Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Druga tura Creative Roadshow

Druga tura Creative Roadshow
19 maja
2015 19:56

Wzorem lat ubiegłych najlepsze marki znane na rynku graficznym i fotograficznym organizują cykl seminariów pod hasłem Creative Roadshow. To wyjątkowa okazja, żeby w jednym miejscu spotkać się z przedstawicielami i najnowszymi produktami firmowanymi przez Akademię Nikona, Datacolor, Eduweb.pl, Eizo, Epson, G-Technology i Wacom.

Informacja prasowa

Dbając o szczegóły...
Są jeszcze ostatnie miejsca na tegorocznym Creative Roadshow!

Wzorem lat ubiegłych najlepsze marki znane na rynku graficznym i fotograficznym organizują cykl seminariów pod hasłem Creative Roadshow. To wyjątkowa okazja, żeby w jednym miejscu spotkać się z przedstawicielami i najnowszymi produktami firmowanymi przez Akademię Nikona, Datacolor, Eduweb.pl, Eizo, Epson, G-Technology i Wacom.

Jak potwierdziły opinie uczestników dwóch pierwszych spotkań, tegoroczna formuła bardzo odpowiada odwiedzającym imprezę. Organizatorzy zrezygnowali z prezentacji produktowych na rzecz pokazania pełnego fotograficznego workflow – od wykonania zdjęcia podczas zaimprowizowanej sesji, po jego wydruk. Dzięki temu uczestnicy otrzymują praktyczną wiedzę w pigułce, poznając zależności pomiędzy poszczególnymi etapami i otrzymując szereg cennych wskazówek, które mogą ułatwić i przyspieszyć pracę. Gwarancją jakości prezentacji są prowadzący – praktykujący trenerzy: fotograf i dziennikarz Paweł Duma z Akademii Nikona oraz grafik, programista, retuszer Grzegorz Róg z Eduweb.pl

Oprócz uczestnictwa w pokazach, na spotkaniach możliwe będzie skonsultowanie swoich problemów ze specjalistami z dziedziny fotografii, postprodukcji, zarządzania barwą i wydruku. Na stoiskach Partnerów będzie można zobaczyć nowości z ich oferty, m.in. jedyne dostępne w Polsce egzemplarze monitora EIZO CG318-4K czy drukarki Epson P800.

Zapraszamy do odwiedzin w jednej z trzech lokalizacji, w następujących terminach:

  • 26 maja Wrocław – Hotel Orbis
  • 27 maja Kraków – Hotel Novotel City West
  • 9 czerwca Warszawa – Centrum konferencyjne Dago
Koszt udziału w spotkaniu to 20 zł. Szczegółowe informacje oraz zapisy na stronie: www.creativeroadshow.pl.

Druga tura Creative Roadshow

Druga tura Creative Roadshow

Druga tura Creative Roadshow

Druga tura Creative Roadshow


Komentarze czytelników (0)
    Nie ma jeszcze żadnych komentarzy.

    Bądź pierwszy!

    Napisz komentarz
Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.