Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Zimowa wyprzedaż w Foto-Plus

Zimowa wyprzedaż w Foto-Plus
18 lutego
2019 17:35

Foto-Plus zaprasza do skorzystania z promocji, w ramach której w okazyjnych cenach dostępne są aparaty, kamery, obiektywy, statywy, oświetlenie, torby i akcesoria.

Informacja prasowa

Zimowa wyprzedaż w sklepie Foto-Plus.

Zima w tym roku jest wyjątkowo łagodna, co pozwala nam pozbyć się naszych zapasów. Obniżyliśmy ceny setek produktów do fotografii i filmowania. W okazyjnych cenach znajdziecie aparaty, kamery, obiektywy, statywy, oświetlenie, torby i wiele atrakcyjnych akcesoriów. W promocji umieściliśmy również produkty poekspozycyjne i takie, których opakowania były lekko uszkodzone w transporcie. Sprzęt jest sprawdzony i w pełni sprawny, więc to doskonałą okazja do zakupu w niskiej cenie.

Liczba produktów w promocji jest ograniczona jak ilość opadów śniegu w tym sezonie.

Wśród produktów z obniżoną ceną znajdziecie między innymi:

  • lustrzanki, np. Canon 5D Mark IV, Nikon D3400, Pentax K-3 II,
  • bezlusterkowce, np. Sony A9, Olympus O-MD E-M5, Lumix GX800,
  • kamery, np. Sony HDR-NX100, Canon C100 Mark II,
  • obiektywy, np. Panasonic 45mm f/2.8, Samyang 24mm T1.5, Tamron 90mm f/2.8,
  • i wiele, wiele innych.

Znajdź swoją okazję już teraz: www.fotoplus.pl/inne/wyprzedaze.


Komentarze czytelników (18)
  1. Marek_N
    Marek_N 18 lutego 2019, 22:56

    To oni mają sprzęt poekspozycyjny? Jak bylem ostatnio, to pan sprzedawca pozwolił jedynie na wzięcie do ręki aparatu bez obiektywu i akumulatora, tłumacząc to tym, że nie mają aparatów do prezentacji - wszystko na sprzedaż jako "nowe".

    PS. Produkty poekspozycyjne nie mają u nich pełnej gwarancji producenta - czyli to raczej zwykłe używki.

    Zresztą poziom obsługi klienta w tym sklepie to dno i metr mułu. Do tej pory się śmieje z dyskusji, jaka się wywiązała przy zakupie filtra polaryzacyjnego....

  2. Oly2020
    Oly2020 18 lutego 2019, 23:58

    Przecież to jest jakaś kpina z klientów, sprzęty z ekspozycji w cenie obniżonej o 0,2% i po obniżce cena wyższa niż w większości sklepów z oficjalnej dystrybucji olympusa,

    Pierwszy z brzegu przykład: Olympus OM-D E-M5 Mark II M.ZD 12-100mm f/4 PRO - z ekspozycji cena 8598 zł obniżona z 8799 zł,
    a w innych sklepach po 8549 zł :)

  3. mancebo
    mancebo 19 lutego 2019, 08:02

    Foto Plus Kraków - super sklep ale...
    Odkąd zatrudnił się tam taki Pan cwaniak niższy tęższy ... to mi się odechciewa tam chodzić, a zostawiłem tam kupę szmalu i zawsze wychodziłem uśmiechnięty.
    Widzę, zatem, że nie tylko Wam on się daje we znaki.

  4. Marek B
    Marek B 19 lutego 2019, 09:37

    Powystawowy, to jest sprzęt używany !!!
    Nigdy czegoś podobnego nie wziąłem do ręki i będę wszystkim doradzał omijanie takich "okazji" szerokim łukiem. Po prostu wielu handlarzy nie szanuje klienta ...

  5. Bangi
    Bangi 19 lutego 2019, 11:55

    Od kiedy próbowali mi sprzedać 6d mk II jako nowy, który okazał się ze zwrotu, potem drugie body tez było z nabitym licznikiem, przestałem wierzyć w to, że autoryzowany sklep to znaczy coś lepszego... Co ciekawe tłumaczenie było takie, że jako pro dealer CANON muszą dać pomacać sprzęt klientowi i zrobić kilka zdjęć testowych...

  6. Yura
    Yura 19 lutego 2019, 13:14

    No a co wy myślicie, że sprzęt po zwrotach jest złomowany?
    Że dystrybutora to obchodzi? Że daje demówki? A guzik :)

    Opchnąć trzeba wszystko inaczej jest strata - tego wymagają dystrybutorzy i tego wymaga producent.

  7. Kuba Nowak
    Kuba Nowak 19 lutego 2019, 15:51

    Z tego, co Panowie piszą, wnioskuję, że po zakupie nieużywanego aparatu od razu, na wszelki wypadek chowacie go do szafy, żeby przypadkiem się nie zużył...
    Oczywiście przed zapłaceniem za aparat, też go nie dotykacie?...
    Muszę Was rozczarować - przed zapakowaniem aparatu do folijki też go dotyka kilku ludzi, w dodatku prawdopodobnie innej rasy, co brak szacunku do klienta ! 8-)

  8. Oly2020
    Oly2020 19 lutego 2019, 17:14

    Kuba Nowak, Yura > Uczciwość sprzedawcy wymaga aby dokłądnie określić co " poekspozycyjne " czy stał w gablotce, za szybą, czy kestowało go 50 klientów, powinien być serwisowo potwierdzony przebieg ( coś jak dają serwisy canona przy naprawie ) gdyby było wiadomo że apart ma 100 zdjęć na liczniku to jest jak nowy, ale gdyby miał 2000 to już gorzej, wiem że migawka wytrzyma 100k albo i 200k ale sam fakt sprzedawania po cenie nowego sprzętu poekspozycyjnego jest nieuczciwe, auto demo z salonu jest mocno przeceniane tak samo sprzęt foto powinien być, do tego nie jest wykluczone że poekspozycyjne = po zwrocie 14 dniowym, nikt świadomy, o zdrowych zmysłach nie kupi używki w cenie nówki i tyle, a pierwszy z brzegu przykład z ich oferty mówi sam za siebie, powtórzę: Olympus OM-D E-M5 Mark II M.ZD 12-100mm f/4 PRO - z ekspozycji cena 8598 zł obniżona z 8799 zł,
    a w innych autoryzowanych sklepach Olympusa nówka po 8549 zł, nie wypada aby poważny sklep tak sobie drwił z klienta.

  9. monangel
    monangel 19 lutego 2019, 22:30

    to fakt przeceny prawie żadne jak za używany sprzet i to kpina jednak większość sama jest sobie winna. Tak zachłysneli się ci niektórzy wolnością zamawianiem przez internet i po testach odsylanie w ciągu 14 dni ze teraz w co drugim sklepie pewnie 30% towaru jest po zwrotach. Nie chcieliście kupować stacjonarnie tylko szukacie okazji w necie bo stówka niżej to sklepy gdzie towaru się nie wysyłalo i nie przyjmowało zwrotow bez przyczyny, przestały istniec. Teraz zeby zyć trzeba lecieć na minimalnej marzy w necie i co 3 sprzet przyjmować. To teraz kupujcie szroty po zwrotach. Ale widze to na co dzien i znajomka w sklepie stacjonarnym ze sprzętem IT, wchodzi małolat i widzac grafike za 699 zł nie kupuje bo w necie za 599....tyle ze po zwrocie bo ktos pogral tydzien i zwrocil, potem koljny i tez zwrocil i w koncu kupuje ktos nowa grafike przez 2 miesiace katowaną Sklep stacjonary upada mimo iz srzet ma nieuzywany a zostaja tylko sklepy ktore niedługo co 2 produkt bedą mial po zwrocie. Ale co tam Janusz zaoszczedzil 100 zł/

  10. fotofan
    fotofan 20 lutego 2019, 11:35

    "bo ja chcem wybrać z co najmniej pieńciu sztuk nowych nieużywanych bo wiadomo szkło szkłu nie równe i sobie potestujem bo na optycznych pisali"
    Przy marży sklepu 3-6% do tego wstecznej często i krakusach co każdy grosz liczą czego się spodziewacie? że ktoś będzie dokładał? oni to i tak sprzedadzą, psy szczekają karawana jedzie dalej. Cena to cena, nie pasuje nie kupuj, jak dla kogoś cena to obraz lub drwina to powinien się leczyć. Po co to komentować, co to ma być arabski bazar? Co do obsługi to nawet po opiniach ceneo widać, że dobrze nie jest.

  11. dawidmm
    dawidmm 20 lutego 2019, 12:20

    Mi się wydaje,że im zwyczajnie personelu brakuje, stąd problemy z taką sobie obsługą i dużymi obsuwami. Natomiast jeśli chodzi o towar "macany" - ostatnio stałem tam kilka razy w kolejce i każdy chciał pomacać. Dodatkowo sklep daje możliwość wyboru innej sztuki obiektywu, w przypadku problemów z AF. Coś za coś, mi tam macanie i 300 klatek na nowym body nie przeszkadza, usyfionego albo niesprawnego towaru jeszcze nie dostałem.

  12. Bangi
    Bangi 20 lutego 2019, 12:24

    @ Kuba Nowak
    Ja nie mam problemu z kupieniem używanego sprzętu, wiedząc, że jest używanym i doskonale zdaję sobie sprawę, że nawet nowy z taśmy jest cykany, ale kiedy wkładasz gołą i sformatowaną kartę pamięci, a tu numeracja plików zaczyna się od kilka tysi z kawałkiem, to co myślisz? Czy to dla Ciebie jest sprzęt nowy czy używany? Te kilka tysi to ja robię w weekend na pokazach lotniczych i dla mnie to jest używany... Ja oczywiście wiem, że ktoś wcześniej mógł włożyć swoją kartę pamięci i aparat mógł pobrać z niem numerację plików, ale akurat w moim przypadku wielki, zbiegiem okoliczności znalazłem wcześniejszego nabywcę tego konkretnego aparatu. Sklep nie protestował i wymienił na kolejny, który też potem mi wymienił,bo znów wyglądało, że był używany... Taka sytuacja ;) Niesmak pozostał na zawsze.

  13. fotofan
    fotofan 20 lutego 2019, 13:28

    "Mi się wydaje,że im zwyczajnie personelu brakuje" - bo specjalista nie będzie pracował za 2K, a jak chcecie kupować taniej to pracodawca nie zapłaci mu dużo.

  14. jarekzon
    jarekzon 20 lutego 2019, 18:36

    Ci panowie potraktowali mnie bardzo nieładnie. Od tej pory już tam nie kupuję.

  15. Bangi
    Bangi 21 lutego 2019, 07:46

    Ja tylko dodam, że do obsługi to akurat nie mam zastrzeżeń. Moją sprawę rozpatrzyli sprawnie a i przy okazji innych nie było żadnych problemów.

  16. jarekzon
    jarekzon 21 lutego 2019, 21:06

    Kupiłem u nich drukarkę foto za prawie 3000 zł. Przysłali mi niesprawną. Gdy zapytałem o wymianę na nową (co mi przysługiwało, jako że zamawiałem przez internet i towar nie był zgodny z opisem), wprowadzili mnie w błąd mówiąc, że mi się nie należy wymiana i że mam skorzystać z gwarancji producenta. Drukarkę zakupiłem w styczniu lub lutym zeszłego roku, a sprawny egzemplarz dostałem pod koniec maja !!! - 4 miesiące !!! Powiedziałem, że więcej tam nic nie kupię i odradzam też innym. Zostawiłem, tam wcześniej kupę kasy, a oni wykorzystali moje zaufanie i zrobili ze mnie durnia.

  17. Hunart
    Hunart 22 lutego 2019, 20:14

    @jarekzon

    Jeśli kupiłeś na firmę na FVat, to się niestety nie należy. Przyznanie nówki zamiast uszkodzonego urządzenia z kolei w coraz to więcej przypadków uznaje producent/dystrybutor i w przypadku sklepów to niestety trwa. I tak dobrze, że wymienili. Niestety takie czasy i do tego doprowadził wolny rynek. Poza tym 3000 to nie dużo ;)

  18. jarekzon
    jarekzon 23 lutego 2019, 19:20

    @Hunart - nie będziemy dyskutować. Sprzęt przyjeżdża do klienta już uszkodzony i nie ma prawa do wymiany na nowy ? Nie bądź śmieszny, ja mogę go zwrócić nawet bez podania powodu. Ja nie mówię o tym, kto i co coraz częściej przyznaje, tylko o obowiązujących przepisach.

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.