Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

LG G6 - zdjęcia przykładowe

LG G6 - zdjęcia przykładowe
4 kwietnia
2017 14:10

Przy okazji dzisiejszej prezentacji smartfonu LG G6, wykonaliśmy nim kilkadziesiąt zdjęć przykładowych, korzystając zarówno z kamery podstawowej, jak i szerokokątnej. Zapraszamy do obejrzenia galerii.

Aparat podstawowy

LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 4 mm, f/1.8, exp. 1/2318 sek., ISO 50
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 6.48 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 4 mm, f/1.8, exp. 1/812 sek., ISO 50
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 4.92 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 4 mm, f/1.8, exp. 1/655 sek., ISO 50
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 4.99 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 4 mm, f/1.8, exp. 1/1105 sek., ISO 50
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 5.26 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 4 mm, f/1.8, exp. 1/1440 sek., ISO 50
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 5.73 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 4 mm, f/1.8, exp. 1/80 sek., ISO 400
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 6.3 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 4 mm, f/1.8, exp. 1/200 sek., ISO 800
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 6.97 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 4 mm, f/1.8, exp. 1/250 sek., ISO 800
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 6.51 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 4 mm, f/1.8, exp. 1/100 sek., ISO 400
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 5.28 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 4 mm, f/1.8, exp. 1/30 sek., ISO 100
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 6.8 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 4 mm, f/1.8, exp. 1/60 sek., ISO 200
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 7.25 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 4 mm, f/1.8, exp. 1/125 sek., ISO 400
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 5.95 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 4 mm, f/1.8, exp. 1/30 sek., ISO 50
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 5.45 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 4 mm, f/1.8, exp. 1/60 sek., ISO 100
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 5.47 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 4 mm, f/1.8, exp. 1/125 sek., ISO 200
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 6.11 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 4 mm, f/1.8, exp. 1/250 sek., ISO 400
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 4.85 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 4 mm, f/1.8, exp. 1/500 sek., ISO 800
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 6.32 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 4 mm, f/1.8, exp. 1/1000 sek., ISO 1600
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 8.11 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 4 mm, f/1.8, exp. 1/2000 sek., ISO 3200
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 10.83 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 4 mm, f/1.8, exp. 1/160 sek., ISO 800
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 5.98 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 4 mm, f/1.8, exp. 1/160 sek., ISO 800
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 5.44 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 4 mm, f/1.8, exp. 1/2210 sek., ISO 50
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 5.97 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 4 mm, f/1.8, exp. 1/2715 sek., ISO 50
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 6.38 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 4 mm, f/1.8, exp. 1/1044 sek., ISO 50
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 5.71 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 4 mm, f/1.8, exp. 1/80 sek., ISO 400
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 4.67 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 4 mm, f/1.8, exp. 1/160 sek., ISO 800
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 6.05 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 4 mm, f/1.8, exp. 1/120 sek., ISO 50
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 5.27 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 4 mm, f/1.8, exp. 1/50 sek., ISO 200
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 6.23 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 4 mm, f/1.8, exp. 1/100 sek., ISO 200
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 6.37 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 4 mm, f/1.8, exp. 1/1558 sek., ISO 50
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 5.28 MB

Aparat szerokokątny

LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 2 mm, f/2.4, exp. 1/1100 sek., ISO 50
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 3.88 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 2 mm, f/2.4, exp. 1/355 sek., ISO 50
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 2.91 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 2 mm, f/2.4, exp. 1/1729 sek., ISO 50
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 3.27 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 2 mm, f/2.4, exp. 1/905 sek., ISO 50
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 3.55 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 2 mm, f/2.4, exp. 1/30 sek., ISO 100
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 4.29 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 2 mm, f/2.4, exp. 1/40 sek., ISO 50
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 3.5 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 2 mm, f/2.4, exp. 1/100 sek., ISO 200
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 4.4 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 2 mm, f/2.4, exp. 1/160 sek., ISO 400
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 5.98 MB
LG G6 - zdjęcia przykładowe
Aparat: LG G6
Parametry: 2 mm, f/2.4, exp. 1/905 sek., ISO 50
Plik: JPEG, 4160 x 3120 pix, 3.78 MB


Komentarze czytelników (41)
  1. pomydor
    pomydor 4 kwietnia 2017, 14:17

    hmmm. czy tylko ja mam takie wrazenie?
    przeostrzane jpgi sa fatalne.

  2. filemon
    filemon 4 kwietnia 2017, 14:44

    Tak, to wyostrzenie jest paskudne. Choć - pewnie się nie znam - ale jak na smartfona z szumem za to nie jest źle.

  3. mate
    mate 4 kwietnia 2017, 14:50

    Na szczęście na Androidzie nie ma wielkiego problemu aby się dobrać do rawów czy zmienić silnik jpg i problem przeostrzonych jpg można rozwiązać.

  4. PowerShot A720
    PowerShot A720 4 kwietnia 2017, 14:57

    Nareszcie przeciwnicy permanentnie przez Optycznech stosowanego tzw. "najniższego poziomu wyostrzania" będą usatysfakcjonowani ;)

  5. lukzab
    lukzab 4 kwietnia 2017, 15:06

    Masakra. Lepiej nie powiększać zdjęć.

  6. 4 kwietnia 2017, 15:07

    Masakra.. póki się nie przybliży to nie jest tak źle, ale potem to jest dramat.
    Ja rozumiem że panie są wytapetowane, ale po obróbce to wyglądają jakby z samej tapety się składały..
    link

  7. mannfred1
    mannfred1 4 kwietnia 2017, 15:23

    Jaka piękna katastrofa:(

  8. mannfred1
    mannfred1 4 kwietnia 2017, 15:24

    Wyciągam z szafy sony DSC90 :)))

  9. thorgal
    thorgal 4 kwietnia 2017, 15:26

    Moja stara Lumia 830 miażdży ten wyalazek od LG. Ale fejsbukowcy i nołlajfy publikujące wszystko na FB będą zadowoleni.

  10. Rotpil
    Rotpil 4 kwietnia 2017, 15:27

    Zdrowo przedobrzyli - z wyostrzaniem jest jak z botoksem - zawsze kicha, ale od pewnego stopnia to także kicz. O tyle ciekawe, że przecież LG G4 zdjęcia robił świetne jak na smartfona a tutaj "postęp" mamy taki jak przy zmianie W124 na W210.

  11. 4 kwietnia 2017, 15:36

    Kupiłem ostatnio tani telefon a Androidem Lenovo K5. Zdębiałem jak zobaczyłem, że można wyłaczyć wyostrzanie...

    Zdjęcie z Canon EOS M + 22mm (świetny, ostry obiektyw)
    link

    Zdjęcie z Lenovo K5.
    link

    Fotka z Canona w RAW z poprawionym kontrastem i nasyceniem barw według uznania.
    Fotka z Lenovo z wyłączonym wyostrzaniem w telefonie, wyostrzeniem w Photoshopie i poprawionym kontrastem i nasyceniem barw według uznania.

  12. Gumis
    Gumis 4 kwietnia 2017, 15:44

    czulosc 100 jest fajna :)

  13. Cookasss
    Cookasss 4 kwietnia 2017, 15:47

    Nie ma co się oszukiwać, zdjęcia ze smartfona powinny być oglądane tylko na smartfonie :-) ewentualnie fullscreen w laptopie o ile ten nie przekracza 15-16", no i można się ewentualnie pokusić o wydruk 10x15cm.
    W LG G6 to nawet moim zdaniem ISO 50 wygląda tragicznie przy powiększeniu. Pani na 7 zdjęciu (3 rząd, pierwsze od lewej) wyszła jak Mona Lisa - potret na płótnie :-) do tego malowany techniką nakrapiania z rozmazywaniem :-p

    Wydaje mi się, że od telefonu za ponad 3 tysie można oczekiwać więcej...

  14. 4 kwietnia 2017, 15:51

    Dopiero zobaczyłem zdjęcia z tego LG... Ja pierdzielę ale paskuda nawet na ISO 50 - zwłaszcza twarz modelki. Polecam mój poprzedni post. ;-)

  15. Heimo
    Heimo 4 kwietnia 2017, 15:56

    @myzrael
    do iso 200 mogą się równać, potem pewnie zaczyna się impresjonizm na telefonie...

  16. mate
    mate 4 kwietnia 2017, 16:14

    Tak jeszcze pooglądałem te zdjęcia i nie wiem, czy przypadkiem nie był jakiś "filtr artystyczny" włączony, bo to aż niemożliwe aby współczesny telefon na domyślnych ustawieniach aż taką akwarelę produkował.

  17. tripper
    tripper 4 kwietnia 2017, 16:22

    Pomysł z dodatkową kamerką szerokokątną fajny. Byłem ciekaw jak to będzie w praktyce wyglądało.

    A wygląda jakby fotki były zrobione z filtrem "artystycznym" Akwarela albo coś w ten deseń. Takiej tragedii dawno nie widziałem. Te przykładowe fotki są tragiczne nawet jak na standardy smartfonowe.

    myzrael dobrze pokazał co potrafi smartfonik z przyzwoitą kamerką.

    Ale i tak chętnie bym zobaczył RAWy z tego G6. Bo to, że LG spaprało apkę aparatu to koniec końców nie znaczy znowu tak wiele.

  18. pomydor
    pomydor 4 kwietnia 2017, 17:21

    pancernik N8 robil juz dawno temu bdzo dobre foty..

  19. nizios
    nizios 4 kwietnia 2017, 17:23

    @myzrael

    aż mi się wierzyć nie chce, bo widziałem co potrafi K5 (marne kolory, brak kontrastu) Ale po tej Twojej obróbce naprawdę nieźle wygląda.

  20. DX3585
    DX3585 4 kwietnia 2017, 18:34

    Fotka ze smartfona ma być czysta (odszumiona) i ostra, dlatego efekt koncowy jest jaki jest :/
    Miałem S7 przez chwile i tam z rawów można było wycisnąć sporo, pojawiły się detale, troche szumu, ale wyglądało naturalnie. Bez wyostrzenia obiektyw z S7 jest jednym wielkim mydłem. W G6 jest pewnie podobnie.

  21. veaver
    veaver 4 kwietnia 2017, 19:23

    Mam LG G5 i tam jest tak samo. Jpegi są masakrowane nawet na ISO 50 w dobrym świetle. Niestety telefon (w wersji "SE") nie ma fabrycznie możliwości robienia zdjęć w RAW, ale po zainstalowaniu odpowiedniej aplikacji wzrost szczegółowości widać nawet ekranie telefonu. Szum też wzrasta, ale dla mnie jest o wiele bardziej akceptowalny niż ten przeostrzony plastik.

  22. Rotpil
    Rotpil 4 kwietnia 2017, 20:07

    LG G4 -

    ISO50 - link

    ISO800 - link

    Ja naprawdę w G6 nie widzę postępu, ba nawet fotki ze starszego modelu uważam za ładniejsze.
    Co więcej - G4 ma wymienny akumulator i jest bardzo odporny na uderzenia, upadki itp. W imię czego płacić 2000 zł więcej ?

  23. 4 kwietnia 2017, 21:05

    Z LG G5 zdjęcia były już gorsze od porzednika LG G4 a zdjecia z LG G6 to jakis koszmar ! Według mnie Nokia 808 i LG G4 posiadaja najlepsze aparaty cyfrowe montowane w smartfonach.

  24. jausmas
    jausmas 4 kwietnia 2017, 23:19

    @mate
    "Na szczęście na Androidzie nie ma wielkiego problemu aby się dobrać do rawów czy zmienić silnik jpg i problem przeostrzonych jpg można rozwiązać."

    na każdym? z tego co mi wiadomo na nielicznych można wbijać się zewnętrzną apką aby uzyskać zapis w RAW. można je chyba policzyć na palcach. oprócz tego kilka flagowców oferuje ten format i to chyba tyle. zmiana silnika jpeg? w sensie robimy zdjęcia inną apką niż wbudowana w nakładkę? to wskaż mi kilka takich apek z tym zacniejszym silnikiem bo przerobiłem kilkanaście i przeważnie większa kupa niż na wbudowanej.

  25. jausmas
    jausmas 4 kwietnia 2017, 23:36

    Cookasss
    "Nie ma co się oszukiwać, zdjęcia ze smartfona powinny być oglądane tylko na smartfonie :-) ewentualnie fullscreen w laptopie o ile ten nie przekracza 15-16", no i można się ewentualnie pokusić o wydruk 10x15cm."

    a to akurat bzdura. jest sporo smartfonów oferujących całkiem dobrą jakość na niższych czułościach. co więcej, stylizacja praktycznie w locie pozwala szybko wydobyć temat i przyjemnie skomponować. poza tym masz ten aparat praktycznie wszędzie.
    link
    link

  26. 5 kwietnia 2017, 01:42

    p9 lite ma dng, a to żaden flagowiec

  27. jausmas
    jausmas 5 kwietnia 2017, 01:46

    ma dng przez zewnętrzną apkę, działa to fajnie. jednak pisanie, że na andku nie ma większego problemu w dostępie do surowicy z matrycy trochę mija się z prawdą. takich modeli, poza flagowcami które miewają zapis w RAW, jest raczej niewiele

  28. grall
    grall 5 kwietnia 2017, 08:42

    ... jeśli te zdjęcia miały być antyreklamą to ktoś zasłużenie wziął kasę.

  29. wzrokowiec
    wzrokowiec 5 kwietnia 2017, 09:26

    Takie ładne modelki totalnie zmasakrowane przez algorytm aparatu :(

  30. maksiczek
    maksiczek 5 kwietnia 2017, 14:08

    Rawy z P9 w dobrym dziennym świetle wyglądają lepiej jednak.

  31. Lipen
    Lipen 5 kwietnia 2017, 14:45

    Za taką cenę, takie dno? Najtańszy kompakt robi lepsze fotki.

  32. jausmas
    jausmas 5 kwietnia 2017, 14:45

    @maksiczek
    podlinkuj RAW z G6 i P9 skoro porównujesz, niech każdy sam oceni

  33. maksiczek
    maksiczek 5 kwietnia 2017, 18:14

    Ok, moment

  34. Soniak10
    Soniak10 5 kwietnia 2017, 23:19

    Jako smartfony to generalnie LG mi się najbardziej podobają, przede wszystkim ze względu na intuicyjne menu i właściwy dobór funkcji i aplikacji. Mam L70 i sobie chwalę, chociaż od pewnego czasu przesiadłem się na (służbowego) Huawei P8LITE, który jest ergonomicznie słabszy od tego LG L70, np. nie ma polskich liter w sms-ach.
    Natomiast przedstawione w galerii zdjęcia z tego LG potwierdzają słuszność tezy, którą od pewnego czasu staram się głosić, że smartfony (generalnie, bo nie tylko ten G6) jako sprzęt fotograficzny pełnią rolę jedynie przedszkola fotograficznego i wielu użytkowników takiego sprzętu, po zaspokojeniu swoich atawistycznych chuci fotograficznych, w końcu zrozumie, że do fotografii służą aparaty fotograficzne a nie smartfony. W efekcie za ok. 7-10 lat (a może i wcześniej) będziemy świadkami boomu na aparaty fotograficzne, głównie systemowe, ale też i na dobrej klasy kompakty. Nawet najlepszy smartfon ich nie zastąpi. Pytanie tylko, czy producenci foto będą wówczas mieli w ofercie coś, co trafi w oczekiwania rosnącego rynku, czy znowu zechcą wepchnąć świeżo upieczonym amatorom prawdziwej fotografii byle-co za wysoką cenę; aby tylko wykorzystać trend.

  35. jausmas
    jausmas 6 kwietnia 2017, 00:45

    bzdura, ludzie mają ciśnienie na niezłej jakości jpegi prosto z telefonu. po prostu taki aparat masz zawsze w kieszeni. Samsung bardzo przykłada się właśnie do ekranów i modułów foto, dlatego zwija bibułę oraz laury. z tego samego powodu producenci implementują dwa obiektywy i nawet osobny sensor monochromatyczny okraszając obudowę logo Leica, a Ty piszesz, że ten segment to przedszkole i nie ma przyszłości? jest dokładnie odwrotnie i spodziewaj się smartfonów z bardzo dobrą automatyką i jakością odwzorowania bo to właśnie one podgryzą rynek foto ponieważ znaczna jego część kupuje lustrzankę tylko z uwagi na stereotypowe poglądy, a nie realne potrzeby czy przełożenie na jakość odwzorowania.

  36. wzrokowiec
    wzrokowiec 6 kwietnia 2017, 12:01

    @jausmas
    "znaczna część kupuje lustrzankę tylko z uwagi na stereotypowe poglądy, a nie realne potrzeby czy przełożenie na jakość odwzorowania"

    Używam lustrzanki ze względu na ergonomię, bo fotografowanie telefonem jest cholernie niewygodne.

  37. Soniak10
    Soniak10 6 kwietnia 2017, 16:44

    @jausmas: teza, że przedszkola nie mają przyszłości, to absolutnie twój pomysł, pod którym ja się nie podpisuję.
    Przedszkola mają baaardzo dobre perspektywy na przyszłość (zwłaszcza jeżeli "zaprosimy" do nas muzułmanki), ale zawsze zostaną tylko przedszkolami, nawet gdyby je wyposażyć w osiemnaście obiektywów superskorygowanych i opatrzonych logami najznakomitszych firm.

  38. jausmas
    jausmas 7 kwietnia 2017, 00:57

    @Soniak10
    nie zrozumiałeś ale nie szkodzi. puść sobie TRWAM i przelew do Torunia. jeśli o mnie chodzi to nie trawię tych radykalizmów i fobii więc daruj proszę takie kwiaty

    @wzrokowiec
    nie myślałem o Tobie. zakładam, że sięgasz po nią bo korzyści są dla Ciebie wymierne i w pełni korzystasz z zalet jakie oferuje względem aparatu w telefonie.
    rzecz w tym, że to wcale nie takie oczywiste, a nt ergo można polemizować w zależności od sytuacji. kolega wyżej ma zadęcie na przedszkole bo wg jego teorii aparat w ręku od razu czyni Cię twórcą wyższej kategorii....i właśnie takie podejście śmieszy mnie najbardziej ;-)

  39. veaver
    veaver 7 kwietnia 2017, 09:06

    Krytykom aparatów w telefonach polecam obejrzeć np taką galerię:

    link

    Zresztą cała strona robi wrażenie.

    Co do ergonomii-wygoda transportowania sprzętu jest jej częścią.

  40. SpeeDyLOCO
    SpeeDyLOCO 7 kwietnia 2017, 09:24

    Dzień dobry, chciałem zapytać na jakim oprogramowaniu LG G6 zostały przeprowadzone testy? Czy jest to już nowsze po aktualizacji gdzie zapowiadano poprawienie jakości zdjęć? link

  41. Soniak10
    Soniak10 7 kwietnia 2017, 18:10

    Jeśli nie trawisz "toruńskich radykalizmów", to zawsze możesz polecieć np. do Sztokholmu żeby pooddychać "europejskim, demokratycznym i tolerancyjnym powietrzem". Dzisiaj miałbyś tam dodatkowe atrakcje, na jakie w Toruniu nie mógłbyś liczyć.
    ;-)

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.