Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Darmowy Macphun Focus dla użytkowników Maców

Darmowy Macphun Focus dla użytkowników Maców
18 stycznia
2016 16:01

Firma Macphun udostępniła za darmo program Focus przeznaczony dla użytkowników komputerów z systemem Mac OS X. Aplikacja pozwala na zastosowanie różnego rodzaju filtrów podczas edycji zdjęć.

Program Focus wyposażony został w możliwość dodania efektów podczas obróbki fotografii, np. symulujących zastosowanie obiektywu typu tilt-shift. Możliwe jest także edytowanie podstawowych parametrów zdjęcia, jego kadrowanie czy dodawanie winiety. Program jest dostępny do pobrania tutaj.


Komentarze czytelników (2)
  1. szlicnykotek
    szlicnykotek 19 stycznia 2016, 08:17

    uczciwiej by było gdyby "symulujących zastosowanie obiektywu typu tilt-shift" określić "wybiórczy blur"

  2. szuu
    szuu 19 stycznia 2016, 14:05

    ale co klienta obchodzi metoda? on chce mieć efekt który ma konkretną nazwę...

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.