Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Canon Professional Services w nowej odsłonie

Canon Professional Services w nowej odsłonie
15 stycznia
2019 14:36

Zmiany w poziomach partnerstwa, które teraz będą zależeć od ilości posiadanych punktów czy dodatkowe bonusy, m.in. darmowa 2-miesięczna subskrypcja pakietu Adobe CC - to część zmian, jakie pojawiły się w nowej wersji programu Canon Professional Services.

Informacja prasowa

Priorytetowy serwis, sprzęt zastępczy czy wsparcie za granicą. Canon rusza z nową edycją programu CPS.

Warszawa, 15 stycznia 2018 r. - Ruszyła nowa odsłona programu Canon Professional Services dla fotografów i filmowców posiadających sprzęt producenta. Najważniejsze zmiany dotyczą poziomów partnerstwa (Red, Silver, Gold, Platinium), które teraz zależą od ilości posiadanych punktów zbieranych za zarejestrowane produkty. Dodatkowo na uczestników programu CPS czekają atrakcyjne oferty na produkty i usługi, m.in. darmowa 2-miesięczna subskrypcja pakietu Adobe CC czy 20% zniżki na wybrane produkty w sklepie F-stop.

Canon ID - jedno konto, wiele możliwości

Program Canon Professional Services kierowany jest do wszystkich użytkowników sprzętu Canon, którzy zarejestrują swoje produkty na specjalnej stronie CPS www.canon.pl/cps. Nowa platforma oparta jest o Canon ID – unikatowe konto przypisane do konkretnego użytkownika, który w ramach jednego, intuicyjnego panelu ma dostęp do wszystkich usług w ramach programu CPS.

Założenie nowego konta Canon ID jest niezwykle proste i wymaga podania jedynie imienia, nazwiska i adresu e-mail. Produkty Canon rejestrowane są już z poziomu profilu użytkownika. Warto zarejestrować wszystkie posiadane produkty – na ich podstawie przyznawane są punkty decydujące o poziomie członkostwa. Im wyższy poziom, tym więcej korzyści i usług dodatkowych w ramach CPS.

Z poziomu profilu widoczna jest cała aktywność użytkownika, lista zarejestrowanych produktów, aktualnie dostępne oferty oraz sekcja Priorytetowej Pomocy Technicznej, w ramach której możemy zgłaszać problemy ze sprzętem.

Jeszcze więcej powodów, aby się zarejestrować

Członkostwo w programie CPS to swego rodzaju „polisa ubezpieczeniowa” dla fotografów i filmowców, dla których sprzęt jest niezbędnym narzędziem w codziennej pracy. W ramach priorytetowej pomocy technicznej i opcji naprawy Fast Track (z możliwością wypożyczenia sprzętu zastępczego), dedykowany dział ekspertów do obsługi technicznej jest dostępny dla użytkowników niemal natychmiast (via telefon/e-mail). Także usługi serwisowe w specjalistycznych punktach CPS świadczone są nawet w ciągu 2 dni.

Międzynarodowe wsparcie oznacza, że podczas pobytu za granicą (Europa, Bliski Wschód, Afryka) możesz uzyskać pomoc w oficjalnych lokalnych punktach serwisowych. Co więcej, w przypadku akredytowanych fotografów na dużych imprezach sportowych i rozrywkowych członkowie CPS mogą otrzymać dodatkowe wsparcie w zakresie sprzętu lub usług serwisowych (np. darmowe czyszczenie matrycy).

W ramach programu, uczestnicy mogą skorzystać także ze specjalnych zaproszeń na imprezy, warsztaty i wydarzenia Canon, jak również w pierwszej kolejności otrzymywać dedykowane oferty specjalne.

Aktualne oferty dla członków CPS

Bezpłatna 2-miesięczna subskrypcja pakietu Adobe Creative Cloud
Aby skorzystać z promocji należy zalogować się na swój profil i w sekcji Oferty wpisać swój numer członkowski CPS. Oferta jest dostępna także dla obecnych użytkowników usług Adobe.

Zniżka 20% na produkty F-stop
Oferta dostępna tylko dla członków CPS. Aby skorzystać ze zniżki należy wprowadzić swój numer członkowski oraz datę przystąpienia do programu ze swojego profilu.

Dołącz do CPS już dziś

Rejestracja do programu partnerskiego CPS oraz szczegółowe informacje na temat korzyści dla uczestników dostępne są na stronie www.canon.pl/cps.


Komentarze czytelników (32)
  1. Pokoradlasztuki
    Pokoradlasztuki 15 stycznia 2019, 15:09

    ze tez ludziom chce sie trwonic zycie na cos takiego jak rejestracja posiadanego sprzetu , jakies bonusy na sybskrybcje i.t.d i.t.p..

    naprawde nie da sie ciekawiej spedzic czasu jak rejestracja badziewia i nadzorowanie tego wszystkiego?

    brrr.....

  2. ryszardo
    ryszardo 15 stycznia 2019, 15:41

    No faktycznie CPS to kompletna strata czasu. Kogo by tam obchodziły bonusy takie jak priorytetowe naprawy serwisowe, czy też darmowe wypożyczenie sprzętu zastępczego na okres naprawy przy programach gold i platinum. Nawet jak ktoś ma tyle sprzętu, że się kwalifikuje, to zupełnie szkoda zachodu. Przecież nikt nie zapłaci za te minuty przy klawiaturze :P

  3. abes
    abes 15 stycznia 2019, 17:39

    Tak, CPS to kompletna strata czasu - przynajmniej w nowej odsłonie.

    Od kiedy mamy nową formułę CPS? Nie pamiętam dokładnie, ale rok chyba już minął, a na moim nowym profilu do tej pory nie pojawiły się punkty za zarejestrowany sprzęt. Tymczasem w poprzednim CPS'ie wszystko działało jak należy - kupowałem sprzęt, rejestrowałem w CPS i od razu otrzymywałem kartę CPS z przyznanym odpowiednim poziomem.

    A może problem w tym, że Canon nie chce zakończyć procesu update'u mojego profilu, dopóki nie odpwowiem na wszystkie pytania w zakładce "Profil", jak np. "Jak często otrzymujesz wynagrodzenie za swoje zdjęcia lub filmy?". Nie zdziwię się, jeśli w kolejnej odsłonie CPS Canon będzie pytał nie tylko o częstotliwość wynagrodzenia, ale i o jego wysokość.

    Na szczęście zacząłem już proces "migracji systemowej" i żywię głęboką nadzieję, że wkrótce Canon i jego CPS będą dla mnie jedynie niemiłym wspomnieniem...

  4. Pokoradlasztuki
    Pokoradlasztuki 15 stycznia 2019, 17:47

    przede wszystki jezeli ktos ma jakies przywileje , tzn ze jest to kosztem innych.


    czy warto sobie zaprzatac glowe czym w ogole jest program " Gold" albo " "platinium" dla tak trywialnych rzeczy.
    wypadaloby przeczytac regulamin - owszem chetnie , jesli Canon mi za to zaplaci , w przeciwnym wypadku absolutna strata czasu.

    kiedys kupilem opony pierlli - a jakze program , mozna sie zalogowac , zarejestrowac , wowczas jest jakas tam gwarancja.
    qrna tracic zycie przy komputerze po to by zarejestrowac kawalek gumy ?
    tak samo jest z tym sprzetem , zarzadzanie tym wszystkim to jest hardcore.

    Juz z tej pisaniny tutaj jest wiekszy pozytek , gdyz przynajmniej mozna przeczytac wlasny tekst a ten jak wiadomo moze wprawic autora w poczucie wlasnej madrosci ( nawet jesli tak nie jest) ;-)

  5. zembaty
    zembaty 15 stycznia 2019, 20:30

    Rozwińmy tą myśl dalej. Po co się żenić? Po co tracić czas na rejestrację, za przeproszeniem, dziury?

  6. 16 stycznia 2019, 00:26

    @zembaty

    Akurat małżeństwo to kompletny bezsens, strata czasu i pieniędzy :)

  7. sanescobar
    sanescobar 16 stycznia 2019, 08:01

    @Pokoradlasztuki, po części cię rozumiem, szczególnie przy rejestrowaniu opon :)
    ale przyznasz, że te rejestracje które wydłużają gwarancję z 2 do 5 lat to już jest gra warta świeczki? Czy przy zastosowaniach profesjonalnych z jednego roku do dwóch lat... itd.

    co innego małżeństwo, to rzeczywiście coś oparte o utopię :)

  8. Pokoradlasztuki
    Pokoradlasztuki 16 stycznia 2019, 08:27

    nie korzystam.
    wynika to z prostej statystyki.
    ceny napraw gwarancyjnych sa wkalkulowane w cene produktu.

    gdyby obnizyc o kalkulowane ceny napraw gwarancyjnych produktow ich cene podstwowa , Produkt bylby tanszy wiecej niz ewentualne koszty naprawy.

    to tak jak ubezpieczenie - opiera sie na strachu.
    jesli ubezpieczyciel na tym zarabia , to wiadomo ze koszty ubezpiecznia sa wyzsze od realnie poniesionych kosztow w razie koniecznocci.

    nie znam szczegolow tego programu , ale jesli przedluzenie gwarancji jest bezplatne to o co najmniej te kwote musi zostac podniesiona cena podstawowa produktu i rozlozona na pozostalych uzytkownikow. Aparat profesjonalny w cenie ok 6000 euro bylby zapewne tanszy.

    majac do dyspozycji i uzywajac przemiennie ok 10 obiektywow nie sa one intensywnie eksploatowane. NIe mialem jeszcze nigdy awarii w ciagu dwoch lat.
    Puszka wymagaly naprawy o ile pamietam po 3 latach , nie byl to duzy koszt.

    wole zaplacic przy naprawie , niz zaprzatac sobie glowe programami , a potem jeszcze to egzekwowac.

  9. Pokoradlasztuki
    Pokoradlasztuki 16 stycznia 2019, 08:29

    zembaty
    15 stycznia 2019, 20:30 

    Rozwińmy tą myśl dalej. Po co się żenić? Po co tracić czas na rejestrację, za przeproszeniem, dziury?
    ----------------------------------------

    jesli przyrownujesz range zwiazku z druga osobe do rangi zwiazku z obiektywem , albo aparatem , to rzeczywiscie dobrze, ze piszeszesz o tym na Forum , zgodnie z sentencja ostatanigo zdania w poscie , na ktory odpisales.

  10. darkobiko
    darkobiko 16 stycznia 2019, 08:31

    W moim przypadku program CPS okazał się całkowitą ściemą.
    Posiadany status- platynowy.
    naprawa priorytetowa -BRAK ( za usługę zabrali się dopiero po mojej interwencji po trzech dniach bezczynnego leżenia sprzętu w serwisie )
    Wsparcie i kontakt w polskim oddziale CPS - BRAK, czysta kpina.


    Życzę powodzenia tym co myślą że ten program działa

  11. Pokoradlasztuki
    Pokoradlasztuki 16 stycznia 2019, 08:53

    sanescobar
    16 stycznia 2019, 08:01 

    @Pokoradlasztuki, po części cię rozumiem, szczególnie przy rejestrowaniu opon :)

    -----------------------

    wlasciwie to opony sa mi wazniejsze od obiektywu.

  12. zembaty
    zembaty 16 stycznia 2019, 10:12

    @Pokoradlasztuki

    >>jesli przyrownujesz range zwiazku z druga osobe do rangi zwiazku z
    >>obiektywem , albo aparatem , to rzeczywiscie dobrze, ze piszeszesz o tym na
    >>Forum , zgodnie z sentencja ostatanigo zdania w poscie , na ktory odpisales.

    Ten uczuć, kiedy cytujesz samego siebie...

  13. komor
    komor 16 stycznia 2019, 12:08

    @Pokoradlasztuki „to tak jak ubezpieczenie - opiera sie na strachu. jesli ubezpieczyciel na tym zarabia , to wiadomo ze koszty ubezpiecznia sa wyzsze od realnie poniesionych kosztow w razie koniecznocci.” – no rzeczywiście to wstrząsające i karygodne, że ubezpieczyciel zarabia. Jak rozumiem Ty nie zarabiasz, tylko żyjesz żywiąc się promieniami kosmicznymi, a te opony „pierlli” (fajna marka) to kupiłeś za co? Za pieniądze od bezdomnego?

  14. Pokoradlasztuki
    Pokoradlasztuki 16 stycznia 2019, 12:40

    od lat nie mam zadnej gwarancji na sprzet fotograficzny.
    Kupuje przez Internet , znacznie taniej.
    Niby gwarancja jest , ale zakladam , ze w razie awarii jej nie wyegzekwuje.
    Nie wysle aparatu do jakiejs firmy zarejestrowanej np w londynie a wysylajacej nie wiadomo skad ?
    sprzet jest wyraznie tanszy , o ok 25%.

    do tej pory nigdy nie skorzystabym rzeczywiscie z gwaranacji.


    ubezpieczenie dziala podobnie jak Casino.
    Gdyby dzialalo inaczej , musialoby upasc.
    Wplywy musza byc wyzsze od wydatkow.

    Nie ma w tym nic zlego , jesli doborowolnie , gorzej , gdy musisz ubezpieczyc sie przymusowo . Slowem gdy jestes zmuszany do gry jak w casynie.

    akurat w moim przypadku na ubezpieczenia zwiazane z samochodem wydalem szacunkowo wartosc bardzo dobrego samochodu , gdzies 200 - 300 k pln.
    w tym czasie skorzystelm z ubezpieczen - drobne uszkodzenie blachy gdzies wartosci ok 10 k pln.

    ubezpiecznie czy gwarancja to rodzaj zakladu.
    zakladasz sie ze sprzedajcym
    jesli aparat sie nie zepsuje to placisz , jesli sie zepsuje to sprzedjacy placi za naprawe. znajac usterkowosc jest tak wyliczona cena zakladu iz statystycznie biorac wiekszosc kupujacych gwarancje musza przegrac. Nieliczni wygraja - nie inaczej niz w Lotto - tylko inna skala.

  15. Pokoradlasztuki
    Pokoradlasztuki 16 stycznia 2019, 12:43

    juz w oddzielnym poscie , gdyz inna mysl.

    ale to nie o to chodzi o czym pisalem wyzej

    tylko o to , ze dokonujac trywialnej czynnnosci zakupu banalnych rzeczy jakaparat fotograficzny itp , itd propnuje sie delikwentowi udzial w zakladzie , ktory w wiekszosci przegra , a to kosztem bardzo klopotliwej jakiejs rejestracji internetowej , ankiet , zgloszen itp.
    dla naiwnych , ktorzy nie szanuja swego czasu.

    kupujac kalesony mozna przy tej okazji sie zarejestrowac i wziac udzial w grze.

  16. komor
    komor 16 stycznia 2019, 12:56

    @Pokoradlasztuki, jeśli dla Ciebie rejestracja internetowa jest kłopotliwa, to jak kłopotliwe muszą być dla Ciebie te zakupy przez internet. Współczuję. Nie dość, że trzeba wybierać i decydować, to jeszcze trzeba numer swojej karty podać (bo jak rozumiem Paypal czy podobne nie wchodzą w grę, bo też wymagają rejestracji, ankiet, zgłoszeń…).

  17. Pokoradlasztuki
    Pokoradlasztuki 16 stycznia 2019, 13:21

    komor
    16 stycznia 2019, 12:56 

    @Pokoradlasztuki, jeśli dla Ciebie rejestracja internetowa jest kłopotliwa, to jak kłopotliwe muszą być dla Ciebie te zakupy przez internet. Współczuję.

    --------------

    dziekuje , ale zupelnie niepotrzebnie mi wspolczujesz. czuje sie komfortowo.
    Nie oczekuje analizy tego jak postepuje , nie ma takiej potrzeby , szczegolnie analizy i porad ze strony usera Forum optyczne.

    ja tylko opisuje jak jest , a jak ja postapic , to niech kazdy podejmie decyzje za siebie.

  18. krisss
    krisss 16 stycznia 2019, 14:47

    Skusiłem się na cashback kupując sprzęt Panasa. Fakt - trochę pieniędzy wróciło. Ale cała ta rejestracja jest uwłaczająca mojej inteligencji, bezsensowne pytania na które musiałem wypisywać bezsensowne odpowiedzi. W dodatku trwało to trochę czasu. Skanowanie i wysyłanie paragonów, spisywanie numerów seryjnych itd. A wszystko to po to, aby pozyskać moje dane. Następne zakupy w Niemczech...żadnych oszukańczych i upierdliwych cashbacków...

  19. maggotsic
    maggotsic 16 stycznia 2019, 15:13

    Ja się zarejestrowałem, by w razie czego mieć szybciej naprawiony sprzęt (w programie Gold, to 3 dni). Reszta, to pierdoły i nic ciekawego.

  20. ag
    ag 16 stycznia 2019, 15:38

    Pokoradlasztuki ma rację. Producentom bardziej opłaca się ubezpieczyć (nie nas tylko siebie) niż wyprodukować sprzęt o określonej jakości. Czyli wolą dopuścić x% bubli do sprzedaży, żeby "zoptymalizować" koszty, bo tak jest taniej dla nich. Przy okazji badają sobie za darmo rynek.

    Zamiast tego wystarczyłoby, żeby zagwarantowali wymianę na nowy sprzęt wszystkiego, co się zepsuło przed jasno określonym terminem "przydatności". Ale wtedy trzeba podać już wiążące dane, a to boli.

    Żeby nie być posądzonym o stronniczość, ten sam problem dotyczy także innych dziedzin.

    Mam kompakt (producenta pominę, żeby nie wywoływać wojny systemowej), w którym po 2 latach użytkowania padła część. Pojechał do serwisu, naprawa kosztowała około 200 PLN. Po następnych 2 latach znowu padła ta sama część. Naprawiłem, koszt podobny. Aktualnie kompakt leży w szufladzie, bo po następnych dwu latach zdechło to samo. Wniosek jest oczywisty.

  21. Pokoradlasztuki
    Pokoradlasztuki 16 stycznia 2019, 17:14




    krisss
    16 stycznia 2019, 14:47 

    Skusiłem się na cashback kupując sprzęt Panasa. Fakt - trochę pieniędzy wróciło. Ale cała ta rejestracja jest uwłaczająca mojej inteligencji

    ----------

    o dokladnie tak jest , to uwlacza inteligencji ludzkiej.
    Nie kazdy lubi byc za pare groszy czy jakies tam przywileje przeczolgany wypelniajac bzdurne ankiety.

  22. bergercs
    bergercs 16 stycznia 2019, 18:24

    @ Pokoradlasztuki
    15 stycznia 2019, 15:09
    "ze tez ludziom chce sie trwonic zycie na cos takiego jak rejestracja posiadanego sprzetu , jakies bonusy na sybskrybcje i.t.d i.t.p..
    naprawde nie da sie ciekawiej spedzic czasu jak rejestracja badziewia i nadzorowanie tego wszystkiego? "

    I pisze to człowiek marnujący pół życia na wypisywanie pierdół na forum.

  23. LarsikOwen
    LarsikOwen 16 stycznia 2019, 21:38

    A mnie ciekawi, gdzie można kupić bardzo dobry samochód za 200-300 K złotych?

  24. staryman
    staryman 16 stycznia 2019, 21:47

    @LarsikOwen, powiedziałbym, że w sklepie są samochody i tam trzeba się udać. Najpierw jednak zdefiniuj pojęcie "bardzo dobry samochód".

  25. ros28
    ros28 16 stycznia 2019, 21:51

    Pokoradlasztuki 15 stycznia 2019
    qrna tracic zycie przy komputerze po to by

    Pokoradlasztuki 16 stycznia 2019
    ... a to kosztem bardzo klopotliwej jakiejs rejestracji internetowej , ankiet , zgloszen itp. dla naiwnych , ktorzy nie szanuja swego czasu.



    Człowieku, szanuj swój czas i odpuść, bo ci na tych pierdołach życie ucieknie.

  26. LarsikOwen
    LarsikOwen 16 stycznia 2019, 22:01

    @staryman
    to sztukadlapokory napisał, nie ja.

  27. staryman
    staryman 17 stycznia 2019, 08:28

    @LarsikOwen,
    przepraszam, nie doczytałem.

  28. focjusz
    focjusz 17 stycznia 2019, 11:49

    @komor - wstrząsajace jest to że jest to wkalkulowane w cene i nie można kupić produktu bez tej opcji. To ważne zwłaszcza w przypadku produktów które częściej się zestarzeją niż zepsują.

  29. prometeusz5000
    prometeusz5000 17 stycznia 2019, 22:10

    hmm , ja nie wiem o czym wy piszecie - wyglada na to ze Canon sie na okraglo psuje ...
    Ciesze sie ze mam inny system :) i nie znam takich problemów .

  30. ag
    ag 18 stycznia 2019, 08:07

    Podając przykład nie pisałem o Canonie. Mam 4 różne modele Canona (najstarszy z 1993 roku), nie licząc innych producentów. Po 10-ciu latach w najstarszym uległa uszkodzeniu migawka i naprawa nie jest opłacalna. Pozostałe funkcjonują do teraz.

  31. ros28
    ros28 18 stycznia 2019, 08:28

    "hmm , ja nie wiem o czym wy piszecie - wyglada na to ze Canon sie na okraglo psuje ...
    Ciesze sie ze mam inny system :) i nie znam takich problemów ."
    [prometeusz5000]

    Nie ma systemu który by się wcale nie psuł.
    U mnie przed wielu laty padła migawka w EOS 5D (mk1), tyle że "nieco pźniej" niż przewidywał to producent. Mało brakowało do 400 tysięcy wyzwoleń. Z tego co pamiętam, gwarantowane (albo oczekiwane) było minimum 100 tysięcy.

    prometeusz5000, jak dobijesz do tej liczby, to możemy porozmawiać.

  32. sanescobar
    sanescobar 21 stycznia 2019, 12:26

    ale się dyskusja potoczyła :(

    @pokora, jednak bliżej mi do opini @komora.
    Jakoś co do gwarancji nie przyszło mi do głowy, zeby kombinować z zakupem bez niej. Pewnie dochodze do wniosku, ze nie stać mnie na naprawy, na wszystko muszę mieć fakturę.
    Z czasów paragonowych też nie przypominam sobie, żebym kombinował z zakupami poza strefą, szczególnie że 12-15 lat temu kupowało się sigmy i tamrony, wtedy to była jednak inna jakość niż teraz ;)

    @Komor
    " Za pieniądze od bezdomnego? "

    to może się stać powszechnym zjawiskiem w tym kraju, to nawet nie jest śmieszne :)

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.