Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

AB FOTO z promocją na produkty Nikona

AB FOTO z promocją na produkty Nikona
27 marca
2019 09:49

Do 31 marca trwa promocja w sklepie AB FOTO. Ofertą specjalną objęte są m.in. zestawy z aparatami Nikon Z6 i Z7.

Informacja prasowa

W AB FOTO trwa promocja na wybrane produkty Nikon. Tylko do 31.03.2019 PODWAJAMY RABATY! Można uzyskać nawet 2600 zł rabatu.

Promocją objęty jest m.in zestaw Nikon Z7 (aparat + obiektyw 24-70mm + adapter + karta 64 GB) z rabatem 2600 zł (cena po rabacie - 15 398 zł) lub zestaw Nikon Z6 (aparat + obiektyw 24-70mm + adapter + karta 64 GB) z rabatem 2400 zł (cena po rabacie - 9 899 zł).

Po wpisaniu kodu rabatowego podanego w karcie produktu, cena zostanie obniżona o jego wysokość.

Szczegóły i wszystkie produkty objęte promocją, znajdziecie na stronie AB FOTO: https://abfoto.pl/promocje/podwajamy-rabat.


Komentarze czytelników (10)
  1. karolt
    karolt 27 marca 2019, 08:44

    Wow, czyli do Fuji X-T3 wystarczy dołożyć już tylko 2000 zł, żeby mieć Z6.
    Nie licząc kosztów kart pamięci XQD.

  2. LR
    LR 27 marca 2019, 09:15

    Jak się towar nie sprzedaje to i ceny zaczynają się robić bardziej normalne

  3. mate
    mate 27 marca 2019, 09:16

    @karolt
    "Wow, czyli do Fuji X-T3 wystarczy dołożyć już tylko 2000 zł, żeby mieć Z6. "

    No to amerykę odkryłeś. Ale wiesz, że już od jakiegoś czasu w cenie X-T3 i niższej można mieć pełnoklatkowe bezlustro?

  4. murb
    murb 27 marca 2019, 10:30

    @LR:
    A kto powiedział, że się nie sprzedaje?
    W wywiadzie (info tutaj: link przedstawiciel Nikon-a wprost powiedział "The Nikon Z6 sells better than the Z7 (Nikon initially thought it will be a 50/50).".

  5. LR
    LR 27 marca 2019, 12:36

    @murb

    Masz rację, tego nie wiem ale siedzę w biznesie tylko w innej branży i jak coś się dobrze sprzedaje to się promocji nie robi tylko ciągnie tyle ile klient może zapłacić ;-)

  6. Myszowor
    Myszowor 27 marca 2019, 12:51

    Karty 64Mb dodają w gratisie, te promocje się powtarzają i akurat Z6 jest ciekawa ze względu na cenę/jakość.

  7. thorgal
    thorgal 27 marca 2019, 13:25

    Panas to ma przerypane - jak tylko wejdzie na rynek ze swoim fufu to będzie musiał od razu promocje robić bo taka zaciekła walka o klienta :)

  8. murb
    murb 27 marca 2019, 16:05

    @LR:
    również siedzę w biznesie i w innej branży i myślę, że jednak jeżeli można zwiększyć sprzedaż przy nieco zmniejszonym zysku jednostkowym, to w ogólnym rozrachunku zyskujemy. A to dlatego, że zdobywamy klienta, który zostanie na dłużej i będzie niejako uzależniony od całej linii produktowej.

  9. Szabla
    Szabla 27 marca 2019, 16:21

    Mowa o obniżaniu ceny w niedługim czasie po wprowadzeniu na rynek.

  10. murb
    murb 27 marca 2019, 16:36

    Prawie w tym samym czasie (w stosunkowo krótkich odstępach czasu) zostały zaprezentowane trzy nowe systemy bezlusterkowe.
    Myślę, że producenci dokładnie wiedzą co mają robić, aby przyciągnąć nowych klientów, a starych zachęcić do pozostania w rodzinie (np. zamiast zmieniać system na Sony, to może lepiej pozostać przy Nikonie). Strategie marketingowe też nie są wieczne i wciąż się zmieniają.
    Dlatego byłbym bardzo daleki od tego, aby mówić, że Nikon ma kłopoty. A aktywna działalność marketingowa widoczna w postaci zniżek i/lub dodawania adaptera w cenie aparatu jest - moim zdaniem - bardzo dobrym magnesem. Nic w tym złego i absolutnie nie musi świadczyć o problemach.

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.