Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Brytyjski, niezależny magazyn konsumentów Which? ogłosił wyniki plebiscytu na najbardziej niezawodną markę wśród producentów aparatów i kamer. Drugi rok z rzędu zwyciężyła firma Panasonic, uzyskując dla aparatów cyfrowych współczynnik niezawodności wynoszący aż 97%.
Co ciekawe, cyfrowe kamery Panasonic również mogą poszczycić się bardzo dobrym współczynnikiem niezawodności, który sięgnął 94%.
Osaka, Japonia, Firma Matsushita Electric Industrial Co. Ltd, właściciel m.in. marki Panasonic ogłosiła dziś, iż udziałowcy spółki zaakceptowali propozycję zmiany nazwy spółki na „Panasonic Corporation” podczas 101 Rocznego Walnego Zebrania Akcjonariuszy. Zmiana wejdzie w życie z dniem 1 października 2008 r. Zmiana nazwy będzie również dotyczyła części spółek zależnych koncernu używających obecnie nazw Matsushita lub National. Udziałowcy każdej z tych spółek również uzgodnili, iż zmienią one swoje nazwy od 1 października 2008 r. Dodatkowo Matsushita ogłosiła, iż symbol firmy na giełdzie nowojorskiej zmieni się z „MC” na „PC” z dniem 1 października 2008 r.
Wcaek, wartość podana jest w %, zatem niezawodność "względna", lub jak wolisz 97 sztuk na 100. Poza tym, niszowy w lustrzankach, mogę się zgodzić, ale "pstryki" sprzedają się pewnie dość dobrze. Niszową to można nazwać Praktice itp.
Daniel_M w % czego? % ludzi ktorzy odp na ankiete? czy masz jakis dowod ze byly to prawdziwe badania statystyczne?(nie wydaje mnie sie) bo chyba nie chcesz mi powiedzieć ze panas kroluje na rynku foto? inne marki maja wiecej klientów wieć marudzenie lub wadliwy sprzęt zglaszany też jest częsciej.
Wacek, przecież nikt nie napisał tutaj, że króluje bądź, że nagroda została przyznana w wyniku ogólnoświatowych, reprezentatywnych badań ? Czyż nie ? Ja napisałem że, wynik badań jest względny czyli tłumacząc. Nie ważny jest udział w rynku danego producenta, bo nie porównywano np. milion zepsutych C, N do tysiąca P co daje mu "wygraną". Chyba zrozumiałeś to, więc po co walka z wiatrakami.
Co do twojego pytania o "niszowości", na szybko znalazłem coś o roku 2006. Mianowicie: "Panasonic Polska jako jeden z pierwszych oddziałów na świecie zrealizował korporacyjne wytyczne zakładające uzyskanie przynajmniej 10% rynku." Zakładając że teraz również oscylują gdzieś w okolicy, przy pięciu wielkich graczach w postaci N, C, O, P, S i innych mniejszych. Chyba przyznasz że "niszowi" nie są.
To są tylko komentarze, dyskusje możemy poprowadzić gdzie indziej, a firmie pozostaje złożyć gratulacje za otrzymanie nagrody. Konkurencja, zdrowa rzecz w końcu.
Niech będzie - Panasonic to marka: przyznaje - dla czepialskich i purystów. Z tym, że pisząc "porządna firma" użyłem tego kolokwialnie. Porządna firma można powiedzieć nawet o człowieku, podkreślając jego wiarygodność i w tym znaczeniu użyłem tego określenia.
W Polsce pośród marek FOTO, RTV i AGD w rankingu marek Premium Brands także jest na pierwszym miejscu. Taki np. Canon dopiero trzeci. Taka informacja dodatkowa :)
Wygląda na to, że korzystasz z oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam.
Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.
Będziemy wdzięczni, jeśli dodasz stronę Optyczne.pl do wyjątków w filtrze blokującym reklamy.
Znam troszkę panasie i jakoś mnie nie dziwią wyniki tego plebiscytu. Porządna, japońska firma.
Panasonic to marka, nie firma, tak dla uściślenia. Miałem ich aparat, faktycznie jakościowo prezentują się dobrze.
z okazji niszowości na rynku foto?
Daniel_M - ja juz mysle przyszlosciowo :-)
Osaka, Japonia, Firma Matsushita Electric Industrial Co. Ltd, właściciel m.in. marki Panasonic ogłosiła dziś, iż udziałowcy spółki zaakceptowali propozycję zmiany nazwy spółki na „Panasonic Corporation” podczas 101 Rocznego Walnego Zebrania Akcjonariuszy. Zmiana wejdzie w życie z dniem 1 października 2008 r. Zmiana nazwy będzie również dotyczyła części spółek zależnych koncernu używających obecnie nazw Matsushita lub National. Udziałowcy każdej z tych spółek również uzgodnili, iż zmienią one swoje nazwy od 1 października 2008 r. Dodatkowo Matsushita ogłosiła, iż symbol firmy na giełdzie nowojorskiej zmieni się z „MC” na „PC” z dniem 1 października 2008 r.
Wcaek, wartość podana jest w %, zatem niezawodność "względna", lub jak wolisz 97 sztuk na 100. Poza tym, niszowy w lustrzankach, mogę się zgodzić, ale "pstryki" sprzedają się pewnie dość dobrze. Niszową to można nazwać Praktice itp.
Rolech, perspektywiczne podejście ;).
rolech, czy Ty nie jesteś przypadkiem akcjonariuszem tej firmy? Albo prezesem? ;)
Daniel_M w % czego? % ludzi ktorzy odp na ankiete? czy masz jakis dowod ze byly to prawdziwe badania statystyczne?(nie wydaje mnie sie) bo chyba nie chcesz mi powiedzieć ze panas kroluje na rynku foto? inne marki maja wiecej klientów wieć marudzenie lub wadliwy sprzęt zglaszany też jest częsciej.
Wacek, przecież nikt nie napisał tutaj, że króluje bądź, że nagroda została przyznana w wyniku ogólnoświatowych, reprezentatywnych badań ? Czyż nie ?
Ja napisałem że, wynik badań jest względny czyli tłumacząc. Nie ważny jest udział w rynku danego producenta, bo nie porównywano np. milion zepsutych C, N do tysiąca P co daje mu "wygraną". Chyba zrozumiałeś to, więc po co walka z wiatrakami.
Co do twojego pytania o "niszowości", na szybko znalazłem coś o roku 2006. Mianowicie:
"Panasonic Polska jako jeden z pierwszych oddziałów na świecie zrealizował korporacyjne wytyczne zakładające uzyskanie przynajmniej 10% rynku."
Zakładając że teraz również oscylują gdzieś w okolicy, przy pięciu wielkich graczach w postaci N, C, O, P, S i innych mniejszych. Chyba przyznasz że "niszowi" nie są.
To są tylko komentarze, dyskusje możemy poprowadzić gdzie indziej, a firmie pozostaje złożyć gratulacje za otrzymanie nagrody. Konkurencja, zdrowa rzecz w końcu.
Niech będzie - Panasonic to marka: przyznaje - dla czepialskich i purystów. Z tym, że pisząc "porządna firma" użyłem tego kolokwialnie. Porządna firma można powiedzieć nawet o człowieku, podkreślając jego wiarygodność i w tym znaczeniu użyłem tego określenia.
W Polsce pośród marek FOTO, RTV i AGD w rankingu marek Premium Brands także jest na pierwszym miejscu. Taki np. Canon dopiero trzeci. Taka informacja dodatkowa :)
Dobre w AGD. Aparat i tak człowiek ma ochotę wymienić zanim gwarancja dobiegnie końca. :)