firmy to ogólnie jest kpina.

  45. Chris62
    Chris62 20 lutego 2014, 10:43

    Khedron | 2014-02-19 12:39:46


    Ależ ja Wam chłopaki szczerze życzę żebyście sobie tymi KIAmi jeździli . Tylko gdy zobaczycie mnie w moim M5 w lusterku to zjedźcie grzecznie z drogi i przepuście zamiast blokować kogoś w znacznie lepszym samochodzie
    ----------------------

    Widzisz czasem to bywa przewrotnie ostatnio ja swoją Kią poganiałem BMW a moja córka posiada nastoletnie coupe Renaulta i wiele BMW "rozjechała" tylko dlatego żeby zobaczyć zdziwioną minę buraka który ją podpuszczał do wyścigów a tu taki obciach nie dość ze stara łupa Renaulta to jeszcze baba go objechała:)

    Bo znaczek nie jeździ, ważniejsze co autko napędza na czym niesie i jak hamuje.
    A tak ogólnie to radzę jednak zachować zdrowy rozsądek bo BMW nader często lądują na drzewach....

  46. Chris62
    Chris62 20 lutego 2014, 10:47

    2marekm | 2014-02-19 18:42:16


    Nowa Kia Ceed ma klimatyzację "nabitą" nowym czynnikiem. Sprzedawcy nawet nie zająkują się, że napełnienie klimy to koszt około 1500 zł. Wszędzie nas walą po rogach
    ---------------------

    Tak ale to akurat wina "ekologów" teraz wszystkie aut atak będą mieć.
    Za ekologię płacimy my kierowcy - to samo jest z wymaganymi dpf - wkrótce i do benzynowych będą je montować bo te z bezpośrednim wytryskiem też emitują cząsteczki sadzy.
    No i żeby był weselej to paliwo na stacjach zawiera biokomponenty, które są wielce szkodliwe dla filtrów dpf bo tego się domag aokreślone lobby TERAZ POLSKA!

  47. bogdanek
    bogdanek 20 lutego 2014, 12:42

    @Khedron ,- dziękuję , bo ja z natury pogodny jestem , choć nie wiadomo czemu, rogi czasem same mi wyrastają i trudno jest spiłować :-)

  48. leszek3
    leszek3 20 lutego 2014, 22:22

    Coś mi chyba umknęło - BMW podrabia M-piątkę Leici?

  49. 21 lutego 2014, 14:08

    potok
    "Kiedyś myślałem, że "właściciel" M5 to pospolity cham, teraz wiem, że to buraczany szczeniak"

    czyli jeśli taką mam to znaczy, że ze mnie albo pospolity cham albo burak? Pomijając osobiste docinki, nie wiedziałem, że marka zobowiązuje mnie do konkretnego zachowania...

    kojut
    @Khedron
    "moim M5"
    Taaa. Jak Ty masz m5 to ia jestem piękna blondynka :-D

    kojut, nie twierdze, że ma bo nie wiem, ale masz taką pewność? :) bo wiesz jeśli ma to może z Ciebie faktycznie piękna blondyna :)

  50. kojut
    kojut 21 lutego 2014, 19:36

    @r_a_v_e_n
    "czyli jeśli taką mam to znaczy, że ze mnie albo pospolity cham albo burak?"
    A zauważyłeś słowo "właściciel" w cudzysłowiu (no chyba, że źle odczytuję sens)?

    "kojut, nie twierdze, że ma bo nie wiem, ale masz taką pewność? :)"
    Bo była to wypowiedź godna pryszczatego dziecka neostrady na onecie albo Dyzia marzyciela.

    "bo wiesz jeśli ma to może z Ciebie faktycznie piękna blondyna :)"
    Sprawdzić zawsze można link ;-D

  51. 22 lutego 2014, 00:30

    burzę :) w sensie dementuję bezsensowne stwierdzenia sprzed 15 lat nawet jeśli celowo użyte - jestem fanem "buraczanej" marki i mam w garażu 3 choć do chama mi daleko :)

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.