Produkty Irix dostępne w Japonii
Firma Next77 informuje, że dystrybuowane przez nią obiektywy marki Irix weszły do oficjalnej dystrybucji w Japonii.
INFORMACJA PRASOWA
Firma Next77 ma przyjemność poinformować o dostępność produktów marki Irix w Japonii!
Kraj kwitnącej wiśni
Japonia to kraj o niezwykłych tradycjach, który jednocześnie jest kolebką przemysłu fotograficznego – większość największych firm fotograficznych właśnie tam rozpoczynała działalność.
Cierpliwość
Aby zdobyć zaufanie w Japonii potrzeba czasu. Nie spieszyło nam się. Jedną z pierwszych osób które wyraziły zainteresowanie marką Irix była Kaori Hoshimoto (IG: instagram.com/_ka0ri) – obecna amasador marki Irix - używająca w swoich pracach obiektywu Irix 15mm f/2.4, Irix 45mm f/1.4, oraz Irix 150mm f/2.8 Macro 1:1. Jej prace pokazują prawdziwy charakter Japonii – są pełne kolorów, wdzięku i piękna.
Szacunek
Wprowadzenie produktów na rynek Japoński jest przedsięwzięciem trudnym, wymagającym zdobycia zaufania do produktu jak i dobrych relacji biznesowych. Hermetyczna kultura i niepisana reguła ochrony własnego rynku stanowią barierę wejścia dla niejednego producenta sprzętu fotograficznego. Tylko produkty wysokiej jakości, nawiązujące do najlepszej sztuki rzemieślniczej opartej o wieloletnie doświadczenie mają szanse trafić na półki największych sklepów fotograficznych. Produkty Irix zanim trafiły do Japonii poddane zostały wielu niezależnym testom i ekspertyzom potwierdzającym ich wysoką jakość – zarówno mechaniczną jak i optyczną. Istotna w tym procesie była również dobra renoma marki Irix zarówno wśród fotografów jak i partnerów biznesowych.
Dostępność
Jest to dla nas szczególna chwila - cały wysiłek zespołu Irix włożony w dostarczenie produktów wysokiej jakości, posiadających unikalne rozwiązania został doceniony przez jednego z największych dystrybutorów na rynku japońskim Kenko Professional Imaging Co., Ltd. a same produkty dostępne są w sieci dealerów dostępnej poniżej:
Strona Irix Dystybutora: http://www.kenko-pi.co.jp/Irix/
Komentarz można dodać po zalogowaniu.
Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.
Gratuluję.
Pani Kaori ma wyrazisty styl... :)
może trochę zbyt cukierkowy ale aż chce się patrzeć.
Na tym obrazku to one toną czy stoją na wodzie ? Dziwaczny pomysł w tym kontekście. Ktoś sprowadził obiektywy do poziomu kolekcji zapachowych żeli pod prysznic.
i tu panie legoman trzeba popatrzyć okiem marketingowca. japonia to wyspa. jak jest wyspa to jest i morze. jak jest morze to i woda. i te obiektywy stoją w wodzie jak wyspa. a wyspa w tym przypadku to japonia. flaga nawet jest
@Kmicic - a widziałeś reklamy skierowane do Japończyków ? link . To powyżej to jest jak chwalenie się Europejczykom, że Irixa zaczęto sprzedawać w Japonii. Tylko, że większość będzie szukała go na półce w Rossmannie. Moim zdaniem kompletnie nietrafiony pomysł. Jak ktoś chciał ogłosić Japończykom, że wchodzi na ich rynek z polskim produktem to powinien znaleźć jakieś odniesienie do Chopina.
Wszyscy macie rację, :)
Zdjęcie bajka, i woda i wiśnia i fale, już tam jestem. I fakt Japończycy mogą nie zrozumieć tej reklamy, na szczęście ona jest do nas, a nie do nich i mam nadzieję, że do nich będzie inna.
@Legoman, na polskim portalu Optyczne.pl chcieli ogłosić Japończykom, że wchodzą na ich rynek? Nie zauważyłeś, że ta informacja skierowana jest do Polaków?
Ciekawe czy go tam reklamują koreańską precyzją. 😉
Macie jakiś program do tłumaczenia jpg?
link
ee...
link
@komor - to wiele zmienia - Irix opublikował grafikę skierowana kompletnie do nikogo :)... Pewnie dlatego promocje w Sigmie. Czują na karku oddech polskiej potęgi i boją się czy przetrwają...
@Legomen - każdy kompetentny dyrektor czy sprzedaży, czy marketingu, tak jak bije się o rozwiązanie sprzedażowe o skuteczności 2-5%, nie może ignorować zagrożenia na poziomie 1% skuteczności, bo zdecydowanie łatwiej stracić klienta niż pozyskać nowego.
Więc daruj sobie ekspercki ton, bo ekspert z ciebie żaden.
@Legoman
Sprawdziłem w Rossmanie - jeszcze nie ma. A grafika ok.
@komor
Tylko co mnie jako Polaka obchodzi, że Irix dostępny jest w Japonii? Może być też dostępny w Gabonie i na Falklandach tylko po co mi ta kompletnie bezużyteczna informacja?
Pozornie, to jest bardzo użyteczna informacja, może made in China ale sprzedaje się w Japonii...
A to już coś, bo Japonia to king of soczewka :)
@Paździoch, odpowiem pytaniem na pytanie: co mnie obchodzi, czy Ciebie obchodzi jakiś news. Nie ma obowiązku czytania. Co do zasadności chwalenia się tym, wynika ona z tego, że firma Irix ma polskie korzenie, czy też część korzeni, nie wnikam. Nie widziałem nigdy na Optycznych newsa, że np. Canon jest dostępny na Falklandach, albo Manfrotto w Gabonie, ale w przypadku firmy Irix informacja na polskim portalu o tym, że weszli na rynek japoński, jest moim zdaniem uzasadniona.
Optyczne, nie macie problemów z publikowaniem irixowych newsów?
Wiem, że zawsze to jakiś news, ale czy wynoszeniem poziomu marki o niejasnym pochodzeniu, fałszowanej narodowości i z antynaukowym pieprzeniem wydrukowanym na obiektywach, na pewno robicie nam wszystkim przysługę?
@komor
A co jest polskiego w tej firmie? Firma zarejestrowana w Szwajcarii, produkcja gdzieś w Korei notabene nawet nie wiadomo kto i gdzie to produkuje. Nawet ich strona internetowa nie ma polskiej wersji językowej.
Paździoch, jak czegoś nie wiesz, to zawsze możesz zerknąć np. na Wikipedię i podrążyć temat.
„marka o niejasnym pochodzeniu, fałszowanej narodowości i z antynaukowym pieprzeniem”... :D :D :D a to dobre, myślałem, że to forum już niczym mnie nie zaskoczy. Tymczasem używam obiektywów tej marki o fałszowanej narodowości, jestem naprawdę bardzo zadowolony i polecam.
Może dlatego żeby komentatorzy z tad tam nie trafili, też bym nie zrobił pl'stony jakbym takie coś widział.
A może Nic czy inni są nie fałszowanie, albo Apple?
@samp
Czytanie Wikipedii nie zmieni tego, że to Szwajcarska firma produkująca w Korei.