Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Canon - nowy cennik dla 3-letnich gwarancji

Canon - nowy cennik dla 3-letnich gwarancji
31 lipca
2018 14:00

Autoryzowany serwis Canona w Polsce wprowadził nowy cennik tzw. Rozszerzonej Opieki Serwisowej na lustrzanki i profesjonalne obiektywy. Wydłużony okres gwarancji dostępny jest w niższych cenach.

Informacja prasowa

Autoryzowany serwis Canona w Polsce zaktualizował ceny na 3-letnie gwarancje do produktów producenta.

Zostaliśmy poinformowani, że Autoryzowany serwis Canona w Polsce wprowadził nowy cennik Rozszerzoną Opiekę Serwisową (ROS) na lustrzanki firmy Canon oraz profesjonalne obiektywy. Teraz można wydłużyć czas gwarancji do 3 lat w niższych cenach. Np. dla EOS 5D Mark IV jest to 450 zł brutto.

Jak czytamy na stronie ros.e-csi.pl gwarancje taką można wykupić nawet do 180 dni od daty zakupu sprzętu.

Podczas całego okresu trwania przedłużonej gwarancji, Klient ma możliwości nieodpłatnej naprawy wszelkich usterek nie powstałych z winy użytkownika w autoryzowanym serwisie Centrum Serwisowo-Informacyjne Foto i Video przy ul. Żytniej 15 w Warszawie.


Komentarze czytelników (12)
  1. Youkin
    Youkin 31 lipca 2018, 15:16

    Kilka dni temu kupiłem 70-200 L ; w cenie zakupu dostałem pakiet u-care Awaria.
    Teraz mam spokój na 3 lata, bez dodatkowych kosztów.

  2. abes
    abes 1 sierpnia 2018, 12:20

    Czyli 450 pln za 1 rok dodatkowej gwarancji.

  3. Youkin
    Youkin 1 sierpnia 2018, 12:45

    czyli 3 lata w cenie obiektywu, bez płacenia 450 zł dodatkowo

  4. ixi
    ixi 1 sierpnia 2018, 15:33

    Ja tam wolę gwarancję bo jest pewniejsza od ubezpieczenia. W warunkach ogólnych ubezpieczania jest tyle wyłączeń odpowiedzialności, że nie wiadomo czy w ogóle uznają szkodę z jakiegoś tam powodu...

  5. Youkin
    Youkin 1 sierpnia 2018, 16:59

    @ixi - bzdura

    Ubezpieczenie, które oferuje dużo większy poziom i zakres ochrony w porównaniu do standardowego zakresu gwarancji producenta.

    Ochrona ubezpieczeniowa w zakresie awarii rozpoczyna się po zakończeniu gwarancji i obejmuje pokrycie kosztów naprawy urządzenia w przypadku wystąpienia awarii z przyczyn wewnętrznych pochodzenia mechanicznego, elektrycznego, elektronicznego, pneumatycznego lub hydraulicznego.
    Pakiet Awaria zapewnia darmowy transport urządzenia do punktu serwisowego oraz darmowy transport urządzenia po naprawie, z punktu serwisowego do Ubezpieczonego. Gwarantuje maksymalnie 22-dniowy czas naprawy objętego ochroną urządzenia, w przypadku jego przekroczenia zapewnia Ubezpieczonemu środki na zakup urządzenia o takich samych lub podobnych parametrach jakie ma uszkodzone urządzenie lub wymianę urządzenia.

  6. zdebik
    zdebik 2 sierpnia 2018, 10:13

    Brałem kilka razy na 5D3, 70-200, 24-70 - ale nigdy nic się nie stało.

  7. ixi
    ixi 2 sierpnia 2018, 10:39

    @Youkin - czy ty sprzedajesz ubezpieczenia że tak tutaj promujesz ten pakiet awaria? :)

  8. Youkin
    Youkin 2 sierpnia 2018, 20:09

    @ixi
    nie sprzedaję i nie promuję; widzisz cenę i firmę ?
    nikt nie zmusza do brania ponad gwarancję.

  9. ixi
    ixi 3 sierpnia 2018, 12:01

    @Youkin
    Tiaaa..... ;) Ciekawe że jak się twój wpis z 1 sierpnia 2018, 16:59 wpisze w google to wskazuje tylko jeden sklep... ;) Hehehe :)

  10. Youkin
    Youkin 3 sierpnia 2018, 14:37

    @ixi
    uczepiłeś się jak rzep psiego ogona

    promocja była i skorzystałem, a Ty wykup sobie 3 lata gwarancji. Twój wybór
    i skończ molestować temat ;-((

  11. Youkin
    Youkin 3 sierpnia 2018, 14:44

    Sprawdziłem "gwarancję" 3 letnią Canona;

    niestety nie ma mojego obiektywu, który kupiłem (70-200/4 IS mk.2)

    kicha....

  12. ros28
    ros28 5 sierpnia 2018, 19:13

    Ja od lat kupuję za Odrą (i Łabą) i mam 3 lata gwarancji na wszystko. Nawt na kitową optykę (gdybym ją chciał kupić). 3 lata na wszystkie korpusy EOS (nawet na serię M) i wszystkie obiektywy. Jest wprawdzie tylko dwóch handlarzy, gdzie są takie warunki, ale są i mają się dobrze, a ceny są takie jak gdzie indziej.

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.