Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Sklep Cyfrowe.pl w nowej odsłonie

Sklep Cyfrowe.pl w nowej odsłonie
26 sierpnia
2014 10:17

Sklep Cyfrowe.pl prezentuje nowy wygląd swojej witryny internetowej. Zdaniem firmy nowa szata graficzna jest jeszcze bardziej przejrzysta i intuicyjna dla użytkownika, niż jej poprzednia wersja. Sklep podkreśla, że zmodernizowany layout to wynik wieloletnich doświadczeń w sprzedaży internetowej.

Informacja prasowa

Nowa odsłona sklepu internetowego Cyfrowe.pl.

Nowe logo pokazaliśmy pod koniec 2013 roku. Na początku 2014 roku zaczęliśmy proces zmian aranżacyjnych w naszych sklepach stacjonarnych. Dziś czas na kolejny krok. Z ogromną przyjemnością prezentujemy nowy wygląd sklepu internetowego Cyfrowe.pl. Zmodernizowany layout to wynik naszych wieloletnich doświadczeń w sprzedaży internetowej, uwzględniający najnowsze trendy w budowie tego typu serwisów.

Sprzedaż w internecie wymaga ciągłych zmian oraz dostosowywania się do wymagań Klientów. A te zmieniają się w tak szybkim tempie, w jakim pojawiają się nowe rozwiązania. Nowoczesny design strony, wygoda użytkowania oraz najnowsza technologia - to trzy aspekty, które przyświecają nam, od kiedy uruchomiliśmy sklep Cyfrowe.pl. Dlatego na bieżąco zbieramy opinie odnośnie działania serwisu, szukamy innowacyjnych rozwiązań systemu sprzedaży online i sukcesywnie je wprowadzamy. Tym razem przyszedł czas na zmianę wizualną.

Sklep Cyfrowe.pl w nowej odsłonie

- Na przestrzeni 11 lat działalności wprowadzaliśmy i nieustannie wprowadzamy różne modyfikacje, zmieniając wygląd, ułożenie elementów i dodając niektóre funkcje dla odwiedzających naszą stronę. Wszystkie zmiany są wynikiem szeregu badań i obserwacji naszych użytkowników. Na bieżąco analizujemy ich decyzje i zachowania. Nowa szata graficzna - naszym zdaniem jeszcze bardziej przejrzysta i intuicyjna - jest nie tylko efektem zmian rebrandingowych, ale również odpowiedzią na rosnące potrzeby naszych Klientów - mówi Jarosław Banacki, Prezes Cyfrowe.pl Sp. z o.o.

Nowa odsłona jest zdecydowanie bardziej nowoczesna, przejrzysta i doskonale wprowadza w świat fotografii i filmu. Mamy nadzieję, że naszym Klientom również przypadnie do gustu i sprawi, że zakupy w Cyfrowe.pl będą jeszcze przyjemniejsze.


Komentarze czytelników (35)
  1. orbital
    orbital 26 sierpnia 2014, 10:44

    Ale archaicznie napisany news... kilka razy wspominano stronę cyfrowe.pl i żaden z tych tekstów nie jest hiperłączem. Na co mi powiększający się zrzut ekranu strony internetowej? Co za bezsens.

  2. Chris62
    Chris62 26 sierpnia 2014, 10:51

    Nigdy ten sklep nie wypadał korzystniej od konkurencji i jeżeli to się nie zmieni to żadna szata graficzna nie
    pomoże.

  3. kazziz
    kazziz 26 sierpnia 2014, 10:59

    orbital, masz źródło z hiperłączem? Masz. Nie róbmy z tego portali, gdzie co drugie słowo jest hiperłączem.

  4. dialmo
    dialmo 26 sierpnia 2014, 11:03

    Sklep nigdy nie był najtańszy na rynku ale też nigdy nie miałem z nimi żadnych problemów, w przeciwieństwie do innego w Tarnowskich Górach. Sam layout przejrzysty i poukładany, choć jak się sprawdza funkcjonalność to pewnie wyjdzie w praniu.
    Nie przekonuje mnie jednak to nowe logo, niby w zgodzie z obecnym trendem na upraszczanie i dodawanie “lekkości” do wszystkiego co się da, jednak coś z nim jest nie tak w tej przyciasnej ramce, nie bije od niego profesjonalizm i 11 lat doświadczeń :) A może po prostu wymaga opatrzenia się z nim...

  5. Wiel
    Wiel 26 sierpnia 2014, 11:06

    Zamiast ponosić koszty związane z nową stroną, lepiej było obniżyć ceny - klienci byliby bardziej zadowoleni.

  6. 26 sierpnia 2014, 11:21

    Skoro cyfrowe.pl działa już tyle lat to pewnie ich strategia (wyższych niż u konkurencji cen) ma sens. Owszem, grubsze zakupy robiłem w innych sklepach ale gdy brakowało jakiegoś drobiazgu - baterii czy nietypowego filtru to u cyfrowych można było je znaleźć.

    Niech więc żyją jak najdłużej, bo konkurencja w handlu to ważna rzecz...

  7. 26 sierpnia 2014, 11:30

    kazziz, Ty to se możesz robić zdjecia, bez hiperłączy to książki są.

  8. gnieciuch
    gnieciuch 26 sierpnia 2014, 12:47

    chris62: najwyraźniej nie znasz sytuacji na polskim rynku, cyfrowe pomimo że jest drogie to ze sklepów internetowych jest ... najmocniejszy! Poza sieciowymi EURO, FJ czy AB mają największą masę zakupową.

  9. Luke_S
    Luke_S 26 sierpnia 2014, 14:35

    Sklep ma punkt w moim mieście, więc mogę sobie zamówić towar, przyjść i obejrzeć, a jak mi się nie spodoba, to zrezygnować. To zaleta na tyle duża, że nawet gdyby mieli layout inspirowany PacManem, to i tak miałbym to gdzieś :D

  10. ncc23marek
    ncc23marek 26 sierpnia 2014, 14:42

    po prostu bajka
    teraz milej będzie wydawać kesz na MODNE w danym sezonie aparaty i inne sprzęty

  11. ncc23marek
    ncc23marek 26 sierpnia 2014, 14:45

    hmmm
    bije po oczach WYPOŻYCZALNIA SPRZĘTU FOTO i WIDEO w Cyfrowe PL
    czy to znaczy że jak się troszkę zużyje sprzęt to pakują go w kartonik lub stawiają na sklepowy regał ?

  12. ixi
    ixi 26 sierpnia 2014, 15:34

    jak dla mnie witryna teraz jest fajna i czytelna.
    Widać że się przyłożyli do zadania.

  13. tomek5b
    tomek5b 26 sierpnia 2014, 21:21

    Nigdy nie kupujcie w sklepach, które są tez wypożyczalnią, można trafic na używany towar wpakowany do nowego pudełka, poza tym sklep ma tylko 97 procent pozytywnych komentarzy, polecam te które maja 100 procent pozytywnych. Jeszcze na dodatek Cyfrowe maja wysokie ceny. Lipa i tyle.

  14. sloma_p
    sloma_p 26 sierpnia 2014, 21:48

    Achachacha - naprawdę nie byłbyś w stanie rozpoznać sprzętu "po wypożyczalni"? Co Ty myślisz, ludzie, którzy wypożyczają użytkują sprzęt w rękawiczkach i obudowie do zdj. podwodnych, coby się nawet ryska nie zrobiła? 97 procent, mało - znajdź mi duży sklep (nie taki z 50 komentami), który ma 100%, nie ma, bo zawsze się tafi jakiś ćwok jak Ty, który bez dowodów będzie oskarżał...

  15. 26 sierpnia 2014, 21:51

    Bardzo dobry sklep i profesjonalna obsługa klienta. Oto moja ocena, po wydaniu tam sporej ilości kasy. Nowa szata jest estetyczna, wyszukiwanie i sortowanie znacznie łatwiejsze. jeśli ktoś ocenia jakość sklepu po najniższych cenach, to musi mieć nieźle nafajdane w głowie...

    Pozdrawiam hejterów.

  16. sloma_p
    sloma_p 26 sierpnia 2014, 21:57

    JA co prawda głównie zaopatruję się w Fotoplusie (też mają wypożyczalnię...), ale w Cyfrowe.pl znajduję sprzęt, którego gdzie indziej nie ma :)

  17. ciekawus
    ciekawus 27 sierpnia 2014, 07:18

    Za drogo. Dla mnie decydujaca jest cena i miejsce na liscie w cenowarce, gdzie Cyfrowe wypadaja zwylke bardzo blado. Szata graficzna do ogladania paramertow - owszem sie przyda ale do tego wole Optyczne :)

  18. 27 sierpnia 2014, 12:33

    To ja pozwolę sobie opisać, na własnych doświadczeniach, jak wygląda kupowanie u najtańszych i tych droższych. Jeśli redakcja się zgodzi, to mogę podać nazwy sklepów (chciał bym).

    Sklep A (drogi): zamówiłem filtry, niestety okazało się, że są już niedostępne choć były w ofercie, więc dostałem 80zł rabatu abym dał radę kupić droższe, lepsze. Fajnie?

    Sklep B (drogi): zamówiłem troszkę sprzętu studyjnego, po drodze coś się zniszczyło w transporcie od dostawcy do nich, od razu dostałem telefon z informacją, i pytaniem co robimy, czekam aż doślą ponownie, czy wybieram coś innego, a jeśli wybieram, to ONI będą szukać dla mnie zamienników. Postanowiłem czekać, po dwóch dniach telefon, że wszystko już jest, a paczka spakowana i wysłana. Fajnie?

    Sklep C (drogi): zamówiłem aparat. Panowie ruszali niebo i ziemię, abym otrzymał go jeszcze tego samego dnia!!! Kto tak robi??? Na prawdę chciał bym móc podać nazwę tego sklepu! Stały kontakt telefoniczny z ich strony, nie udało się i to z mojej winy, aparat odebrałem dnia następnego. Od tego dnia, to mój ulubiony sklep. Fajnie?

    Sklep D (tani): zamówiłem sprzęt studyjny, po tygodniu cisza. Żadnego email z potwierdzeniem, nic. Dzwonię, bo odpisać nikt nie raczy, pan lub pani, bardzo przeprasza i obiecuje za chwilkę oddzwonić. Oczywiście nie oddzwania, więc po czterech dniach dzwonię ja i wysłuchuję bajeczki, że sprzętu nie ma u dostawcy itp. Sprawdzam, sprzęt u dostawcy dostępny jest od ręki. Czekam cierpliwie, ale cisza, nic się nie dzieje. Próbuję się dodzwonić, ale mojego telefonu już nikt nie odbiera. Po 28 dniach od złożenia zamówienia, ni stąd ni zowąd pojawia się paczka. Fajnie?

    Oczywiście, że kupowałem u najtańszych, i wszystko było super OK, prawda jest taka, że o jakości sprzedawcy przekonujemy się nie wtedy, gdy wszystko idzie jak z płatka, lecz wtedy, gdy pojawiają się problemy.

    Powodzenia życzę wszystkim tym, dla których czynnikiem decydującym jest najniższa cena.

  19. ciekawus
    ciekawus 27 sierpnia 2014, 19:50

    Dzięki Sawydz, napisałeś się sporo ale populacja Twoich wyników jest zbyt mała aby wyciągnąć wniosek, iż zakup w tanim sklepie zwykle owocuje problemami. Wystąpienie problemu to loteria, jak również źródeł przyczyn niezadowolenia klienta jest wiele. Podstawa wyboru dostawcy to % dobrych opinii o sklepie oraz cena. CENA.

    Wynik zamówienia może (ma!) być tylko jeden - dostawa zamówionego przedmiotu bez wpadek. Sprzedawca to nie producent. Sprzedawca to zawsze darmozjad. I zawsze dobrze opłacany, z pieniędzy klienta końcowego. Z moich pieniędzy. Nie czuję się komfortowo przepłacając za prostą dostawę.

  20. sloma_p
    sloma_p 27 sierpnia 2014, 20:05

    Prosta dostawa? Dobrze opłacana? Kurze, trza się wziąć za handel, toż to łatwy i szybki zarobek musi być...

    Ilość budżetów, jakie można przeczytać na tym portalu w komentach jest zatrwazajaca, jak nie dostosowanie cen do zarobków, to "prostą dostawa". Miał rację Lem z tym netem i idiotami...

  21. ErieLetner
    ErieLetner 27 sierpnia 2014, 20:31

    Ciekawus Ty nie szukasz sprzedawcy tylko kuriera-doręczyciela, a to trochę nie to samo ;).

    Jak jako klient wiesz dokładnie co chcesz kupić to faktycznie jedną z opcji jest: szukasz takiego sklepu, który ma najniższą cenę i dostarczy Ci bez wpadek towar. Jednakże... niektórzy cenią sobie oprócz najniższej ceny również inne aspekty jak np. pewność sprzedawcy, który nie zniknie za pięć minut i w razie problemów (reklamacja) będzie w stanie klientowi pomóc, wygodę - sklep jest np. w tym samym miejscu co klient i można przymierzyć torbę, plecak, przestrzelić obiektyw/obiektywy i parę innych rzeczy.

    W przypadku jak jakoe klient nie wiesz dokładnie co chcesz to dochodzi jeszcze do tego umiejętność doradzenia i rozwiązania za klienta jego problemu, chociażby np. z określonym oświetleniem sceny (dobór lamp, osprzętu), znalezienie odpowiedniej podpory pod konkretne zastosowania (zabawki avengera, manfrotto), dobó odpowiedniego obiektywu i aparatu.

    I mam wrażenie, że chociażby dla tej wygody i pewności warto parę złotych więcej zapłacić i się nie martwić. ja tak np. kupuję sprzęt komputerowy i foto - mam zaprzyjaźnione sklepy - dzwonię albo wpadnę do nich, mówię co chce i gotowe. Bez martwienia się, szukania "najlepszej ceny" - mój czas i nerwy są więcej warte niż te parę złotych, które być może bym zaoszczędził.

    Tak więc jako klient nie zgodzę się z Tobą, że sprzedawca to zawsze darmozjad. A co do tego "dobrze opłacany" to już czysta herezja patrząc na pracujących w sklepach foto, komputerowych (i nie chodzi mi tylko o szeregowych pracowników, ale również właścicieli).

  22. ciekawus
    ciekawus 27 sierpnia 2014, 22:06

    Nie korzystam z salonów. Dobrze się orientuję co chcę kupić. Szukam więc najtaniej. Jest wiele sklepów tańszych i jednocześnie jakoś nie znikają one z rynku. Mam więc gdzie reklamować w razie Wu.

    Sprzedawca to darmozjad, bo nie produkuje. Na samej odsprzedaży i pośrednictwie każda gospodarka upadnie.

    Dobrze opłacany? Owszem. W korporacjach sprzedawcy zawsze zarabiają więcej od ludków z produkcji. Czyż nie?

  23. mate
    mate 27 sierpnia 2014, 22:40

    @ciekawus
    Twoja wiedza na temat gospodarki jest porażająca. Na samej produkcji też każda gospodarka upadnie. Jak ktoś coś wyprodukuje, to ktoś inny musi to sprzedać, inaczej producent zbankrutuje. Na rynku jest miejsce zarówno dla przemysłu jak i usług.

  24. 27 sierpnia 2014, 23:16

    @ciekawus, co konkretnie produkujesz jako fotograf? Czy też jesteś darmozjadem? Nikt kto wkłada uczciwą pracę w cokolwiek za co dostaje pieniądze, nie jest darmozjadem.

    Widzę też, że niewiele zrozumiałeś z tego co napisałem, choć bezpośrednio się do tego odniosłeś. Wystąpienie problemu, to owszem loteria, lecz to jak on zostanie rozwiązany, już nią nie jest. Każdy ma swój rozum, albo go używa i uczy się na błędach (nie tylko swoich), albo nie używa i jest skazany na ich powtarzanie.

  25. ErieLetner
    ErieLetner 27 sierpnia 2014, 23:18

    Ciekawus w ten sposób w jaki prowadzisz polemikę można stwierdzić, że każdy oprócz wytwórców oraz rolników, piekarzy itp (też wytwórców, ale żywności) to darmozjad. Zatem fotografowie to darmozajdy, księgowi darmozjady, nauczyciele darmozjady, grabarze darmozjady, policjanci darmozjady ;). Oczywiście to jest skrajne przegięcie, ale to tylko pokazuje absurd Twego stwierdzenia.

    A skoro sprzedawca to darmozjad to proponuję dokonywać zakupów bezpośrednio od producenta bądź też samemu zacząć produkować :). I mówię to ja darmozjad pracujący w niepotrzebnych usługach :).

  26. sloma_p
    sloma_p 27 sierpnia 2014, 23:19

    @ciekawus - zawsze i wszędzie orientujesz się co kupić? Jak kupujesz piec c.o. to też? Odkurzacz? Czy opierasz się na "testach", które np. o trwałości nic Ci nie powiedzą?

    Pisząc "sprzedawca" z korporacji masz na myśli handlowca. Dwie różne rzeczy. I owszem, są sowicie wynagradzani, nie dlatego, że darmozjad, tylko dlatego, że dzięki niemu "ludek z produkcji" ma co produkować. Dobry handlowiec jest na wagę złota, sprzeda produkt nawet jak jest gorszy od konkurencji. Szczerze, to lepiej zainwestować w dobrego handlowca, niż w QC.

  27. ciekawus
    ciekawus 27 sierpnia 2014, 23:33

    mate, a czy ja napisałem że na samej produkcji każda gospodarka zakwitnie? Gdzie Twoja umiejętność rozbiórki logicznej? Po co mi ślesz podręcznikowe rewelacje? Ja zwyczajnie nie lubię sprzedawców. Nie czuję i nie mam wystarczająco uznania dla ich pracy. Mam je dla naukowca, projektanta czy producenta. Zobacz ile mamy w kraju sieci sprzedaży foto, a ile mamy marek związanych z branżą... PZO? Heh :-)

  28. ciekawus
    ciekawus 27 sierpnia 2014, 23:35

    Sawydz, tak jak piszesz - mam swój rozum, uczę się na błędach (nie tylko swoich). Dla mnie populacją dającą wnioski o wymiernej wartości jest duuuża liczba komentarzy nt. danego sklepu a nie cztery przypadki jednej osoby. Cóż ja miałem wywnioskować z tego co napisałeś?

  29. ciekawus
    ciekawus 27 sierpnia 2014, 23:37

    sloma_p, a Ty opierasz się na "testach", które np. o trwałości nic Ci nie powiedzą? Czy o to akurat pytasz sprzedawcę? :-)))

  30. ciekawus
    ciekawus 27 sierpnia 2014, 23:37

    Dobranoc wszystkim.

  31. sloma_p
    sloma_p 27 sierpnia 2014, 23:39

    Zależy którego sprzedawcę, jak mam zaufanego (a takie relacje czasem się buduje) to owszem. I nie, nie opieram się na testach, bo często testy sobie, a życie sobie. Nie tylko jeśli chodzi o trwałość.

  32. ciekawus
    ciekawus 27 sierpnia 2014, 23:45

    O, jeszcze jestem, to odpiszę. Najlepiej dbać o relacje z serwisem. To jest największa skarbnica wiedzy, który sprzęt jest wartościowy a który się psuje. Warto dbać, bo niestety ci panowie nie za bardzo mogą i nie dzielą się chętnie tą wiedzą.

  33. sloma_p
    sloma_p 27 sierpnia 2014, 23:50

    Tja, spróbuj zadbać o relacje np. z serwisem Nikon PL...A jak masz dobre układy z w miarę dużym sklepem (tj. ze sprzedawcami, byle sporo sprzętu przez nich przechodziło) to możesz się dowiedzieć ile np. szkieł, które Cię interesują wysyłają na kalibrację, albo nie ile wymaga korekty w body ;)

  34. 28 sierpnia 2014, 06:09

    @ciekawus, to co napisałem na koniec swej wypowiedzi, a do czego chyba nie doczytałeś. Trudno. Przyznasz mi rację, gdy zrobisz zakupy w sklepie D. Aha, gwoli ścisłości, co do populacji komentarzy na cenowarkach, zapytaj studentów w akademikach ile biorą za 1000 dziennie. Powodzenia.

  35. Merde
    Merde 28 sierpnia 2014, 12:19

    Dla mnie cyfrowe.pl ma tylko jedną, poważną wadę - nie mają sklepu stacjonarnego w moim mieście.

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.